abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159115167
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Voor zijn maatstaven niet.
Nee, überhaupt niet. Hij kreeg geen loon vanuit de Kamer.
pi_159115215
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 00:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, überhaupt niet. Hij kreeg geen loon vanuit de Kamer.
Aha. Dat wist ik niet. Waarom is dat?
pi_159115256
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 01:02 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Aha. Dat wist ik niet. Waarom is dat?
Waarom zou iemand die geen Kamerlid is wel betaald worden? Hij was overigens ook geen fractievoorzitter, zoals jij zegt. Hij was beoogd lijsttrekker.
pi_159115287
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 01:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom zou iemand die geen Kamerlid is wel betaald worden? Hij was overigens ook geen fractievoorzitter, zoals jij zegt. Hij was beoogd lijsttrekker.
Hmm, make sense. Ik snap het. Hij had niet eens een zetel. Verkiezingen zijn pas in 2017.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 januari 2016 @ 21:09:23 #205
862 Arcee
Look closer
pi_159339123
quote:
Moszkowicz: ik moest pleiten voor doodstraf

Ex-advocaat Bram Moszkowicz is weggegaan als boegbeeld van de politieke partij Voor Nederland (VNL) nadat hem daar was gevraagd te pleiten voor de doodstraf. Hij zegt dat zondag in het tv-programma Business Class, waarvan zaterdag al een fragment naar buiten werd gebracht.

"Er gebeurden dingen waarvan het onderbuikgevoel mij zei: er klopt hier iets niet", aldus Moszkowicz. Zo vroeg VNL hem te pleiten voor de doodstraf. "Ik zei: jullie weten dat ik daar niet een voorstander van ben. Nee, zeggen ze, dat zijn wij ook niet, maar het trekt stemmen." Dat was voor Moszkowicz naar eigen zeggen een van de redenen om af te haken bij de partij.

Woensdag 13 januari kwam via Elsevier naar buiten dat het bestuur van VNL het vertrouwen in Moszkowicz als voorman had opgezegd. Volgens de ex-advocaat is hij zelf opgestapt en had hij dat de partij voor kerst al laten weten.

Bron: Telegraaf
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 22:10:14 #206
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_159342006
Er gebeurden dingen waarvan het onderbuikgevoel mij zei: er klopt hier iets niet",

Dat gevoel had ik nou bij zijn praktijk ook ;) _O-
  zondag 24 januari 2016 @ 20:24:24 #207
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_159364805
Moszkowicz geeft VNL trap na :D :')

quote:
Moszkowicz haalt in het programma Business Class fel uit naar de kopstukken binnen de jonge, klassiek liberale partij. VNL groeide in korte tijd uit tot een partij met meer dan duizend leden; boven die grens heeft een partij recht op 500.000 euro subsidie. 'Dat heb ik eigenlijk voor ze binnengehaald', meent Moszkowicz. Toen dat doel bereikt was, hadden ze hem niet meer nodig, stelt hij.
En hij kreeg maar 15.000 van de 500.000 _O-
en toen was hij boos _O-

Wat een triest figuur :r Doet werkelijk alles voor geld :r
pi_159365199
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik ben blij dat hij daar moeite mee had. Geen beschaafd of verstandig mens is een voorstander van de doodstraf. Bij deze weten we zeker dat dat splinterpartijsplintertje weer snel gaat sneuvelen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159376995
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ben blij dat hij daar moeite mee had. Geen beschaafd of verstandig mens is een voorstander van de doodstraf. Bij deze weten we zeker dat dat splinterpartijsplintertje weer snel gaat sneuvelen. :)
De doodstraf is helemaal geen standpunt van VNL. Sowieso speelt dit thema niet in de actualiteit.

Die Bram zuigt gewoon maar wat uit z'n duim.
  † In Memoriam † maandag 25 januari 2016 @ 12:06:54 #210
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_159377815
Mijn prognose voor VNL: halve zetel. Het is een soort VVD+ waar echt geen PVV-ers naar gaan overstappen. En ik denk dat Moszco uit zn nek lult of een incident enorm uitvergroot.
:')
pi_159387315
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn prognose voor VNL: halve zetel. Het is een soort VVD+ waar echt geen PVV-ers naar gaan overstappen. En ik denk dat Moszco uit zn nek lult of een incident enorm uitvergroot.
Waar rook is is vuur. Dus van beide kanten zou het wel eens waar kunnen zijn.
Moszko had veel te weinig dossierkennis. Van de andere kant zijn die van Klaveren en kornuiten ook maar zomaar wat aan het doen, om maar stemmen te winnen. Zal beide kanten wel deels waar zijn.
15.000 euro voor een paar maanden werk is een hoop.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_159391024
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:31 schreef Homey het volgende:

[..]

De doodstraf is helemaal geen standpunt van VNL. Sowieso speelt dit thema niet in de actualiteit.

Die Bram zuigt gewoon maar wat uit z'n duim.
Het zou een vreemde leugen zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:09 schreef W00fer het volgende:

[..]

Waar rook is is vuur. Dus van beide kanten zou het wel eens waar kunnen zijn.
Inderdaad.
#NoDAPL
pi_159391212
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het zou een vreemde leugen zijn.

We zijn wel wat gewend van Bram.
pi_159391597
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:08 schreef Homey het volgende:

[..]

We zijn wel wat gewend van Bram.
Dat niet. Hij is was een advocaat, net als spindoctors en andere PR-medewerkers weten die al te goed hoe je efficiënt liegt, niet door een flatout leugen te vertellen maar door alles zo te belichten zoals het je uitkomt en het een wel te vertellen en het ander niet.
#NoDAPL
pi_159393251
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat niet. Hij is was een advocaat, net als spindoctors en andere PR-medewerkers weten die al te goed hoe je efficiënt liegt, niet door een flatout leugen te vertellen maar door alles zo te belichten zoals het je uitkomt en het een wel te vertellen en het ander niet.
Juist ja. Vind je het zelf niet bijzonder onlogisch dat hij ineens met de doodstraf aan komt zetten, terwijl dat totaal geen standpunt is van VNL (want waar staat dan dan?) en in de verste verte geen item is in de actualiteit, dus hoezo zou VNL daar stemmen mee kunnen scoren?
pi_159399824
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:09 schreef Homey het volgende:

[..]

Juist ja. Vind je het zelf niet bijzonder onlogisch dat hij ineens met de doodstraf aan komt zetten, terwijl dat totaal geen standpunt is van VNL (want waar staat dan dan?) en in de verste verte geen item is in de actualiteit, dus hoezo zou VNL daar stemmen mee kunnen scoren?
N.a.v. de te lichte straffen die vaak in de kranten staan.
pi_159400080
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er gebeurden dingen waarvan het onderbuikgevoel mij zei: er klopt hier iets niet",

Dat gevoel had ik nou bij zijn praktijk ook ;) _O-
:D ^O^
pi_159559276
Moszko en Wibi in Vietnam. "Als je in Nederland met een biljet van 500 wilt betalen wordt je meteen als crimineel gezien" :D

http://www.npo.nl/de-geva(...)1-2016/BNN_101378297
pi_159559685
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:01 schreef W00fer het volgende:
Moszko en Wibi in Vietnam. "Als je in Nederland met een biljet van 500 wilt betalen wordt je meteen als crimineel gezien" :D

Bij de tempel noemde-ie zichzelf nog steeds advocaat.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 17:34:06 #220
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_159600218
quote:
11s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:25 schreef k_man het volgende:

http://www.quotenet.nl/Ni(...)ide-recherche-172950

Bram :|W :|W
pi_159601199
quote:
Ik moet het hier toch even voor hem opnemen, en dat doe ik niet vaak. Hij noemt zichzelf 'lawyer' en dat vertaalt het beste als jurist. Nou is een jurist iemand die zich beroepsmatig of studiematig met het recht bezighoudt. Volgens mij doet hij dat op dit moment niet, en je kunt je zelfs afvragen in welke mate hij dat deed toen hij nog advocaat was, maar het is geen beschermde titel en mist een strakke afbakening. Dan was het ook nog eens in zijn vrije tijd dat hij dat zei, om aan te geven dat hij een juridische gedachtengang had. Het is niet eens dat hij zich als jurist had voorgedaan om bijvoorbeeld een opdracht te krijgen, en indien hij dat wel had gedaan dan was ook meteen ook weer jurist geweest, want dan was hij zich beroepsmatig met het recht gaan bezighouden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159602161
quote:
11s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:25 schreef k_man het volgende:

[..]

Een advocaat van de duivel hoeft ook geen daadwerkelijke registratie te hebben bij de orde van advocaten.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:07:33 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_159602466
Hij had toch ook vol trots kunnen zeggen dat hij een voor het leven geschorste advocaat is ;) :P
En dat hij nu alles kwijt is door slechte boekhouding en geen belasting betalen :7
Misschien was hij dat ff vergeten :+
pi_159611293
Ach, in datzelfde programma zegt-ie ook nog zoiets als 'ik hoop vooral dat ik geen slachtoffers maak'. Dat gaat weliswaar over het autorijden, maar toch... :P
pi_159700842
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:01 schreef W00fer het volgende:

quote:
Zeldzaam zijn 500-eurobiljetten dus niet. Maar in de meeste Europese winkels kun je ze niet kwijt, want die weigeren ze aan te nemen. Horecagelegenheden idem dito. Dus de gewone man kan er maar weinig mee. Tenzij hij het geld niet wil uitgeven, maar onder zijn matras wil verbergen. Want dan zijn die waardevolle biljetten reuze handig: een miljoen euro in briefjes van 500 weegt slechts 2,2 kilo en past gemakkelijk in een diplomatenkoffertje.

Precies om die reden zijn criminelen idolaat van de 500-eurobiljetten. Op het bankbiljet van 1.000 Zwitserse frank na (bij de huidige wisselkoers 894 euro waard) is het 500-eurobiljet het waardevolste bankbiljet dat wereldwijd wordt geaccepteerd. Dat maakt het ideaal voor grote illegale geldtransporten.
Afschaffen

Inlichtingendiensten en Europol beschikken over sterke aanwijzingen dat het merendeel van de 500-eurobiljetten zich in criminele circuits ophoudt. In 2006 bevond maar liefst een kwart van alle 500-eurobiljetten zich in Spanje, dat Zuid-Amerikaanse drugskartels als toegangspoort naar Europa gebruiken. Narcostaat Colombia exporteert extreem veel 500-eurobankbiljetten, terwijl er jaarlijks maar een paar duizend legaal het land binnenkomen. Het Britse agentschap dat belast is met het onderzoek naar de georganiseerde misdaad concludeerde in 2010 dat 90 procent van de 'Bin Ladens' in handen van criminelen is. Naar aanleiding van die bevinding nam het Verenigd Koninkrijk het biljet in 2010 uit circulatie (hoewel het daar nog steeds een geldig betaalmiddel is).

De Volkskrant
pi_159707598
Iedereen snapt tegenwoordig toch wel dat je niet zomaar meer met 500 euro biljetten kan lopen. Als een crimineeltje dat doet en hij probeert het ergens om te wisselen of uit te geven gaan meteen alle alarmbellen af. Zelfs bij 200 is het vaak al geen wit geld meer.
  maandag 15 februari 2016 @ 11:42:50 #227
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_159931358
Jinek en Jort: klap in Bram's gezicht

’MOOI SETJE!’ Eensgezind waren de Twitteraars toen EVA JINEK samen met JORT KELDER verscheen op TWAN HUIJS’ veelbesproken Correspondents’ Dinner. Ze trof hem afgelopen week nog tweemaal. Bloeit er, tot afgrijzen van een van haar exen, iets moois? Eva reageert op PAGINA PRIVÉ voor het eerst…

Zijn EVA JINEK en JORT KELDER onderweg het, bij voorbaat, meest besproken liefdespaar van 2016 te worden? Menig tv-kijker meende afgelopen week de liefde tussen de twee voor zijn ogen te zien opbloeien of zelfs van het scherm te zien spatten.

Maar in Amsterdam zal ook minstens één man het tafereel met stijgende verbazing of zelfs ergernis hebben gevolgd… als hij al keek!

http://www.telegraaf.nl/p(...)ram_s_gezicht__.html

De twee J s
_O- _O- :P

[ Bericht 0% gewijzigd door ikweethetookniet op 15-02-2016 19:59:29 ]
pi_159941191
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

’MOOI SETJE!’ Eensgezind waren de Twitteraars toen EVA JINEK samen met JORT KELDER verscheen op TWAN HUIJS’ veelbesproken Correspondents’ Dinner. Ze trof hem afgelopen week nog tweemaal. Bloeit er, tot afgrijzen van een van haar exen, iets moois? Eva reageert op PAGINA PRIVÉ voor het eerst…

Zijn EVA JINEK en JORT KELDER onderweg het, bij voorbaat, meest besproken liefdespaar van 2016 te worden? Menig tv-kijker meende afgelopen week de liefde tussen de twee voor zijn ogen te zien opbloeien of zelfs van het scherm te zien spatten.

Maar in Amsterdam zal ook minstens één man het tafereel met stijgende verbazing of zelfs ergernis hebben gevolgd… als hij al keek!

De twee J s
Post dit maar lekker in SHO.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_159954122
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 18:00 schreef W00fer het volgende:
Iedereen snapt tegenwoordig toch wel dat je niet zomaar meer met 500 euro biljetten kan lopen.
Ik heb het allang niet gedaan maar niet omdat het niet hoort of zo (meer omdat het gemakkelijker is om te pinnen), laat mensen dat maar zelf bepalen.
#NoDAPL
pi_159954170
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

De twee J s
In ieder geval is Jinek een wat meer voor de hand liggende partner (als soort van televisiejournaliste, Jort is dat ook en zijn carrière begon met min of meer serieus journalistiek werk) dan Verbaan (B-actrice). ;)
#NoDAPL
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:55:15 #231
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160042011
Wilfred Genee heeft flink wat grote namen gestrikt voor zijn nieuwe talkshow Wat Gaat Er Nu Door Je Heen? op RTL 7

In de eerste aflevering zit VARA-ster Matthijs van Nieuwkerk. Dat heeft de tv-zender vandaag bekendgemaakt. Genee omschrijft het programma zelf als een sportvariant op Zomergasten.

Naast Van Nieuwkerk schuiven Bram Moszkowicz, Freek de Jonge, Beau van Erven Dorens, Peter R de Vries en Marco van Basten aan. Zij zitten allemaal een uur lang aan tafel.

Wordt gezellig :P
  maandag 7 maart 2016 @ 13:09:20 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160487228
Opnieuw een Moszkowicz die nooit meer advocaat mag zijn

Het hof van discipline van de advocatuur in Den Bosch heeft maandag besloten dat David Moszkowicz nooit meer mag werken als advocaat. Na Robert (62) en Bram (56) is hij de derde telg uit de advocatenfamilie Moszkowicz die van het tableau wordt geschrapt. Dat meldt NRC.

De hoogste tuchtrechter vindt dat de oudste zoon van de grondlegger van de advocatenmaatschap Max Moszkowicz sr. ,,onwaardig is het beroep van advocaat nog langer uit te oefenen''. Het hof heeft klachten van een voormalige cliënt van Moszkowicz op alle vier de punten gegrond verklaard. Het gaat om een ,,zeer ernstige'' zaak, aldus het hof.

De tuchtrechter heeft ook kritiek op de manier waarop Moszkowicz zijn handelswijze tijdens het tuchtrechtelijk onderzoek heeft willen verhullen ,,met ongeloofwaardige verklaringen''.

Broer Bram
Bram Moszkowicz werd in april 2013 na 27 jaar uit de advocatuur gezet. Uit onderzoek kwam naar voren dat hij grote bedragen cash geld had aangenomen, te weinig bijscholingscursussen volgde en zijn jaarrekeningen niet of te laat indiende.

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)ocaat-mag-zijn.dhtml

Goed bezig die familie :|W :|W :|W
pi_160487528
Leeft ie nog?
  maandag 7 maart 2016 @ 16:12:34 #234
174940 W00fer
Maar echt
pi_160492056
Allemaal geschrapt....

En ik krijg het idee dat Bram het in Nederland of op de Antillen weer wil proberen. Blijft kriebelen.
pi_160492208
Alle hoop op Yehudi dan maar.
.
  maandag 7 maart 2016 @ 16:18:43 #236
174940 W00fer
Maar echt
pi_160492218
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:18 schreef Fer het volgende:
Bram erkent hem niet als "echte" Moszkowicz stond in een artikel.
  maandag 7 maart 2016 @ 17:03:25 #237
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160493384
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:18 schreef Fer het volgende:
Het juridische kneusje van de familie volgens Bram. Wie het laatst lacht lacht het best. :)
#NoDAPL
  maandag 7 maart 2016 @ 17:14:40 #238
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160493699
quote:
Er is sprake van een patroon van onprofessioneel handelen van de advocaat die sinds 2007 zeven keer een voorwaardelijke of onvoorwaardelijke schorsing kreeg opgelegd. Dit kan maar tot één conclusie leiden, benadrukt het Hof van Discipline: "David Moszkowicz is onwaardig het beroep van advocaat nog langer uit te oefenen.
:D :D
:|W :|W :|W :|W :|W :|W
  maandag 7 maart 2016 @ 17:16:48 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160493772
Overzicht advocatenfamilie Moszkowicz

Max Moszkowicz senior was een van de bekendste strafpleiter van Nederland. Zijn zoons Bram, David, Max en Robert zetten de 'dynastie' met veel succes voort. De afgelopen jaren kwamen diverse telgen uit de bekende advocatenfamilie echter ten val. Een overzicht:
Max Moszkowicz senior (88) werd geboren in het Duitse Essen en groeide op in Maastricht. Zijn ouders, broer en zus zijn in de Tweede Wereldoorlog door de nazi's vermoord.

Max keerde als enige terug uit Auschwitz, studeerde rechten en opende in 1958 zijn advocatenkantoor. Hij verdedigde onder meer bekende criminelen als Klaas Bruinsma, Cor van Hout en Willem Holleeder.

Bram Moszkowicz (54) runde het Amsterdamse kantoor van het familiebedrijf. Net als zijn vader groeide hij uit tot een van de bekendste advocaten van Nederland, vooral doordat hij beroemde en beruchte cliënten verdedigde. Bram stond criminelen als Willem Holleeder en Johan V. bij, maar ook politicus Geert Wilders en de Surinaamse legerleider Desi Bouterse.

De flamboyante advocaat nam het echter niet nauw met de regels, aldus Hof van Discipline. Hij beschaamde het vertrouwen van zijn cliënten en nam grote bedragen contant aan zonder dat te melden. Het kostte hem in 2013 zijn ambt.

Robert Moszkowicz (61) was ooit de jongste advocaat van Nederland, maar werd onder meer door zijn heroïneverslaving in de jaren tachtig vooral bekend als zwart schaap van de familie. Wantoestanden op zijn kantoor en klachten van cliënten leidden er in 2006 toe dat hij van het tableau werd geschrapt.

Vorig jaar werd bekend dat justitie hem verdacht van oplichting. Ook publiceerde hij het autobiografische boek De Straatvechter.

David Moszkowicz (1950), de oudste zoon van Max senior, was de derde van de advocatenbroers die uit zijn vak werd gezet. In een zaak waarin hij nabestaanden bijstond van iemand die door een misdrijf om het leven was gekomen, bleek hij ook een van de verdachten te vertegenwoordigen. Moszkowicz kan nog in beroep gaan.

Max Moszkowicz junior (1955) is de enige van de broers die nu nog als advocaat mag werken. :D :|W Hij bestiert het kantoor in Maastricht samen met David, na een breuk met broer Bram. Tegenover NRC klaagde Max junior eind 2014 dat de naam Moszkowicz ''besmeurd is en een flinke douw heeft gekregen door het gedoe met Bram''.

Yehudi Moszkowicz, een zoon van Robert en ook advocaat, mag van zijn ooms hun bekende achternaam niet gebruiken voor zijn kantoor. Vooralsnog hebben ze hun zin niet gekregen. ''Ik heet gewoon zo en ik draag mijn naam met trots. Ik wil er alles aan doen om de familienaam in ere te herstellen'', zei Yehudi vorige maand.

http://www.nu.nl/binnenla(...)ilie-moszkowicz.html

Lekker overzichtje _O- _O-
  maandag 7 maart 2016 @ 17:16:59 #240
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_160493776
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:18 schreef W00fer het volgende:

[..]

Bram erkent hem niet als "echte" Moszkowicz stond in een artikel.
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het juridische kneusje van de familie volgens Bram. Wie het laatst lacht lacht het best. :)
Hij heeft een succesvolle carriere in de advocatuur opgebouwd zonder zich bij het familie-bedrijf aan te sluiten, en dat steekt. Zover dat ze zelfs, tevergeefs, geprobeerd hebben hem te verbieden onder zijn eigen naam te opereren.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 7 maart 2016 @ 17:38:52 #241
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160494363
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:16 schreef mvdejong het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft een succesvolle carriere in de advocatuur opgebouwd zonder zich bij het familie-bedrijf aan te sluiten, en dat steekt. Zover dat ze zelfs, tevergeefs, geprobeerd hebben hem te verbieden onder zijn eigen naam te opereren.
Een redelijk kansloze zaak zolang de bedrijven elders zijn gevestigd en er geen verwarring mogelijk is.
Het is een mooie zoete ironie dat hij als enige overeind staat. Al zullen de familiebijeenkomsten er niet gezelliger door worden.
#NoDAPL
pi_160494477
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:16 schreef mvdejong het volgende:

[..]

[..]

Afgunst zal toch niet de enige reden zijn van familie Moszkowicz?
  maandag 7 maart 2016 @ 17:44:16 #243
174940 W00fer
Maar echt
pi_160494517
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik meen dat een keer bij Shownieuws was dat Yehudi ook wat fouten had begaan.
pi_160494675
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk dat de manier waarop hij het doet, ze niet aanspreekt.
.
pi_160540609
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:44 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik meen dat een keer bij Shownieuws was dat Yehudi ook wat fouten had begaan.
Hij heeft een convenant gesloten met Micha Kat. Dat zal op zich niet fout zijn, maar of 't chique is?
Talk2Myra ‏@Talk2Myra 8 mrt.

Te sappig dit...poging doodslag
door Yehudi #Mosckowicz
via convenant geheim gehouden....
http://www.jfkmurdersolved.com/vaatstra/convenant.pdf

En er loopt een tuchtklacht tegen hem.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:07:30 #246
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160543937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:44 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Hij heeft een convenant gesloten met Micha Kat. Dat zal op zich niet fout zijn, maar of 't chique is?
Talk2Myra ‏@Talk2Myra 8 mrt.

Te sappig dit...poging doodslag
door Yehudi #Mosckowicz
via convenant geheim gehouden....
http://www.jfkmurdersolved.com/vaatstra/convenant.pdf

En er loopt een tuchtklacht tegen hem.
Wie is Micha Kat? :?
#NoDAPL
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:15:55 #247
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160544085
Ik zag hem zojuist nog in asd in een zwarte range rover stappen :D
Geleend van vriend :')
Alles voor de show en niks op de bank :Y _O-
pi_160544114
quote:
11s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Opnieuw een Moszkowicz die nooit meer advocaat mag zijn

Het hof van discipline van de advocatuur in Den Bosch heeft maandag besloten dat David Moszkowicz nooit meer mag werken als advocaat. Na Robert (62) en Bram (56) is hij de derde telg uit de advocatenfamilie Moszkowicz die van het tableau wordt geschrapt. Dat meldt NRC.

[ afbeelding ]

De hoogste tuchtrechter vindt dat de oudste zoon van de grondlegger van de advocatenmaatschap Max Moszkowicz sr. ,,onwaardig is het beroep van advocaat nog langer uit te oefenen''. Het hof heeft klachten van een voormalige cliënt van Moszkowicz op alle vier de punten gegrond verklaard. Het gaat om een ,,zeer ernstige'' zaak, aldus het hof.

De tuchtrechter heeft ook kritiek op de manier waarop Moszkowicz zijn handelswijze tijdens het tuchtrechtelijk onderzoek heeft willen verhullen ,,met ongeloofwaardige verklaringen''.

Broer Bram
Bram Moszkowicz werd in april 2013 na 27 jaar uit de advocatuur gezet. Uit onderzoek kwam naar voren dat hij grote bedragen cash geld had aangenomen, te weinig bijscholingscursussen volgde en zijn jaarrekeningen niet of te laat indiende.

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)ocaat-mag-zijn.dhtml

Goed bezig die familie :|W :|W :|W
De term advocatenfamilie is niet meer helemaal correct :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 maart 2016 @ 16:19:09 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160544150
Moszkowicz twitterde op maandag 07-03-2016 om 14:02:52 Vreemd, heb vandaag de hele tijd I'm stil standing van Elton John in mijn hoofd... reageer retweet
MoszkowiczA twitterde op woensdag 09-03-2016 om 15:41:35 Voor zover hij staat is dat niet te danken aan zijn capaciteiten. En 'still' is met dubbel l. #moszkowiczhttps://t.co/W59uPZ54fL reageer retweet
_O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160545475
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef borisz het volgende:
Moszkowicz twitterde op maandag 07-03-2016 om 14:02:52 Vreemd, heb vandaag de hele tijd I'm stil standing van Elton John in mijn hoofd... reageer retweet
MoszkowiczA twitterde op woensdag 09-03-2016 om 15:41:35 Voor zover hij staat is dat niet te danken aan zijn capaciteiten. En 'still' is met dubbel l. #moszkowiczhttps://t.co/W59uPZ54fL reageer retweet
_O-
:D
pi_160546107
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een daadwerkelijk knettergekke anti-semiet en voormalig advocaat :7
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:42:03 #252
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160546161
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ah, dat kwam zeker in het soapnieuws van die relnicht? :)
#NoDAPL
pi_160546855
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ah, dat kwam zeker in het soapnieuws van die relnicht? :)
Geen idee.. ik heb een antenne en alleen Ned1/2/3 :P
Hem ken ik van de artikelen op Fok en een interview ooit op (?)Powned.
pi_160547651
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Degene die zijn tuchtklacht niet doorzet, geen strafrechtelijke aangifte doet en afziet van een schadevergoeding tegen/van Yehudi, in ruil voor 't 1 en ander (zoals vermeld in het convenant).
pi_160558064

De comeback kid :D

Overigens is er nóg een Moszkowicz actief, de zoon van Bram, Nathan als artiestenmanager:

http://www.namam.nl/

Interview met Yehudi bij Brandpunt: http://brandpunt.kro.nl/s(...)issie-van-moszkowicz

[ Bericht 19% gewijzigd door W00fer op 10-03-2016 01:12:03 ]
pi_160558758
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:18 schreef W00fer het volgende:
De comeback kid :D
De wens is de vader van de gedachte...
  zondag 13 maart 2016 @ 23:01:05 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160651028
MOSZKOWICZEN ROLLEBOLLEND OVER STRAAT :D

Bram Moszkowicz heeft het wederom aan de stok met zijn familie. Nadat Brams oudste broer David maandag te horen krijgt nooit meer te mogen werken als advocaat, liet zijn neef Yehudi op niet mis te verstane wijze blijken dat hij nog wél mag werken. En dat schiet Bram in het verkeerde keelgat.

http://www.show.nl/video/(...)rollebollend-straat/

Wordt steeds leuker :P
  zondag 13 maart 2016 @ 23:20:28 #258
174940 W00fer
Maar echt
pi_160651495
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:01 schreef ikweethetookniet het volgende:

Bram Moszkowicz heeft het wederom aan de stok met zijn familie. Nadat Brams oudste broer David maandag te horen krijgt nooit meer te mogen werken als advocaat, liet zijn neef Yehudi op niet mis te verstane wijze blijken dat hij nog wél mag werken. En dat schiet Bram in het verkeerde keelgat.

1 sneer via een twitter bericht is rollebollend over straat?
  maandag 14 maart 2016 @ 00:19:07 #259
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160652683
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:20 schreef W00fer het volgende:
1 sneer via een twitter bericht is rollebollend over straat?
:Y want papa Yehudi is Robert die ook geschorst is als advocaat reageert in shownieuws dat Bram een grote narcist is :7
Moddergooien 2.0 *O* _O-
  maandag 14 maart 2016 @ 01:27:23 #260
174940 W00fer
Maar echt
pi_160653185
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:19 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:Y want papa Yehudi is Robert die ook geschorst is als advocaat reageert in shownieuws dat Bram een grote narcist is :7
Moddergooien 2.0 *O* _O-
Mja ik heb het boek van Robert nog niet gelezen maar ergens klopt het wel dat het chiquer zou zijn als Bram zich niet hierover uitgelaten had. Dat hebben zijn broers in de media ook al vaker geroepen dat na zijn schorsing hij zich koest moest houden. Een beetje "work hard in silence, let success be your noise". Zeker in het geval van Bram wordt elke scheet breed uitgemeten en dan kun je gelijk de schijn tegen hebben. Sowieso is het hele mediawereldje (Bram wilde toch een talkshow http://www.nu.nl/media/27(...)eigen-talkshow.html) berust op gunners en niet op misgunners. Wil Bram weer succesvol en gerespecteerd worden (respect dwing je niet af maar verdien je) dan zal hij toch zich iets anders op moeten stellen. Hij had beter een DM kunnen sturen ipv het openbaar posten.
pi_160653431
Wat een tokkies zijn het eigenlijk.
  maandag 14 maart 2016 @ 09:43:48 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160654847
quote:

[..]

Voormalig journalist, dat hij artikelen schreef voor een juridisch blad maakt hem heen advocaat ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160660544
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 09:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voormalig journalist, dat hij artikelen schreef voor een juridisch blad maakt hem heen advocaat ;)
Je hebt gelijk!
Ik ben even zijn wiki aan het lezen.. wat een figuur zeg.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Micha_Kat
  maandag 14 maart 2016 @ 16:32:20 #264
174940 W00fer
Maar echt
pi_160662473
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:48 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Je hebt gelijk!
Ik ben even zijn wiki aan het lezen.. wat een figuur zeg.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Micha_Kat
  maandag 14 maart 2016 @ 16:38:51 #265
174940 W00fer
Maar echt
pi_160662583
quote:

[..]

Ik zie nergens dat hij een juridische studie heeft gevolgd, alleen klassieke talen (via Wiki)
  maandag 14 maart 2016 @ 22:52:39 #266
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160673965
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:01 schreef ikweethetookniet het volgende:

Wie het laatst lacht...
Ik kan Yehudi geen ongelijk geven: jarenlang behandeld als zwart schaap dus nu blij dat hij op Max jr. na als enige nog het vak uitoefent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 14-03-2016 23:04:00 ]
#NoDAPL
  maandag 14 maart 2016 @ 23:50:43 #267
174940 W00fer
Maar echt
pi_160675997
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wie het laatst lacht...
Ik kan Yehudi geen ongelijk geven: jarenlang behandeld als zwart schaap dus nu blij dat hij op Max jr. na als enige nog het vak uitoefent.
Yehudi heeft het nóg niet voor elkaar. Wacht maar totdat hij ook de zaken doet van een Holleeder en dat soort types. En het omgaan met de zittende magistraat / deken. Schijnt allemaal niet zo makkelijk te zijn. Eerst maar eens zien of hij net zo lang advocaat is als zijn oom en vader dat waren. Vind het ook van de gekke dat hij nu roept dat hij een kantoor in New York wil. Beetje Hollandse nuchterheid zou niet gek zijn. Broertjes Anker en Anker doen dat beter wat mij betreft, ondanks dat ik de omstredenheid van de Moszkowicz familie razend interessant vind. Hoge bomen vangen veel wind. Ik denk dat Yehudi groot kan worden door klein te blijven. Vooral niet de toer opgaan van groteske. Dat is juist waar ze de pik op hebben..

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 14-03-2016 23:56:46 ]
  maandag 14 maart 2016 @ 23:56:39 #268
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160676132
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

Yehudi heeft het nóg niet voor elkaar. Wacht maar totdat hij ook de zaken doet van een Holleeder en dat soort types. En het omgaan met de zittende magistraat / deken. Schijnt allemaal niet zo makkelijk te zijn. Eerst maar eens zien of hij net zo lang advocaat is als zijn oom en vader dat waren. Vind het ook van de gekke dat hij nu roept dat hij een kantoor in New York wil. Beetje Hollandse nuchterheid zou niet gek zijn. Broertjes Anker en Anker doen dat beter wat mij betreft, ondanks dat ik de omstredenheid van de Moszkowicz familie razend interessant vind.
Dat laatste sowieso. In New York een kantoor openen als advocaat die in Nederland is opgeleid en in Nederland heeft gewerkt ligt inderdaad niet erg voor de hand. Andere wetgeving en precedenten en zo. Het best haalbare als je per se daar zou willen werken (Joost mag weten waarom): aangenomen worden door een kantoor wat daar is gevestigd omdat ze het in je zien zitten wegens je talent en ze daarom bereid zijn om in je te investeren.
#NoDAPL
  maandag 14 maart 2016 @ 23:58:41 #269
174940 W00fer
Maar echt
pi_160676176
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso. In New York een kantoor openen als advocaat die in Nederland is opgeleid en in Nederland heeft gewerkt ligt inderdaad niet erg voor de hand. Andere wetgeving en precedenten en zo. Het best haalbare als je per se daar zou willen werken (Joost mag weten waarom): aangenomen worden door een kantoor wat daar is gevestigd omdat ze het in je zien zitten wegens je talent en ze daarom bereid zijn om in je te investeren.
Voornamelijk voor de centen gok ik zo. Als je een zaak doet in de US kan dat tonnen zo niet miljoenen meer opleveren dan in de polder. Sowieso is een deel van de Amerikaanse rechtspraak jury rechtspraak, iets wat we hier niet kennen. Bram gaf meerdere keren aan bij RTL Boulevard dat hij daar niet altijd alles van begreep en het daar mee eens was.
pi_160676650
Hoeft niet perse strafrecht te zijn natuurlijk. Kan toch ook IP zaken zijn, of zaken afhandelen voor Nederlandse clienten in US of voor Amerikanen die hier een (postbus)firma hebben bijvoorbeeld.
.
pi_160686885
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

Yehudi heeft het nóg niet voor elkaar. Wacht maar totdat hij ook de zaken doet van een Holleeder en dat soort types. En het omgaan met de zittende magistraat / deken. Schijnt allemaal niet zo makkelijk te zijn. Eerst maar eens zien of hij net zo lang advocaat is als zijn oom en vader dat waren. Vind het ook van de gekke dat hij nu roept dat hij een kantoor in New York wil. Beetje Hollandse nuchterheid zou niet gek zijn. Broertjes Anker en Anker doen dat beter wat mij betreft, ondanks dat ik de omstredenheid van de Moszkowicz familie razend interessant vind. Hoge bomen vangen veel wind. Ik denk dat Yehudi groot kan worden door klein te blijven. Vooral niet de toer opgaan van groteske. Dat is juist waar ze de pik op hebben..
Er loopt nog een klacht bij de tuchtraad.
Yehudi heeft een eerdere tuchtklacht weggestreept tegen een vonnis.
En hij heeft een convenant met Micha Kat gesloten.
  woensdag 16 maart 2016 @ 00:38:57 #272
174940 W00fer
Maar echt
pi_160704280
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:42 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Yehudi heeft een eerdere tuchtklacht weggestreept tegen een vonnis.
En hij heeft een convenant met Micha Kat gesloten.
Die Micha Kat is gezien de informatie op zijn wiki en het filmpje van PowNed niet erg serieus te nemen.
pi_160705112
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:42 schreef Lutalo het volgende:
Wat voor klacht zou dat dan zijn? :)
pi_160705141
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 00:29 schreef Fer het volgende:
Hoeft niet perse strafrecht te zijn natuurlijk. Kan toch ook IP zaken zijn, of zaken afhandelen voor Nederlandse clienten in US of voor Amerikanen die hier een (postbus)firma hebben bijvoorbeeld.
Ja, bijna elk groot Nederlands kantoor (Stibbe, Nauta, etc.) heeft een vestiging in New York. En da's inderdaad geen strafrecht, maar gericht op alles wat met internationaal zaken doen te maken heeft. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2016 01:32:54 ]
pi_160727132
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 00:38 schreef W00fer het volgende:

[..]

Die Micha Kat is gezien de informatie op zijn wiki en het filmpje van PowNed niet erg serieus te nemen.
Maakt dat wat uit voor het convenant?
pi_160727333
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2016 01:29 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat voor klacht zou dat dan zijn? :)
Vanwege eigen belangen prevaleren boven dat van - beweerde- cliënt, (schijn) van belangenverstrengeling, vervalsing/antidatering van documenten.
  woensdag 16 maart 2016 @ 23:58:11 #277
174940 W00fer
Maar echt
pi_160728876
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:54 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit voor het convenant?
Ik hecht er niet zoveel waarde aan :)
pi_160730013
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 00:29 schreef Fer het volgende:
Daar zit wat in.
#NoDAPL
pi_160736379
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 23:58 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik hecht er niet zoveel waarde aan :)
;) Nee, jij hebt die vaststellingsovereenkomst ook niet gesloten toch? Dat hebben Micha en Yehudi gedaan: 'Doe jij afstand van vordering A, dan zet ik mijn strafrechterlijke aanklacht niet door'.
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:45:21 #280
165633 eriksd
The grand facade...
pi_160737318
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je hebt er wel kijk op Bram!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 17 maart 2016 @ 22:30:44 #281
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160750639
Om 23:00 zit deze idioot weer bij Pauw om te praten over de zitting van Wilders proces wat morgen begint :P
Zal wel weer geen kritische vragen komen over zijn functioneren als advocaat :X
pi_160751914
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Om 23:00 zit deze idioot weer bij Pauw om te praten over de zitting van Wilders proces wat morgen begint :P
Zal wel weer geen kritische vragen komen over zijn functioneren als advocaat :X
Hij heeft het geld nodig. ;)
#NoDAPL
  donderdag 17 maart 2016 @ 23:21:18 #283
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160752060
Bram was ff boos :D
Toen Pauw opmerkte dat hij niet op Trump mocht stemmen _O-
Bram afzeiken is altijd ^O^
  vrijdag 18 maart 2016 @ 22:07:07 #284
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160773390
Maandagavond zit hij bij Wilfred Genee met wat gaat er nu door je heen :|W
  zaterdag 19 maart 2016 @ 10:30:47 #285
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160781352
Theaterduo’ Bram en Maarten alweer uit elkaar!

"Toen we samen in het theater aankwamen, zag ik daar overal enorme foto’s van Bram op affiches. Ik denk dan maar dat hij het boek Alleen op de wereld iets te vaak uit de kast getrokken heeft om het vervolgens in één adem uit te lezen.", vertelt Maarten. :D

Toen schoot hem te binnen dat er de afgelopen maanden wel meer dingen voorgevallen waren, waardoor hij dacht: 'Dit is allemaal toch wat minder geslaagd dan ik had ingeschat.'

http://www.telegraaf.nl/p(...)r_uit_elkaar___.html

En Bram heeft weer een slachtoffer gemaakt :r
Wat een lul is het toch ook
  zaterdag 19 maart 2016 @ 11:48:54 #286
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_160782434
Verbaasd zijn dat Bram eigenlijk vooral alleen aan zichzelf denkt. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 19 maart 2016 @ 23:04:22 #287
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160797760
En weer een item bij shownieuws vanavond dus nu :D

THEATER MET MOSZKOWICZ ‘MINDER GESLAAGD’

Maarten Spanjer vindt zijn theateravontuur met Bram Moszkowicz ‘toch wat minder geslaagd dan ik had ingeschat’. Dat zegt de acteur en schrijver zaterdag in De Telegraaf.

Maarten en Bram, die door het land trokken met de voorstelling Theaterpleidooi, werken inmiddels niet meer samen. Rond de boekpresentatie van Maartens ‘Spanjer in stukken’ liep het mis. “Bram bood spontaan aan dat boek ten doop te houden op het feestje van de uitgever”, vertelt Maarten. “Maar wat gebeurt er een dag voordat het zover was? Met een sms’je aan mijn vriendin Monique zegt Bram af. Dat vond ik wel een beetje raar, en ook daarna heb ik niets meer van hem gehoord.”

Al eerder waren een paar dingen voorgevallen, vertelt Maarten. “Op een terras vroeg hij spontaan of ik hem op het toneel een paar keer wilde interviewen, zodat hij z’n verhalen kon vertellen. Nou, goed idee. Maar toen we samen in het theater aankwamen, zag ik daar overal enorme foto’s van Bram op affiches.”

Volgens Maarten heeft de voormalig advocaat het boek Alleen op de wereld ‘iets te vaak uit de kast getrokken’. “Om het vervolgens in één adem uit te lezen. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.”

http://www.show.nl/top-ni(...)icz-minder-geslaagd/

Bram weer door de stront *O* *O*
  zaterdag 19 maart 2016 @ 23:12:24 #288
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160797968
Bram heeft gelijk vanmorgen na uitkomen krant dreigende sms jes verstuurd naar Maarten en eist rectificatie :|W _O-
Anders zou hij wel eens een boekje open doen over Maarten :|W
Dat hij op zijn leeftijd wat moeilijker zijn text kan onthouden ;(
Maarten is niet onder de indruk dus geen rectificatie ^O^ *O* *O*
pi_160798339
Met alle respect voor Maarten Spanjer.. maar dat lijkt mij ook een moeilijk persoon voor een eventuele samenwerking als je geen submissive persoonlijkheid hebt.
  maandag 21 maart 2016 @ 21:45:47 #290
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160845360
Moszkowicz: spijt dat ik bekende Nederlander ben

Van oud-advocaat Bram Moszkowicz wordt vaak gezegd dat hij niet zonder aandacht kan. Maar zelf ontkent hij dat met klem. Moszkowicz zegt er zelfs spijt van te hebben dat hij een bekende Nederlander is geworden.

Zijn leven zou er heel anders hebben uitgezien, als hij niet continu in de schijnwerpers had gestaan, zegt de oud-advocaat. Achteraf gezien had hij graag de keuze gehad om onbekend te blijven.

Moest voor cliënten
In het tv-programma 'Wat gaat er nu door je heen?' beweert Moszkowicz dat hij had gehoopt op een anoniem bestaan. 'Ik had soms echt geen zin om om 23.00 uur bij Pauw & Witteman te zitten over de zaak Wilders. Dat leverde me niets op. Maar het moest voor mijn cliënten'.

En dat heeft hem uiteindelijk de kop gekost, denkt Moszkowicz. 'Dat wat mij gebeurd is, heeft een causaal verband met BN'er zijn'. De 55-jarige Moszkowicz mag sinds 2014 niet meer optreden als advocaat vanwege het aannemen van grote sommen contant geld. Daarvoor verdedigde hij onder anderen Willem Holleeder en Geert Wilders.

At5.nl

:|W het blijft een idioot :7
  maandag 21 maart 2016 @ 22:43:13 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_160846869
BRAM MOSZKOWICZ REAGEERT FEL OP ZIJN EX EVA JINEK

Wilfred Genee heeft in zijn programma Wat gaat er nu door je heen vanavond een gesprek met Bram Moszkowicz, die vilein reageert op z’n ex Eva Jinek, die onlangs gekoppeld werd aan Jort Kelder…

http://www.show.nl/video/(...)p-zijn-ex-eva-jinek/

Slechte verliezer :P _O-
  maandag 21 maart 2016 @ 23:01:30 #292
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160847261
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

Van oud-advocaat Bram Moszkowicz wordt vaak gezegd dat hij niet zonder aandacht kan. Maar zelf ontkent hij dat met klem. Moszkowicz zegt er zelfs spijt van te hebben dat hij een bekende Nederlander is geworden.

Zijn leven zou er heel anders hebben uitgezien, als hij niet continu in de schijnwerpers had gestaan, zegt de oud-advocaat. Achteraf gezien had hij graag de keuze gehad om onbekend te blijven.

Moest voor cliënten
In het tv-programma 'Wat gaat er nu door je heen?' beweert Moszkowicz dat hij had gehoopt op een anoniem bestaan. 'Ik had soms echt geen zin om om 23.00 uur bij Pauw & Witteman te zitten over de zaak Wilders. Dat leverde me niets op. Maar het moest voor mijn cliënten'.

En dat heeft hem uiteindelijk de kop gekost, denkt Moszkowicz. 'Dat wat mij gebeurd is, heeft een causaal verband met BN'er zijn'. De 55-jarige Moszkowicz mag sinds 2014 niet meer optreden als advocaat vanwege het aannemen van grote sommen contant geld. Daarvoor verdedigde hij onder anderen Willem Holleeder en Geert Wilders.

At5.nl

Het zou kunnen dat hij niet helemaal ongelijk heeft. Als hij braaf de regels had gevolgd dan was hij nu nog een advocaat geweest maar het kan dat hij meer en eerder onder de loep kwam doordat hij een bekende advocaat was.
#NoDAPL
pi_160848459
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

Moest voor cliënten

At5.nl

Een beetje in de media zeuren dat je bekend bent.

Bekenheid heeft Bram ook veel opgeleverd, o.a. een goedlopende praktijk. En mooie kansen om te schnabbelen, bijvoorbeeld het programma 'De nieuwe Moszkowicz', een deelname aan het programma 'De gevaarlijkste wegen' en hij zal ook vast niet gratis aangeschoven hebben bij RTL Boulevard.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 00:21:29 #294
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160848598
Iedereen heeft dat wel door hoor. :)
#NoDAPL
  dinsdag 22 maart 2016 @ 01:29:00 #295
174940 W00fer
Maar echt
pi_160848944
Komt ie daar zelf nu pas achter?

Overigens vind ik dat Bram sinds zijn schrapping relatief veel op tv is.
pi_160851419
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 23:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat hij niet helemaal ongelijk heeft. Als hij braaf de regels had gevolgd dan was hij nu nog een advocaat geweest maar het kan dat hij meer en eerder onder de loep kwam doordat hij een bekende advocaat was.
Zonder die media-aandacht had hij kruimeldiefjes moeten verdedigen voor een lullige rechtsbijstandsvergoeding terwijl hij piketdiensten draait.

Ook dan was hij geschrapt geweest, je mag gewoon niet zo'n puinhoop van je praktijk maken omdat elke verdachte recht heeft op een adequate verdediging. Hij had elke marge, elke ruimte tot vergevingsgezindheid al lang opgebruikt.
pi_160863058
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 01:29 schreef W00fer het volgende:
Komt ie daar zelf nu pas achter?

Overigens vind ik dat Bram sinds zijn schrapping relatief veel op tv is.
De kachel moet toch roken.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:35:54 #298
174940 W00fer
Maar echt
pi_160867007
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:08 schreef k_man het volgende:

[..]

De kachel moet toch roken.
Dat kan ook prima op andere manieren. De theater tour had m er weer een beetje bovenop kunnen helpen qua imago. We wachten af op zijn nieuwe boek.
pi_160867041
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat kan ook prima op andere manieren. De theater tour had m er weer een beetje bovenop kunnen helpen qua imago. We wachten af op zijn nieuwe boek.
Ja, levert dat ook ¤ 2.500 op voor een uurtje werk?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:31:39 #300
174940 W00fer
Maar echt
pi_160871980
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, levert dat ook ¤ 2.500 op voor een uurtje werk?
Je weet helemaal niet wat en hoe en of hij betaald heeft gekregen, heb je facturen gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')