Dat lijkt me niet erg comfortabelquote:Op woensdag 8 april 2015 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lig daarom ook iedere avond in foetus-houding onder bed.
Jep, hij sprak me tegen en dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is ook niet voor niets opgestapt als moderator.
Ik zou er om lachen als ik niet beter zou weten hoe het hier werkt.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, hij sprak me tegen en dat kan natuurlijk niet.
Er valt ook niks te lachen hier.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou er om lachen als ik niet beter zou weten hoe het hier werkt.
Oh haha,quote:
Ik was er al bang voor.quote:
Wat een zure reactiequote:Op woensdag 8 april 2015 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh haha,
verder nog iets?
Dit soort dingen al sinds 1999 horen
Je bent wel erg gefocust op het jaartal 1999. Maar dat hoor je zeker ook al sinds 1999?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh haha,
verder nog iets?
Dit soort dingen al sinds 1999 horen
Toen is dit forum zeker opgericht?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent wel erg gefocust op het jaartal 1999. Maar dat hoor je zeker ook al sinds 1999?
Op haar leeftijd kijken mensen met weemoed terug aan de tijd dat ze nog serieus genomen werden.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent wel erg gefocust op het jaartal 1999. Maar dat hoor je zeker ook al sinds 1999?
Groningen - Excelsior leuk noemenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
3 Leuke wedstrijden vanavond.
[ afbeelding ]
Wat is er leuk aan 3 walk overs?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
3 Leuke wedstrijden vanavond.
[ afbeelding ]
Hij verdient er wel goed mee, daar schijnt een mailtje over te bestaan.quote:
Ik ken het mailtje niet. Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij verdient er wel goed mee, daar schijnt een mailtje over te bestaan.
Misschien kan Niels het openbarenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken het mailtje niet. Ben wel benieuwd.
Kan nog wel eens meevallen. Barca was de laatste wedstrijd nogal matig en Real heeft het uit ook niet altijd makkelijk tegen kleine clubs. En ik ben vanavond Groningen supporter.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan 3 walk overs?
De leukste wedstrijd is in Duitslandquote:Op woensdag 8 april 2015 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kan nog wel eens meevallen. Barca was de laatste wedstrijd nogal matig en Real heeft het uit ook niet altijd makkelijk tegen kleine clubs. En ik ben vanavond Groningen supporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |