Nee, ik ben voor Vitesse.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Het schijnt dat LTVDK fan is van de toppers, hij heeft er zelfs een FP-item over gemaakt

Waar is het linkje?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Het schijnt dat LTVDK fan is van de toppers, hij heeft er zelfs een FP-item over gemaakt

Dit is inderdaad weer erg sensueel allemaal.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Draken' ontdekt in de Andes [ afbeelding ]

Henk heeft zijn panty al uit.quote:Van discotheken tot de Amsterdam ArenA, voor Gerard Joling maakt het geen verschil waar hij optreedt. Tegelijkertijd is hij naar eigen zeggen een ‘burgerlijke huismus’ en is er voor hem niets fijner dan een avondje thuis.
Gerard Joling staat deze week centraal in Profiel. Hij is een kleurrijk, excentriek en veelzijdig mens, dat is zeker. Hij werkt hard en is naast zanger ook bekend als presentator en Topper. Hoewel de schijnwerpers lonken - en hij niets liever doet dan op het podium staan - is hij naar eigen zeggen een ‘burgerlijke huismus’.
Thuis
Wie vorige week naar de TV Show met Ivo Niehe heeft gekeken, heeft daar al iets van meegekregen. Gerard houdt van een opgeruimd huis en is trots op de plek waar hij woont. Wie er rondkijkt, ziet overal gouden platen, engelen, spiegels en opgezette panters. Eerlijk is eerlijk, je moet er van houden, maar Gerard voelt zich er zichtbaar thuis.
'Baarmoeder'
In Profiel blijkt dat het thuisgevoel hem ook belemmerd heeft in zijn internationale ambities. Dat zegt zijn oud-manager Jan van Doorn. Gerard voelde niks voor buitenlandse tournees toen succes over de grens lonkte. “Hij wilde alleen maar thuis slapen.” Over zijn huidige huis zegt Gerard zelf: “Het is mijn baarmoeder. Niks fijner dan een avondje thuis.”
Overal alles geven
Uiteraard komt niet alleen zijn privé-, maar ook zijn werkende leven aan de orde. Ook nu nog treedt Gerard Joling veel op. “Van de megaconcerten van de Toppers tot een half uurtje in een plaatselijke discotheek. Het maakt voor mij geen verschil. Waar ik ook sta wil ik het publiek alles geven wat in mij zit.”
NPO 3 - 21:20

Ik behoor niet tot de volksstammen die deze man en zijn bilmaatje Goor aanbidden, sorry. Ik vind dat ze beiden veel te veel aandacht krijgen.quote:

Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de volksstammen die deze man en zijn bilmaatje Goor aanbidden, sorry. Ik vind dat ze beiden veel te veel aandacht krijgen.
Eén van de weinige KLB-topics die ik heb geopend, gaat daarover: KLB / De onvermijdelijke Gordon

19 KLB topics is nog best veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de volksstammen die deze man en zijn bilmaatje Goor aanbidden, sorry. Ik vind dat ze beiden veel te veel aandacht krijgen.
Eén van de weinige KLB-topics die ik heb geopend, gaat daarover: KLB / De onvermijdelijke Gordon

Viel mij eigenlijk ook nog mee.quote:

Je hebt inderdaad een hoop te klagen.quote:

Klopt. KLB / Mani89quote:Op woensdag 8 april 2015 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een hoop te klagen.

Die is wel terecht ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Viel mij eigenlijk ook nog mee.
Veruit de belangrijkste is trouwens deze: KLB / Wilt

Groter als zie ik elke dag fout gaan hier op dit forum of op tv, echt verschrikkelijk. Maar "een x bedoeling" wil ik gewoon zelfmoord door plegen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is wel terecht ja.
In dat straatje past ook 'een aantal zijn' en 'een trieste bedoeling'. En er is nog iets waar ik me altijd aan erger, kom er nu even niet op.

Mensen die 'me' ipv 'mijn' zeggenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is wel terecht ja.
In dat straatje past ook 'een aantal zijn' en 'een trieste bedoeling'. En er is nog iets waar ik me altijd aan erger, kom er nu even niet op.

En ze had geen kroketten bij?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik was toch laatst een beetje mad en een beetje misselijk omdat ik ruim een uur lang moest wachten op een bestelling en ik toen ook nog eens verkeerde kroketten op mijn broodjes kreeg?
Had ik dus ook een negatieve beoordeling op de site van thuisbezorgd.nl geplempd.
Kwam vandaag de eigenaresse van die toko persoonlijk aan de deur om excuses aan te bieden en nu krijg ik het geld van die bestelling terug.
Nice!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |