Echt sick. Op bol betaal je er nogf 2 keer zo veel voor en dit is al duurquote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef Etsu het volgende:
V&A / [TK] Harry Potter Wizard's Edition NL, zeer zeldzame 32-disc versie
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuke wiki pagina
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fictieve_plaats
Ons Dorp, in de Nederlandse versie van het spel Monopoly. De andere zeven steden in het spel bestaan echt. Misschien heeft men voor het kleinste dorp een fantasienaam gekozen omdat men niemand wilde beledigen. Volgens sommigen[bron?] kan dit dorp alleen Vledder in Drenthe zijn, het enige dorp waarin een Brink en een Dorpsstraat voorkomen.
Bremen en Hamburg zijn ook leuk, en oktoberfest. Daar ben ik alleen geweest met Berlijn en Passau nog.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duitsland is behalve Berlijn niet heel veel aan
Ja belachelijk he. Heb 'm gefixt voor 400. Maar ik ben er blij mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt sick. Op bol betaal je er nogf 2 keer zo veel voor en dit is al duur
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuke wiki pagina
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fictieve_plaats
Ons Dorp, in de Nederlandse versie van het spel Monopoly. De andere zeven steden in het spel bestaan echt. Misschien heeft men voor het kleinste dorp een fantasienaam gekozen omdat men niemand wilde beledigen. Volgens sommigen[bron?] kan dit dorp alleen Vledder in Drenthe zijn, het enige dorp waarin een Brink en een Dorpsstraat voorkomen.
Liever Italie.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bremen en Hamburg zijn ook leuk, en oktoberfest. Daar ben ik alleen geweest met Berlijn en Passau nog.
Geen idee, niemand?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hoi!
Wie betaald er 350 euro voor wat DVDs?
'Wat dvd's'quote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hoi!
Wie betaald er 350 euro voor wat DVDs?
Ohh oke.quote:
Nee. Ik ben nog nooit in Italie geweest, maar als iemand aan me vraagt of ik naar Berlijn wil of naar welke stad in Italie dan ook, zal het altijd Berlijn zijn.quote:
Eens.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog nooit in Italie geweest, maar als iemand aan me vraagt of ik naar Berlijn wil of naar welke stad in Italie dan ook, zal het altijd Berlijn zijn.
Ik hou echt van HP, maar 350 euro voor een paar dingen die ik op een kast zet kan ik niet over mijn lijk halen.quote:
Super blauw.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is Bram maar, die heeft blauw haar.
Ik heb grootste plannen met dat dingquote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik hou echt van HP, maar 350 euro voor een paar dingen die ik op een kast zet kan ik niet over mijn lijk halen.
En dat komt dus omdat je nog nooit in italie bent geweestquote:Op woensdag 8 april 2015 15:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog nooit in Italie geweest, maar als iemand aan me vraagt of ik naar Berlijn wil of naar welke stad in Italie dan ook, zal het altijd Berlijn zijn.
RIP fonteinquote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat komt dus omdat je nog nooit in italie bent geweest
Rome>>>>>Berlijn
Met die toverstok zekerquote:
Hou die stokken uit de slaapkamer!quote:
Fuck je was me voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |