Van der Lijke toevallig?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renner van Lotto Djumbo gespot.
Was wel een dwerg, dus zou goed kunnen.quote:
Stond op 13:31. Al veel verloren dus.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Net gemistNiets mis met de etappe zie ik.
Op hoeveel stond Wellens in het alg. klassement eigenlijk ?
Ja volgens mij wel... Maar ik kijk Eurosportplayer zonder commentaar, dus ik hoor ook geen namenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zat ie ook in de kopgroep?
Heb die naam niet een keer horen vallen.
Om Mandy kon je nog lachen, die Frank veroorzaakt alleen maar ongelukken voor andere mensen. Dat hij het voorbeeld van zijn broertje volgt.quote:
we steken zondag een kaarsje voor hem aan in de kerk. Hij is de enige Nederlander die top-5 kan rijden in de Waalse klassiekers. Pocket Rocket gaat die topnotering van vorig jaar niet herhalenquote:
Vandaag was hij wel 4e (als je de vluchters weg denkt). Heb er wel vertrouwen in dat hij er volgende week staat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we steken zondag een kaarsje voor hem aan in de kerk. Hij is de enige Nederlander die top-5 kan rijden in de Waalse klassiekers. Pocket Rocket gaat die topnotering van vorig jaar niet herhalen
Ok, dan heb ik niks gezegd...quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slagter zat in de kopgroep.
quote:Unfortunately, in the chasing of that breakaway Bauke Mollema and Fränk Schleck were involved in a nasty crash.
“In one of the descents, we were going down at 60km an hour, when the rider in front of me suddenly braked”, Bauke explained. “I was really close and I didn’t expect him to hit the brakes because the road was totally straight. I touched his wheel and the next thing I know, I’m on the ground. Unfortunately I took Fränk with me also, but I’m very happy to see he seems okay.”
Fränk confirmed : “When Bauke fell, sadly I could not avoid him and fell over him. I’m okay but I must say I have felt better before.”
Bauke will not start in the final stage tomorrow, with a time trial going over the exact last 18km of today’s stage: “Now, first of all I have to recover well for the classics next week. We do not want to take any risks for that, so I will concentrate on a –hopefully- speedy recovery!”.
twitter:janhermsen12 twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 15:10:27Straks om 15.30 de slottijdrit in de Ronde van het Baskenland op Eurosport 1 met co-commentaar van Karsten Kroon. reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:14 schreef Tourniquet het volgende:
Hmm, toch wel op Eurosport straks:twitter:janhermsen12 twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 15:10:27Straks om 15.30 de slottijdrit in de Ronde van het Baskenland op Eurosport 1 met co-commentaar van Karsten Kroon. reageer retweet
Nou, kom maar dan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:14 schreef Tourniquet het volgende:
Hmm, toch wel op Eurosport straks:twitter:janhermsen12 twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 15:10:27Straks om 15.30 de slottijdrit in de Ronde van het Baskenland op Eurosport 1 met co-commentaar van Karsten Kroon. reageer retweet
Weinig wielrennen en het ziet er uit dat die ellende op motoren nog wel even duurt.quote:
Nog 5 min FP2 staat bovenin.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weinig wielrennen en het ziet er uit dat die ellende op motoren nog wel even duurt.
Staat in het programma tot 23.00 uur motorsport. Gaat 'm niet worden voor de wielerfans.quote:
Die Jan Hermsen zal toch wel weten wanneer hij samen met Kroon commentaar moet geven?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Staat in het programma tot 23.00 uur motorsport. Gaat 'm niet worden voor de wielerfans.
Streams beginnen nu op Eurosportplayer....quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt erop dat Jan niet helemaal op de hoogte is.![]()
Volgens programmagids vannacht om 00:15 op Eurosport 2 "Ronde van het Baskenland - 6e etappe (45min)"
Moet je een account aanmaken toch ?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Streams beginnen nu op Eurosportplayer....
Dus net het TT Assen gebied heeft geen MotoGP?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:54 schreef Marcoss het volgende:
Is een deel van Nederland (sowieso Drenthe) waar ES nu wel live wielrennen heeft blijkbaar
Groningen niet iigquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:54 schreef Marcoss het volgende:
Is een deel van Nederland (sowieso Drenthe) waar ES nu wel live wielrennen heeft blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Izagirre aan de leiding. Wat een klimmetje.
Jack does it in real time...
Als inwoner van Drenthe kan ik je melden dat ik geen wielrennen live kan zien op ES nu.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:54 schreef Marcoss het volgende:
lol, dan is het blijkbaar ook niet overal in Drenthe te zien, vaag allemaal..quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als inwoner van Drenthe kan ik je melden dat ik geen wielrennen live kan zien op ES nu.
José Been daaroverquote:Eurosport heeft dit jaar de rechten van de MotoGP verworven voor Nederland en België. Het gaat dit seizoen daarom enkele keren voorkomen dat dit voorrang krijgt op wielrennen, zo ook etappe 5 en 6 van de Ronde van het Baskenland. Die is dan niet te zien in NL en BE.
Via de satelliet of de Eurosport Player kun je wel de ontknoping van Baskenland zien maar op 99% van de televisies in Nederland en België dus niet.
Dat is een keuze die Eurosport heeft gemaakt voor de MotoGP.
Klopt en kost iets van 4 E/mndquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet je een account aanmaken toch ?
Bedankt, had Jan dus verkeerde info.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
lol, dan is het blijkbaar ook niet overal in Drenthe te zien, vaag allemaal..
[..]
José Been daarover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in Assen en bij mij ook MotoGP te zien. Ben dus maar Bundesliga voetbal aan het kijken op ES2.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:59 schreef Marcoss het volgende:
lol, dan is het blijkbaar ook niet overal in Drenthe te zien, vaag allemaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |