Jij vind alles kut, je bent niet echt bepaald een graadmeter.quote:

Komt weer omdat ik van die vreselijk emotionele muziek hoorquote:

15 euro betalen, en dan nog zelf drinken moeten meenemenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:23 schreef Inolvidable het volgende:
R&P / [BBQ-meet] Onvergetelijke Hittegolf in het Vondelpark 16-5
Dat is trouwens de link naar de BBQ orgie.

ditquote:Op woensdag 8 april 2015 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
15 euro betalen, en dan nog zelf drinken moeten meenemen

En dan moet je nog naar Amsterdam.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]

met een krat bier in de bus,trein, tramquote:Op woensdag 8 april 2015 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan moet je nog naar Amsterdam.

10 à 15. Ik wil ook een keer op vakantie ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]

Ik heb het door jaquote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
10 à 15. Ik wil ook een keer op vakantie ja.

Krat leeg als je daar aankomtquote:Op woensdag 8 april 2015 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
met een krat bier in de bus,trein, tram

En dan heb je na dat krat wel zin in een groot stuk bloedend vlees. Liggen er verdomme hamburgertjes en kippenvleugeltjes op de bbqquote:

Met een beetje pech ben je te laat en moet je het doen met vegaburgers en gegrilde courgettequote:Op woensdag 8 april 2015 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan heb je na dat krat wel zin in een groot stuk bloedend vlees. Liggen er verdomme hamburgertjes en kippenvleugeltjes op de bbq

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |