JAAA! Samen spelen. Downloading now.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga jij ook even downloaden, dan ga ik met je spelen

Stank voor dankquote:Op woensdag 8 april 2015 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb laatst een tafel voor hem in elkaar gezet en dan krijg je dit te horen....

wtf manquote:
kan jij behangen?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb laatst een tafel voor hem in elkaar gezet en dan krijg je dit te horen....

Paxcon mag ook mee spelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]

Ik wel, maar dan wel zonder behanglijmquote:

hoe danquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef Elan het volgende:
lol telefoon verkloot terwijl ik voor 5 uur belangrijk telefoontje moet plegen

Absoluut waar.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen kennen mij als een rustige jongen

Bramquote:

ging er even andere rom opzetten voor android 4.4.4. maar dat werkt niet hij kan nu niet meer aan blijkbaarquote:

Doe via fb danquote:

da's niet slim kerelquote:Op woensdag 8 april 2015 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
ging er even andere rom opzetten voor android 4.4.4. maar dat werkt niet hij kan nu niet meer aan blijkbaar

En dat wil ik niet. Want ik ben geen homo.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braaf, anders mag etsu je anaal vernederen zonder vaseline_.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |