Maakt het nog niet gezond.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Cola light bevat 1 calorie per liter ofzo.
komt goedquote:Op woensdag 8 april 2015 17:21 schreef JaqenHghar het volgende:
Lol na 8 dagen al Beach/Awesome. Opnieuw en deze keer met wat meer ballen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewichtsconsulente, niet gezondheidsconsulente.
Jep, dat had er ook niet zoveel mee te maken dat ik niet wist hoe het gezond moest. Ik ging gewoon van 7x per week sporten naar helemaal niks en bleef hetzelfde eten, daar word je dik van.quote:
Niet altijd met de kracht van duizend brandkranen spuiten..quote:Op woensdag 8 april 2015 17:41 schreef Deuce92 het volgende:
Maar als je een week niet gefapt hebt, en je doet het dan weer... spuit je dan echt met de kracht van duizend brandkranen/slangen?
sukkelquote:Op woensdag 8 april 2015 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
Ik doe niet meer mee, jullie nemen het toch niet serieus.
Bij nader inzien verlaat ik het FOK!-forum gewoon helemaal. Ik heb het wel gezien hier. PM en DM hoeft niet, lees ik toch niet.
Ik ook hoor, sukkel.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:11 schreef no1uknow het volgende:
Waar is jullie wilskracht dan stelletje beta's.
Sinds 30 maart, still going strong.
Kaf en koren.
nee ik benoem gwn feiten vriendquote:Op woensdag 8 april 2015 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
wow je wordt wel hatelijk en agressief van die nofap vriend
Ik heb die post niet eens ge-edit.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
denk je dat je nog geloofwaardig bent na die ninjaedit
Idd.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:11 schreef no1uknow het volgende:
Waar is jullie wilskracht dan stelletje beta's.
Sinds 30 maart, still going strong.
Kaf en koren.
Tijdens nofap kan ik mij ook echt super snel ergeren aan mensenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
wow je wordt wel hatelijk en agressief van die nofap vriend
dat merk ik overigens wel een beetjequote:Op woensdag 8 april 2015 18:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Tijdens nofap kan ik mij ook echt super snel ergeren aan mensen
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijkt no1 nog de meest alpha te zijn ook.
Jeetje.
Niks mis mee, dat gebeurd ook alleen bij mensen die dan oprecht irritant zijn, van die dikke wijven in de les bijvoorbeeld, die dan gaan praten terwijl je wilt oplettenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat merk ik overigens wel een beetje
Srs
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijkt no1 nog de meest alpha te zijn ook.
Jeetje.
Whehe de "irritante" er gauw even tussen ge-edit?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Niks mis mee, dat gebeurd ook alleen bij mensen die dan oprecht irritant zijn, van die dikke wijven in de les bijvoorbeeld, die dan gaan praten terwijl je wilt opletten
Sowieso dikke irritante vrouwen
Ja want anders zou ik dikke vrouwen over een kam scheren, maar ik ken ook een paar lievvvve.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe de "irritante" er gauw even tussen ge-edit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |