Neequote:Op maandag 13 april 2015 10:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Maakt het ook uit hoe lang je je rijbewijs al hebt?
Ligt aan je wensen natuurlijk. Wij rekenden op 100 dollar per nacht voor 2 personen en daar kwamen we meestal makkelijk mee uit, maar dat ligt ook aan de tijd van het jaar dat je gaat en waar je precies overnacht. Check anders gewoon booking.com, daar kan je een goede indicatie krijgen voor de periode dat je wil gaan in de regio waar je wil gaan, voor het soort hotel dat je wil. En wij hebben ook erg goede ervaringen met B&B's in Canada.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:13 schreef jdel het volgende:
Wat voor budget moet ik rekenen voor overnachtingen voor 2 personen en eten/drinken als we willen rondreizen daar?
Heb al een paar keer een vlucht met huurauto gezien en lijkt me toch wel heel erg mooi.
Iemand?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:39 schreef TvhN het volgende:
Iemand nog tips wat betreft Calgary? Wij hebben voor 1 middag nog niets op de planning staan en zijn benieuwd of er (qua natuur, in de omgeving) nog iets bijzonders te zien is.
Heb tot nu toe nog geen problemen met KLM gehad. Qua comfort klaag ik ook niet.quote:Op zondag 19 april 2015 20:21 schreef NightFlight het volgende:
Zit je ook net even beter dan in die camping-stoeltjes en klaptafeltjes van de KLM.
Veel plezier daaroquote:
Een auto huren? De enigste andere optie over land is de bus (Greyhound).quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:08 schreef peppadew het volgende:
Eind juni vertrek ik naar Toronto. Het plan is om via de Niagara Falls naar New York te reizen. Hoe kunnen we dit het best doen?
Ja, die kunnen ze open maken. Ik zelf vlieg altijd met de sloten eraf, maar zorg er altijd voor dat er niks waardevols in de koffer zit (electronica etc in handbagage).quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:58 schreef DaMart het volgende:
Over een paar weken ga ik een rondreis maken door het westen van Canada. Weet iemand of de Canadese douane ook TSA-sloten kan openen, of kan de koffer beter van het slot blijven voor de douane?
Dank je wel. Dan gaat mijn koffer met TSA gewoon op slot dusquote:Op vrijdag 8 mei 2015 04:23 schreef BenD het volgende:
[..]
Ja, die kunnen ze open maken. Ik zelf vlieg altijd met de sloten eraf, maar zorg er altijd voor dat er niks waardevols in de koffer zit (electronica etc in handbagage).
http://www.llanda.com/catsa-can-now-open-your-tsa-lock/
http://www.catsa.gc.ca/locked-baggage
Veel plezier! Al een route uitgestippeld? RV/auto?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 07:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je wel. Dan gaat mijn koffer met TSA gewoon op slot dus. Maar inderdaad, zonder waardevolle spullen erin
.
Het is een groepsreis, dus de route ligt al vast.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 07:47 schreef BenD het volgende:
[..]
Veel plezier! Al een route uitgestippeld? RV/auto?
Wat wil je en zoek je? Op zich kan je goed 2 weken rondrijden. Toronto / Niagara + Welland Canal (mooi gezicht om een schip door de sluizen te zien gaan en de schepen bijna aan te kunnen raken).quote:Op vrijdag 8 mei 2015 07:19 schreef Trebo het volgende:
2 weken een roadtrip vanuit Toronto.. heeft dat zin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |