70+quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee ik ben ook 70+ maar doe alsof ik een tiener ben

Plaatst een filmpje van jezelf en noem mijn forumnaam: react333quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]

He, maar jij ben wel van mijn leeftijd want ik ben 26 Man, picje?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoi, ik heb gestemd op 26, vrouw.

Ja en je ziet niet zoveel jaartallen in de jaren 80 in mensen hun naam, dus de eerste keer las ik ook "roosjeroosje1998".quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat roosje een beetje klein klinkt.

Maar even serieus ben je nu een tiener of niet? Plaatst desnoods een copytje van je ID kaart!quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 8 april 2015 17:27 schreef react333 het volgende:
Plaatst desnoods een copytje van je ID kaart!

Oh shit TS, nu heb je het voor elkaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:28 schreef De_AIVD het volgende:
Beste meneer/mevrouw React333,
Wij, de AIVD, hebben kennis genomen van zowel dit topic als uw post history en zijn tot de conclusie gekomen dat we dit niet door de beugel vinden kunnen. U hoort later nog van ons.
Met vriendelijke groeten,
De AIVD

Oh, jij hebt ze ook ontvangen?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:25 schreef HPLC het volgende:
Haha, roosjeroosje1988, bedankt voor die naaktfoto's in mijn pm.

quote:Op woensdag 8 april 2015 17:27 schreef react333 het volgende:
[..]
Maar even serieus ben je nu een tiener of niet? Plaatst desnoods een copytje van je ID kaart!
 Zoek hulp TS, zoek hulp.
 Zoek hulp TS, zoek hulp.

quote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef De_AIVD het volgende:
Even een algemene mededeling:
Wij hebben zojuist een verzoek tot het doen van intieme activiteiten ontvangen. Wij zijn hier niet van gediend. Wij zitten hier alleen om uw privacy te schenden, gelieve daar rekening mee te houden.
-AIVD
 Van wie is deze kloon nou weer?
 Van wie is deze kloon nou weer?

lolquote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef De_AIVD het volgende:
Wij zitten hier alleen om uw privacy te schenden

Je familiequote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef De_AIVD het volgende:
Even een algemene mededeling:
Wij hebben zojuist een verzoek tot het doen van intieme activiteiten ontvangen. Wij zijn hier niet van gediend. Wij zitten hier alleen om uw privacy te schenden, gelieve daar rekening mee te houden.
-AIVD

Genoeg is genoeg. De maat is vol. Als u ons even excuseert gaan we even een duik in uw privégegevens nemen. U hoort nog van ons.quote:

Dat is jouw strategie toch al?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als iemand een tienermeisje is gaat hij diegene PM'en en vragen om foto's.

quote:Op woensdag 8 april 2015 17:37 schreef De_AIVD het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg. De maat is vol. Als u ons even excuseert gaan we even een duik in uw privégegevens nemen. U hoort nog van ons.
Mvg,
De AIVD

Sorry mijnheer Obamamamamama,quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |