zeiden ze wel jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:15 schreef Tourniquet het volgende:
Zeiden ze nou net dat Martin nog van fiets gaat wisselen straks?
lijkt me ook, zo'n zwaar tweede deelquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:27 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Henao, Rodriguez, Yates, Spilak, Kwiat enzovoort er nog wel onder gaat, maar toch
Volgens CQ inderdaad voor het eerst (Dumoulin heeft wel 2x een H2H "gewonnen" van Martin in een tijdrit, maar dat was een ploegentijdrit waarbij Martin gelost was en dus niet in normale uitslag voorkomt)quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom voor het eerst sneller dan Martin zo ongeveer.
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:30 schreef Chiappucci het volgende:
Ion Izagirre gaat ook een goede tijd rijden denk ik.
Dit.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Kwalificatie Moto3 begint pas om 19:30, daarna MotoGP en Moto2.
Kijk ik ben pro auto- en motorsport en snap dat ze kwalificatie uitzenden (rechten zullen niet goedkoop zijn van het MotoGP circus) maar sport waar het ergens omgaat moet voorrang hebben op een vrije training.
Dat ging natuurlijk ook helemaal nergens over...quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou hij hetzelfde niveau halen als vorig jaar?
Z'n niveau in de Tour was inderdaad wel bizar.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat ging natuurlijk ook helemaal nergens over...
D'n Loller ver verwijderd van Dumoulin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |