quote:Op woensdag 8 april 2015 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen, welterusten voor straks!
Have fun met Piet!
Truste, maar ik ga ook binnen een kwartier om, wil morgen toch eens op tijd opstaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen, welterusten voor straks!
Have fun met Piet!
quote:Op woensdag 8 april 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai nog wel ff verder. heerlijke uitlaatklep.
Truste.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:27 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga ook richting m'n nest.
Thx voor de tunes, Piet! En have fun met je show!
Ben er nog even, lig te luisteren, en heel lekkere muziek. Complimenten, dit is lekkere herrie.quote:
Yo, je komt je portie echte muziek oppikken. Cool.quote:
Dat zal nog de vraag zijn, maar ik luister ;pquote:Op woensdag 8 april 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yo, je komt je portie echte muziek oppikken. Cool.
Heb hier niet zoveel van op PC en draai van elke band maar 1 nummer per set.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel heel erg lekker...
Dat is ook beter voor de afwisseling.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb hier niet zoveel van op PC en draai van elke band maar 1 nummer per set.
PP is van vele marken thuis.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuke covers. Ik blijf tot 2 uur en dan ga ik om.
Daar ben ik achter, maar ik maak er om 2 uur echt een einde aan, ik wil straks nog iets nuttigs doen.quote:
Eigenlijk doe ik nu precies hetzelfde.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Misschien vind je dit zelfs wel leuker dan YT-jes in 40+ 's nachts.![]()
Ja, maar nu heb je 6 luisteraars....quote:Op woensdag 8 april 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik nu precies hetzelfde.
Bam Bam.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Met Peter liep het slecht af, helaas.....
Was een overval. Tja, die dingen gebeuren ook. Wel zonde. Ik zag hem in 1979 live op Pinkpop, toen zou Mick ook komen, die was er wel, maar niet op het podium....quote:
Die was te stoned.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was een overval. Tja, die dingen gebeuren ook. Wel zonde. Ik zag hem in 1979 live op Pinkpop, toen zou Mick ook komen, die was er wel, maar niet op het podium....
Ik was toen ook wel stoned, 16 jaar was ik, goeie ouwe tijd.quote:
Nou, ik leef nog. En heb mijn leven gebeterd.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alles met mate dan kun je het lang volhouden.
Schoonbroer, jaar ouder dan mij.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Btw, klote dat gedoe met je broer, maar ja, zo gaan die dingen, hij is ouder dan jou neem ik aan.
Ja, is balen maar je doet er niks aan, ja, wat je vanmiddag zei dan, de tijd die hij nog heeft nog wat plezier maken.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schoonbroer, jaar ouder dan mij.
Mijn vrouw is wel droevig nu.
Ik ga sowieso nog een keer goed met 'm op stap.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, is balen maar je doet er niks aan, ja, wat je vanmiddag zei dan, de tijd die hij nog heeft nog wat plezier maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |