Aha. Kijk aan. Das goed om te horen. Thanksquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:17 schreef Catch22- het volgende:
Voor 100 euro kan je hem bij de dealer volledige laten nakijken. Dan lezen ze hem ook uit. Aankoopkeuring noemen ze het ook
Hmzz, ik ga er inderdaad ook vanuit dat ze het gas niet durfde in te drukken. Het was ook niet haar eigen auto, maar van haar man. Ze zei dat ze het gas ook niet helemaal indrukte, maargoed dat weet je natuurlijk nooit. Ik ga er echter wel vanuit dat ze niet liegt, en dat de wagen dus een flink stuk sneller moet kunnen optrekken. Volgende keer zelf rijdenquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:19 schreef daNpy het volgende:
Geen wow gevoel komt omdat BMW de koppelcurve altijd continu houd.
Dus geen boost of piek waardoor je ineens in je stoel wordt gedrukt.
Uiteindelijk moet hij wel vlot zijn, misschien had mevrouw het gas gewoon niet diep genoeg ingetrapt. Want onze 325i is toch echt wel merkbaar sneller dan de oude 318i. Dus een 335i moet nog een stuk rapper zijn. Maar dan zal je hem wel boven de 4000rpm moeten krijgen anders gebeurt er weinig.
Ja daar idd.quote:Met roest bij de wielen bedoel je de roest op de wielnaven? Dat is niet erg idd.
Aluminium velgen roesten niet snel iig.
Hij koopt niks toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel bijzonder om een auto te gaan kopen en zelf geen proefrit te maken. WTF
Volgende keerquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel bijzonder om een auto te gaan kopen en zelf geen proefrit te maken. WTF
Precies. Nog niet.quote:
Tja, mocht gewoon niet van de man.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Da's waar. Maar als je dan gaat, wil je toch ook zelf rijden?!
330K kms. Das toevalligquote:Op woensdag 22 april 2015 08:29 schreef Piet__Piraat het volgende:
Kan zomaar de dynamo zijn ja. Hoe lang zit ie er nu in? Die van mij hemelde net na drie ton.
Garage heeft er nog wel vertrouwen in. En anders maar een nwe. batterij. Kost toch al te veel Eypo'squote:Op woensdag 22 april 2015 21:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
balen zeg. een accu die totaal leeg is geweest is erg vervelend. men zegt dat accu´s hier stuk door gaan....
Verschilt per auto. Bij de BMW had ik het acculampje branden. Daarna nog zo'n 80km gereden en tussentijds twee keer gestart. Viel niet tegen. Merkte wel dat in de laatste km's de wissers al wat langzamer gingen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
330K kms. Das toevallig
Ik dacht altijd dat ik dan eerst wel dat acculampje zou zien. Was het bij jou ook patsboem over en uit?
Vanochtend was de accu totaal leeg/binnenverlichting deed niets meer. Andere auto naar werk gepakt. Garage heeft 'm bij mij thuis opgehaald. Nadere info volgt.
Xenon is toch OK. Door alle spanningspieken was er een stekker doorgefikt oid.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oei, dat is wel heel zure gevolgschade...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |