Ik ben verpest door FOK!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoorWas een strikvraag, maar je trapte er niet in, goed voor jou
Wanneer mijn scriptie klaar is.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips wanneer kom je weer koken voor me :s
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips wanneer kom je weer koken voor me :s
Jawelquote:
1 roti speciaal met extra plaat graag.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[FULL ALBUM] en dan gewoon een tracklist toevoegen.
Dit is dan wel weer een probleem. Ik heb nog nooit roti gemaakt dus dat komt dan uit een pakje.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel
[..]
1 roti speciaal met extra plaat graag.
Wat een man.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ies_reclameblok.html![]()
quote:
Dit voelt als een mes in mijn hartquote:Op woensdag 8 april 2015 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een probleem. Ik heb nog nooit roti gemaakt dus dat komt dan uit een pakje.
Er zitten toch geen vrouwen op fokquote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef jodelahity het volgende:
een fokmeid die je kan huren. Wel een flinke markt
Jawel, jij o.a.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zitten toch geen vrouwen op fok
15 EURO, ALLEEN IN DEN HAAG 15 EUROquote:Op woensdag 8 april 2015 15:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat een man.
[..]Ik voel me een ekte hipster nu. LP, draaitafel, en met een of andere gamerheadset de playback zitten luisteren.
Euh nee.quote:
Het spijt me oprecht unftie. Ik heb je al zolang niet gezien en dan heb ik een goed excuus om je weer te zien en dan blijk ik te incompetent te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit voelt als een mes in mijn hart
jij bent een man?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zitten toch geen vrouwen op fok
What the fuck moet je nu weer in Middelburg dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
15 EURO, ALLEEN IN DEN HAAG 15 EURO
Het is net Andre's Bloemen op de markt in Middelburg
Wonen????????????quote:Op woensdag 8 april 2015 15:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
What the fuck moet je nu weer in Middelburg dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |