hij heeft het antwoord alsnog goed gerekendquote:Op woensdag 8 april 2015 19:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry
seizoen 2 krijgt wel 13 afleveringenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah balen, vind 10 afl wel weinig... Met Agent Carter ook maar 8...
als ie op engels staat krijg ik best vaak vragen over staten in de VS, zou iets voor jou zijnquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is s2 al bevestigd dan? Was lange tijd niet zekerquote:Op woensdag 8 april 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
seizoen 2 krijgt wel 13 afleveringen
ja maar ik heb geen facebookquote:Op woensdag 8 april 2015 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ie op engels staat krijg ik best vaak vragen over staten in de VS, zou iets voor jou zijn
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je weet dat het enige restje dat mij beter doet voelen over mijn zeer hoge ouderdom mijn kennis is he, neem me dat niet af
huhude dementie slaat toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ik ook nietquote:
van BCS? dat was zelfs al bevestigd voordat seizoen 1 uitkwam.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is s2 al bevestigd dan? Was lange tijd niet zeker
ow nee nvm.. bedoelde Agent Carterquote:Op woensdag 8 april 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van BCS? dat was zelfs al bevestigd voordat seizoen 1 uitkwam.
Now, the good news, which just might make up for the delay. Better Call Saul has already been renewed for a 13-episode second season, guaranteeing that fans will get to spend at least 23 more hours in Vince Gilligan’s twisted version of New Mexico.
daar heb ik niet genoeg tijd voorquote:Op woensdag 8 april 2015 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
plaats ze gewoon hier, dan geef ik antwoord
echt he, alsof ik weet over voetbalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |