"Ik ben wiskunde aan het studeren, ik zoek een 10-cijferige combinatie die de sleutel tot je hart geeft?"quote:Op maandag 20 april 2015 21:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, maar wat moet je schrijven aan iemand waarvan je niet weet of ze überhaupt single is? Hoi? Wat studeer je? Lukt het? Straks lunchen? Bovendien ziet iedereen dat je een briefje bij haar dropt, dus lekker ongegeneerd is het niet
True, maar ik ben zo'n mietje die gelijk bang is dat ik bij een afwijzing haar vaker tegenkomquote:Op maandag 20 april 2015 21:49 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
"Ik ben wiskunde aan het studeren, ik zoek een 10-cijferige combinatie die de sleutel tot je hart geeft?"
"Hoi, leuk he studeren? Even een break voor een bak koffie?
En die schud ik uit mn mouw. Jezus zeik niet zo. Probeer het gewoon. Dan zien andere mensen dat, nou en? Is het jouw probleem of ze single is?
Het is zo awkward als je het zelf maaktquote:Op maandag 20 april 2015 21:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
True, maar ik ben zo'n mietje die gelijk bang is dat ik bij een afwijzing haar vaker tegenkomHeb in het verleden ook paar blauwtjes gelopen van meiden die ik dacht niet meer tegen te komen, toch gebeurd en blijft akward dan. Maar goed, moet het toch maar eens proberen anders blijf ik wss voor altijd single
Ja, soms zou ik die overanalyse eigenschap wel ff weg willen..... levert uiteindelijk alleen maar frustratie opquote:Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Het is zo awkward als je het zelf maakt
Een deel man-vrouw verhouding maar vooral weer even een duw in de goede richting om voor mezelf te bepalen wat nu écht belangrijk is en om nú te genieten (Don't believe in the myth of "one day when everything will be different."). Ik zit hier niet echt in het goede topic, mijn zelfvertrouwen heeft de laatste paar jaren een flinke knauw gekregen en ik ben nu keihard aan het werk om deze weer op te vijzelen.quote:Op maandag 20 april 2015 20:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Mooi dat het bevalt. Wat heb je er uit gehaald?
Stel je komt er weer tegen. Rechtop lopen, dikke glimlach. Her loss.quote:Op maandag 20 april 2015 21:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
True, maar ik ben zo'n mietje die gelijk bang is dat ik bij een afwijzing haar vaker tegenkomHeb in het verleden ook paar blauwtjes gelopen van meiden die ik dacht niet meer tegen te komen, toch gebeurd en blijft akward dan. Maar goed, moet het toch maar eens proberen anders blijf ik wss voor altijd single
Je neemt nooit advies aan, dat is jouw probleem. Altijd 'ja maar'. Je stapt niet uit je comfortzone.quote:Op maandag 20 april 2015 21:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is om uit je comfortzone te stappen. Het heet niet voor niks comfortzone.quote:Op dinsdag 21 april 2015 06:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je neemt nooit advies aan, dat is jouw probleem. Altijd 'ja maar'. Je stapt niet uit je comfortzone.
Er lopen topics op FOK! om mensen te ontmoeten, yats heeft je uitgenodigd etc.
'Je mag niet praten in de stilteruimte'. Fluister dan. En dan niet als de Vieze Man uiteraard.
Toon wat lef. Doe eens iets geks. Zing voor de lol eens daar 'oooooh, who lives in a pineapple under the sea?'. Ben benieuwd hoeveel je beantwoorden met Spongebob Squarepants.
Neem het niet allemaal zo serieus
Tuurlijk is het niet makkelijk, daarom stap voor stap. Maar elke post van Deezertje is hetzelfde. Alsof ik naar de zoveelste herhaling van Baantjer aan het kijken ben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is om uit je comfortzone te stappen. Het heet niet voor niks comfortzone.
En dat gek doen heb je ook niks aan verder, behalve dat je op Dumpert komt en uitgelachen wordt
Om maar even door te gaan met Deida:quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is om uit je comfortzone te stappen. Het heet niet voor niks comfortzone.
En dat gek doen heb je ook niks aan verder, behalve dat je op Dumpert komt en uitgelachen wordt
Je hoeft natuurlijk niet meteen met een polsstok uit je comfortzone te springen maar je zou met minieme stapjes je comfortzone kunnen vergroten. Je hoeft niet meteen een vrouw je bed in het ouwehoeren, begin eens met een leuk gesprek met het kassameisje, de serveerster, de buurvrouw of iemand op straat met bij wijze van spreken een hond waarover je een opmerking cq. complimentje ("wát een leuk beest") kan geven.quote:"Honor your edge. Honor your choices. Be honest with yourself about them. - knip - A free man is free to acknowledge his fears, without hiding them, or hiding from them. Live with your lips pressed against your fears, kissing your fears, neither pulling back nor aggressively violating them."
"Life begins at the end of your comfortzone."quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Bij mij gaat versieren niet zo makkelijk omdat ik (zwaar) stotter. Een vlotte babel zit er voor mij dus niet in.
Zo zwart-wit is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef Awesome_ het volgende:
Zou het bij datingsites meteen vermelden. Gewoon hopen op een vrouw die er geen probleem van maakt en genoeg geduld heeft. Degene die dat niet heeft wil je toch niet fixen. Beetje 'take it or leave it' achtige approach.
Snap sowieso niet dat mensen hier balen van wanneer een ander ze niet wil. Their loss toch? Dat valt me wel op in dit topic. 'X vond Y en Z niet leuk aan me'. Nou en? Dan was het toch al niet meant to be.
hoe zwaar is het stotteren? Ik stotter zelf namelijk ook (wil simpel weg te snel praten ).quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Bij mij gaat versieren niet zo makkelijk omdat ik (zwaar) stotter. Een vlotte babel zit er voor mij dus niet in. Iemand tips om ondanks deze beperking toch succesvol te zijn?
Ik wacht nog steeds op een reactie op die uitnodiging...En dat hoeft echt niet meteen uren te zijn waarbij deezertje op vrouwenjacht gaat (verre van zelfs). Maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe hij in het echt is waarbij ik hem wellicht wat tips kan geven qua gedrag.quote:Op dinsdag 21 april 2015 06:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je neemt nooit advies aan, dat is jouw probleem. Altijd 'ja maar'. Je stapt niet uit je comfortzone.
Er lopen topics op FOK! om mensen te ontmoeten, yats heeft je uitgenodigd etc.
'Je mag niet praten in de stilteruimte'. Fluister dan. En dan niet als de Vieze Man uiteraard.
Toon wat lef. Doe eens iets geks. Zing voor de lol eens daar 'oooooh, who lives in a pineapple under the sea?'. Ben benieuwd hoeveel je beantwoorden met Spongebob Squarepants.
Neem het niet allemaal zo serieus
Kun je goed zingen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Bij mij gaat versieren niet zo makkelijk omdat ik (zwaar) stotter. Een vlotte babel zit er voor mij dus niet in. Iemand tips om ondanks deze beperking toch succesvol te zijn?
Ik heb daar gemengde gevoelens over. Aan de ene kant filter ik zo bij voorbaat de vrouwen uit die het niet zien zitten om te daten met iemand die stottert. Aan de andere kant heb ik dan ook het gevoel doordat ik mijn 'zwakke punt' al meteen benadruk ik mijn eigen glazen ingooi bij een hoop vrouwen die het niet bij voorbaat afwijzen. Wel ben ik altijd eerlijk over mijn stotteren voordat ik daadwerkelijk met iemand afspreek.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef Awesome_ het volgende:
Zou het bij datingsites meteen vermelden. Gewoon hopen op een vrouw die er geen probleem van maakt en genoeg geduld heeft. Degene die dat niet heeft wil je toch niet fixen. Beetje 'take it or leave it' achtige approach.
Snap sowieso niet dat mensen hier balen van wanneer een ander ze niet wil. Their loss toch? Dat valt me wel op in dit topic. 'X vond Y en Z niet leuk aan me'. Nou en? Dan was het toch al niet meant to be.
Bij mij is het dermate zwaar dat het mijn communicatie verstoort. Ik bespaar je de waslijst aan therapieen die ik de afgelopen 20 jaar heb gedaan om het 'probleem' te proberen te verhelpen. Ik heb het punt bereikt waarop het accepteren van het stotteren en het beste ervan proberen te maken. Voor de blikken die mensen hebben als ze zien dat ik happer ben ik inmiddels ongevoelig.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:15 schreef K44S het volgende:
[..]
hoe zwaar is het stotteren? Ik stotter zelf namelijk ook (wil simpel weg te snel praten ).
Ik begrijp dat je er alles aan gedaan hebt.
Maar wat betreft aanspreken: de dames met een grammetje respect zullen je vast wel laten uitpraten. Ongetwijfeld zullen ze eerst wat verschrikt opkijken.... maar daar moet je ff door heen prikken.
Succes!
klopt. En dat doe ik ook elke dag. Maar waarom zou je je gevoel voor eigenwaarde extern moeten halen? Daten moet je doen omdat je awesome bent en je toffe mensen wil ontmoeten zodat het leven nog mooier wordt. hier lijkt het af en toe een jacht naar waardering/validatie. Giftige manier van denken imo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het nou ook weer niet
Je mag best zo af en toe wel eens kritisch naar jezelf kijken.
Zo vals als een krolse kater ja. Wat wel jammer is want als ik zing dan stotter ik niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een reactie op die uitnodiging...En dat hoeft echt niet meteen uren te zijn waarbij deezertje op vrouwenjacht gaat (verre van zelfs). Maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe hij in het echt is waarbij ik hem wellicht wat tips kan geven qua gedrag.
[..]
Kun je goed zingen?
Klopt, daarom hebben sommigen hier ook moeite met versierenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
klopt. En dat doe ik ook elke dag. Maar waarom zou je je gevoel voor eigenwaarde extern moeten halen? Daten moet je doen omdat je awesome bent en je toffe mensen wil ontmoeten zodat het leven nog mooier wordt. hier lijkt het af en toe een jacht naar waardering/validatie. Giftige manier van denken imo.
Dan ga je zingend een gesprek voeren, lekker boeiend of het vals is, je klinkt wel dan als een italiaanquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zo vals als een krolse kater ja. Wat wel jammer is want als ik zing dan stotter ik niet.
Maar daarom moet je ook helemaal nog niet aan 'versieren' willen denken als je met jezelf in de knoop ligt, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, daarom hebben sommigen hier ook moeite met versieren
Dat is jammer inderdaad, aangezien zingen vaak wel helpt. Maar ik zou er inderdaad gewoon schijt aan proberen te hebben. Vrouwen die afhaken puur omdat je stottert mis je niets aan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zo vals als een krolse kater ja. Wat wel jammer is want als ik zing dan stotter ik niet.
Omdat er mensen zijn die denken dat een relatie de sleutel tot hun geluk isquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar daarom moet je ook helemaal nog niet aan 'versieren' willen denken als je met jezelf in de knoop ligt, toch?
Vrouwen prikken meteen door een man heen die geen gezonde vorm van zelfacceptatie heeft. Er is niks onaantrekkelijker dan een man die bij de eerste de beste teasende 'belediging' meteen aan zichzelf twijfelt en gaat overanalyseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |