Zo lang als 6 man ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:02 schreef xzaz het volgende:
Mensen die 6 man invullen denken dat het om penis lengte gaat__!!
Ik voel en gedraag me nog als 12.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:04 schreef react333 het volgende:
Ik mag toch wel weten wat voor doelgroepen er hier opfok zitten?, en nee ik heb niet het idee dat hier veel tienermeiden op fok zitten.
je maakt er zo veel werk van, is het echt puur interesse?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:04 schreef react333 het volgende:
Ik mag toch wel weten wat voor doelgroepen er hier opfok zitten?, en nee ik heb niet het idee dat hier veel tienermeiden op fok zitten.
Hoi ik ben een meisje van 15quote:Op woensdag 8 april 2015 17:04 schreef react333 het volgende:
ohw weet niet hoe k dat kn veranderequote:
Jaquote:Op woensdag 8 april 2015 17:05 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
je maakt er zo veel werk van, is het echt puur interesse?
Lijkt me dat ze liever voor een quasi-intellectuele puber gaat dan met de eerste de beste pedo.quote:
In je profiel staat Man.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef HPLC het volgende:
Ik ben een geile deerne van 17 jaar, volgende week word ik 18.hihihi
![]()
Ik kom uit 69?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee, ik zoek mannen van 30+. Iets met een oude fiets.
Te oudquote:Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef HPLC het volgende:
Ik ben een geile deerne van 17 jaar, volgende week word ik 18.hihihi
![]()
Ik heb nog wel een oude fiets thuis anders ;$quote:Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Oude fietsen.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
40+'ersquote:Op woensdag 8 april 2015 17:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar dat neemt niet weg dat ik van oude fietsen hou.
Beter tyf je gwn zelf een eind op danquote:Op woensdag 8 april 2015 17:12 schreef react333 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jonger niet op dit forum zit. Sorry!
Dit topic krijgt toch wel een heel andere wending zoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef react333 het volgende:
Ik geil een beetje op tienermeiden dus probeer ik die vaak te spotten rondom scholen etc.
Oh jij bent die freakquote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef react333 het volgende:
[..]
Welke reactie zal je hier geplaatst hebben?:
GC / Tienermeiden leuk maar muziek ervan niet..
Tis ook om de flauwe stemmen een beetje te beperken snap je? Hoewel iemand van 1`nog niet eens kan typen dus dat is sowiezo al niet geloofwaardig.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter tyf je gwn zelf een eind op dan
Bij jouw naam heb ik dat gevoel ook altijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik voel en gedraag me nog als 12.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef react333 het volgende:
[..]
Welke reactie zal je hier geplaatst hebben?:
GC / Tienermeiden leuk maar muziek ervan niet..
Nee ik ben ook 70+ maar doe alsof ik een tiener benquote:Op woensdag 8 april 2015 17:17 schreef Juup© het volgende:
Ik ben de enige van mijn leeftijd die gereageerd heeft(Tot nu toe.)
Waarschijnlijk omdat roosje een beetje klein klinkt.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Bij jouw naam heb ik dat gevoel ook altijd.
Geen idee waarom, aangezien je vier jaar ouder bent dan ik.
viezerikquote:
70+quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee ik ben ook 70+ maar doe alsof ik een tiener ben
Plaatst een filmpje van jezelf en noem mijn forumnaam: react333quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
He, maar jij ben wel van mijn leeftijd want ik ben 26 Man, picje?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoi, ik heb gestemd op 26, vrouw.
Ja en je ziet niet zoveel jaartallen in de jaren 80 in mensen hun naam, dus de eerste keer las ik ook "roosjeroosje1998".quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat roosje een beetje klein klinkt.
Maar even serieus ben je nu een tiener of niet? Plaatst desnoods een copytje van je ID kaart!quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:27 schreef react333 het volgende:
Plaatst desnoods een copytje van je ID kaart!
Oh shit TS, nu heb je het voor elkaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:28 schreef De_AIVD het volgende:
Beste meneer/mevrouw React333,
Wij, de AIVD, hebben kennis genomen van zowel dit topic als uw post history en zijn tot de conclusie gekomen dat we dit niet door de beugel vinden kunnen. U hoort later nog van ons.
Met vriendelijke groeten,
De AIVD
Oh, jij hebt ze ook ontvangen?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:25 schreef HPLC het volgende:
Haha, roosjeroosje1988, bedankt voor die naaktfoto's in mijn pm.
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:27 schreef react333 het volgende:
[..]
Maar even serieus ben je nu een tiener of niet? Plaatst desnoods een copytje van je ID kaart!
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef De_AIVD het volgende:
Even een algemene mededeling:
Wij hebben zojuist een verzoek tot het doen van intieme activiteiten ontvangen. Wij zijn hier niet van gediend. Wij zitten hier alleen om uw privacy te schenden, gelieve daar rekening mee te houden.
-AIVD
lolquote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef De_AIVD het volgende:
Wij zitten hier alleen om uw privacy te schenden
Je familiequote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef De_AIVD het volgende:
Even een algemene mededeling:
Wij hebben zojuist een verzoek tot het doen van intieme activiteiten ontvangen. Wij zijn hier niet van gediend. Wij zitten hier alleen om uw privacy te schenden, gelieve daar rekening mee te houden.
-AIVD
Genoeg is genoeg. De maat is vol. Als u ons even excuseert gaan we even een duik in uw privégegevens nemen. U hoort nog van ons.quote:
Dat is jouw strategie toch al?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als iemand een tienermeisje is gaat hij diegene PM'en en vragen om foto's.
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:37 schreef De_AIVD het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg. De maat is vol. Als u ons even excuseert gaan we even een duik in uw privégegevens nemen. U hoort nog van ons.
Mvg,
De AIVD
Sorry mijnheer Obamamamamama,quote:
450quote:Op woensdag 8 april 2015 17:40 schreef De_AIVD het volgende:
Sorry mijnheer Obamamamamama,
Maar zelfs kinderachtige 9gac-plaatjes gaan je niet van ons redden.
Kom op man, hoe oud denk je dat we zijn? 12?
Mvg,
De AIVD
Hoe weet je dat?quote:
Beste Fylax,quote:
Oh ja ik zie het iddquote:Op woensdag 8 april 2015 17:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat die hetzelfde toppa maar dan iets anders plaatst
Toppaquote:Op woensdag 8 april 2015 17:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat die hetzelfde toppa maar dan iets anders plaatst
Nee dat is Kayagodinquote:
Match! Ik op 26, man.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoi, ik heb gestemd op 26, vrouw.
"Treurig"quote:Op woensdag 8 april 2015 18:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat treurig nou dat we afscheid hebben moeten nemen van TS.
Jij hebt zo'n lief gezichtje, maar volgens mij ben je wel een beetje badgirl.quote:
Dat is ze zeker jaquote:Op woensdag 8 april 2015 18:20 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n lief gezichtje, maar volgens mij ben je wel een beetje badgirl.
Off-topic, maar we posten niet zo vaak in dezelfde topics, dus kon dit moment niet voorbij laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |