Dat is nou het enige wat ik nog enigsinds vet vind. Ik zal wel weer "blauw haar" hebben.quote:
Ik hoef geen oude gebouwen te zien, ik wil bier drinken terwijl ik over straat loop, ik wil feestjes op plekken wat je nooit kan bedenken en ik wil ontbijten met gigantische schnitzels.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat komt dus omdat je nog nooit in italie bent geweest
Rome>>>>>Berlijn
Wanna play a game of find the (w)horcrux?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef Etsu het volgende:
Het gaat mij om die medaille, kan ik in m'n anus stoppen
Gast, weet je hoe vet dat isquote:
Dure hobby anders.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast, weet je hoe vet dat is
Ik wil ook naar HP kasteel in Londondaar hebben ze ook zoveel leuks te koop
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik hoef geen oude gebouwen te zien, ik wil bier drinken terwijl ik over straat loop, ik wil feestjes op plekken wat je nooit kan bedenken en ik wil ontbijten met gigantische schnitzels.
En dicks zuigen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik hoef geen oude gebouwen te zien, ik wil bier drinken terwijl ik over straat loop, ik wil feestjes op plekken wat je nooit kan bedenken en ik wil ontbijten met gigantische schnitzels.
Nee man, dan word ik het restaurant uitgetrapt omdat ik een mes wil. In Berlijn kan ik nog om een mes vragen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Lunchen met een fucking lekkere spaghetti dan?
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef Etsu het volgende:
Het gaat mij om die medaille, kan ik in m'n anus stoppen
Ik heb geen bruin haar.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vind je mn paint van jou & bram niet leuk?
Mijn zusje was daar naartoe geweest. Die was echt helemaal verkocht.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast, weet je hoe vet dat is
Ik wil ook naar HP kasteel in Londondaar hebben ze ook zoveel leuks te koop
waarom heeft de één een donker hoofd en lichte nek en de ander een licht hoofd en een donkere nek?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik vind het vies dat jij je piemel in een kut stopt, maar daar hoor je mij toch ook niet over?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:22 schreef pinman het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind dat gewoon vies. Dat je iets in je anus stopt
weet ik niet, ik ben nogal creatiefquote:Op woensdag 8 april 2015 15:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom heeft de één een donker hoofd en lichte nek en de ander een licht hoofd en een donkere nek?
quote:
HAHAHA ETSU DRAAGT EEN ROZE SHIRT. WAT UN HOMO.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoeveel kreeg je voor je zusje ?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mijn zusje was daar naartoe geweest. Die was echt helemaal verkocht.
Juist..quote:
Groen is meer homoachtiger dan roze.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
HAHAHA ETSU DRAAGT EEN ROZE SHIRT. WAT UN HOMO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |