Je bent de TS.quote:
Etsu kan niet zonder McGrath en andersom.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij praat niet met mij. Dadelijk niet met MCGrath. Nog 20 minuten doorlullen op dit tempo en dan praat hij met niemand meerArme Etsu.
Wow.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etsu kan niet zonder McGrath en andersom.
Etsu. Ik wil weer met je praten het is al meer dan 10 posts terug dat je niet meer met me wilde praten.quote:
Toto69 wil je die laatste twee woorden verwijderen, bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tvpquote:Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Afgewezen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Toto69 wil je die laatste twee woorden verwijderen, bij voorbaat dank.
Pax!quote:
Iedereen die Etsu tegenkomt moet een rotte tomaat in zijn gezicht gooien.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Als ik later notaris word, kan ik eventueel doorgroeien naar rechter, en dan ga ik heel veel regels verzinnen om Paxcons leven zuur te maken.
Bv. BigMac kopen is verboden
Maar. Dan wordt hij misschien ook rechter en hij gaat dan weer er tegenin?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Als ik later notaris word, kan ik eventueel doorgroeien naar rechter, en dan ga ik heel veel regels verzinnen om Paxcons leven zuur te maken.
Nawh, dat is niet lief.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen die Etsu tegenkomt moet een rotte tomaat in zijn gezicht gooien.
Rechters verzinnen alleen geen regelsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Jammer dat jij zo in het leven staatquote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Voor iedereen of alleen voor hem?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Wowquote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen die Etsu tegenkomt moet een rotte tomaat in zijn gezicht gooien.
Deze man kiest de hogere weg. BAM!quote:
Die jongen wordt geen rechter, hij ligt liever de hele dag in bed bigmacs te eten.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar. Dan wordt hij misschien ook rechter en hij gaat dan weer er tegenin?
Ooit van jurisprudentie gehoord?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rechters verzinnen alleen geen regels
Tja en jij ligt heel de dag in Bed op FOK! te klagen over hoe hij Big Macs eet. Dan ben ik liever Paxcon.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die jongen wordt geen rechter, hij ligt liever de hele dag in bed bigmacs te eten.
Ik zit op de bank nu.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja en jij ligt heel de dag in Bed op FOK! te klagen over hoe hij Big Macs eet. Dan ben ik liever Paxcon.
Dan moet je even terug tongen.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja en jij ligt heel de dag in Bed op FOK! te klagen over hoe hij Big Macs eet. Dan ben ik liever Paxcon.
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er komt een speciaal wetboek voor hem. Voor de rest is het niet van toepassing.
Do you have sex on it? Yes? Therefore it qualifies as bed too.ttquote:
Ja. Daar wordt gewoon het toepassen uitspreken van recht mee bedoeltquote:
Ik heb je backquote:
Goedzo jongen. Was al benieuwd of iemand het zou opmerken.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daar wordt gewoon het toepassen uitspreken van recht mee bedoeltniet het zelf verzinnen van wetten. Daar is de regering voor.
Je hoort 't Etsu. Je moet de politiek inquote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daar wordt gewoon het toepassen uitspreken van recht mee bedoeltniet het zelf verzinnen van wetten. Daar is de regering voor.
Ga jij maar even lekker buitenspelen ofzo, het is mooi weer.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Elan het volgende:
Etsu zit weer eens in het nauw door zijn domme en arrogante gedrag
Hij wist dat het een niet redbare situatie was.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Elan het volgende:
Etsu zit weer eens in het nauw door zijn domme en arrogante gedrag
Zou je op me stemmen?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hoort 't Etsu. Je moet de politiek inDan horen we nooit meer wat van jou
Wie wil er verstopprtje spelen?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij maar even lekker buitenspelen ofzo, het is mooi weer.
Klopt, alleen zijn trots zit hem in de weg om dat toe te geven.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij wist dat het een niet redbare situatie was.
Etsu dacht even dat ik een domme jongen wasquote:
Ja. Dat denk ik ook. Een stem van Bram is genoeg. Instant Etsu for Prez!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou je op me stemmen?
Dan word ik minister president.
Sof is fucking goed in Triviaquote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu dacht even dat ik een domme jongen was
Hij kent mijn trivia reputatie duidelijk nog niet
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu dacht even dat ik een domme jongen was
Hij kent mijn trivia reputatie duidelijk nog niet
Hij deed het toch echt?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, alleen zijn trots zit hem in de weg om dat toe te geven.
Nu is het dus wel bekend.quote:
Paxcon, Toto, Elan enzo gaan ook op mij stemmen, dus kom er wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Dat denk ik ook. Een stem van Bram is genoeg. Instant Etsu for Prez!
Ik won met 6-0 van richolio, in de eerste ronde.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb van sof ternauwernood gewonnen
wel met 6-0 van mortaxx verloren
Valt me vies tegen, Paxje.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb van sof ternauwernood gewonnen
wel met 6-0 van mortaxx verloren
Dat kan niet eensquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik won met 6-0 van richolio, in de eerste ronde..
Soms zit het heel erg meequote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik won met 6-0 van richolio, in de eerste ronde..
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms zit het heel erg mee
heb ook met 6-1 van mortaxx gewonnen, je moet maar net de makkelijke vragen krijgen
Je kan je eerste beurt maar 3 van de 6 kroontjes winnen en dan gaat de beurt naar tegenstanderquote:
nou blijkbaar niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan je eerste beurt maar 3 van de 6 kroontjes winnen en dan gaat de beurt naar tegenstander
jaquote:
Het is een beetje overhypedquote:Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wow. Even een teleurstelling:
Ik heb nog nooit Trivia gedaan.
Ik heb het ook nog nooit gedaan.quote:
Oh ja Dat kan wel jaquote:
TriviaCrackquote:Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke wil je me uitleggen hoe het heet zodat ik kan downloaden
paxcon wil mij nooit helpen dusja
Eerste keer dat ik er van hoor... "Over hypedquote:
vind ik danquote:Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik er van hoor... "Over hyped"
wow :squote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wie overhyped is?
JIJ
JIJ
JIJ
JIJ
JIJ
JIJ
XDquote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef Fok-it het volgende:
Haha Etsu gaat trivia doen haha
Er zittten geen vragen over de gaypride bij hoor xd
Weet je wie ook overhyped is?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wie overhyped is?
JIJ
JIJ
JIJ
JIJ
JIJ
JIJ
ahahaha goeie grap ;ppquote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef Fok-it het volgende:
Haha Etsu gaat trivia doen haha
Er zittten geen vragen over de gaypride bij hoor xd
Wauw doe even normaal en rustigquote:Op woensdag 8 april 2015 15:47 schreef pinman het volgende:
[..]
Weet je wie ook overhyped is?
JIJ
JIJ
JIJ
JIJ
JIJ
JIJ
Wat gemeenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke wil je me uitleggen hoe het heet zodat ik kan downloaden
paxcon wil mij nooit helpen dusja
ga met je eigen piemel spelenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga jij ook even downloaden, dan ga ik met je spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |