Ik in O-Gastel en hij in 'Osterhout'quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Rady: Waar werken jullie? Toch niet in E-L he, dat je weer terug kan rijden?
Misschien is dat wel een hele goede match, samen bomen klimmen enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 14:10 schreef Skittles het volgende:
Zou F geïnteresseerd zijn in een mopperkont dat veel wil maar niet alles kan?
Ja!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Eet ie ook de poten wel eens op, kwak?
[ afbeelding ]
Dat is bijna net zo leuk als wegtrappen.
spekjesquote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Phaidra het volgende:
Het blijft hier voorlopig nog naar heul ingespannen kijken naar je speeltjes![]()
[ afbeelding ]
Awwwwhhh wat een leukerd!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Phaidra het volgende:
Het blijft hier voorlopig nog naar heul ingespannen kijken naar je speeltjes![]()
[ afbeelding ]
Boks! Ik ben 2 kilo afgevallen. Aan haar, denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:31 schreef Radyhyn het volgende:
/pakjes boks kwak
Whehehe M denkt... past wel.. *in mond propt*![]()
Echt he... al die haren die ik tijdens mijn zwangerschap heb mogen houden (had toen nooit haren in mijn borstel)... die komen er nu met bakken tegelijk uit
Sinds wanneer hebben kinderen iets te willen?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een hele goede match, samen bomen klimmen enzoEerst maar even kijken of ze elkaar leuk vinden op de bbq bij Away
![]()
Dat pakje KwakNext zeker weer
Oja, dus broccoli gaat er niet in maar de poten van de mini-gym wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |