SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Toto69 het volgende:
http://www.virtualtourist(...)ogadishu-TG-C-1.html
Gezellige stad hoor, je eigen bodyguards in moeten huren.
Doe eens ff normaal johquote:
Op Tripadvisor maken ze gewoon reclame voor een 'lekkere all-inclusive reis naar Ciudad Juarez'quote:Op woensdag 8 april 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
Guns
by bobcatourist Written Nov 14, 2008
I own guns myself, but the number of them that I saw in San Pedro Sula made me concerned about my "prospects for the future". My first time out on a Sunday night a money changer was kind enough to point out a nice Chinese restaurant where I could get a meal and a beer. Until then I had never been to a restaurant that keeps the doors locked from the inside during business hours and has a guard with a shotgun at the door. The next day, when the businesses were open there were 10 times as many guns. I never had one pointed at me or heard one go off, I had just never seen as many private security guards and such a lack of local police or military. Don't bother bringing travelers checks either. Of the 8 banks I went to, none cashed them unless you were a client.
San Pedro Sula, gezellig!
http://www.virtualtourist(...)d_Juarez-TG-C-1.htmlquote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Tripadvisor maken ze gewoon reclame voor een 'lekkere all-inclusive reis naar Ciudad Juarez'![]()
Ik kan overal rustig slapen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:05 schreef McGrath het volgende:
Waarom zou je naar een plek willen 'op vakantie' waar je niet eens rustig kan slapen.
Dat moet je niet willen, inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:05 schreef McGrath het volgende:
Waarom zou je naar een plek willen 'op vakantie' waar je niet eens rustig kan slapen.
Ik zeg ook niet dat ik er nu heen wilquote:Op woensdag 8 april 2015 15:05 schreef McGrath het volgende:
Ik ga liever naar Reetketelpikkumerschans.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen, inderdaad.
Daarom gewoon all-inclusive hotel in Schubbekutteveen
Ik denk alleen dat je Duitsland beter vandaag dan morgen kan bezoeken.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er nu heen wilhopelijk worden een paar landen wat begaanbaarder in de loop der tijd
wow gayquote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga liever naar Reetketelpikkumerschans.
Duitsland is behalve Berlijn niet heel veel aanquote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat je Duitsland beter vandaag dan morgen kan bezoeken.
Ik vind dit een leuke wiki paginaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |