Die met Glenn Helder en Emile Ratelband was wel een topshow hoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, is bijna elke week zo volgens mij. Ik kijk het nooit, alleen die met PJR wil ik wel zien

Negativ vanavond.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh nee, vanavond is het iemand anders.

Ik ga even kijken denk ik.quote:

Als racisme zo slecht is, waarom moet ik er dan om lachen?quote:

Ik denk dat ik ook die sjaal ga kopen die Emile had.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die met Glenn Helder en Emile Ratelband was wel een topshow hoor.

Oja, die had ik ook gezien.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die met Glenn Helder en Emile Ratelband was wel een topshow hoor.

Prima hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voetbal.
Sorry Elfletterig ik ben sport aan het kijken.

quote:Op woensdag 8 april 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook die sjaal ga kopen die Emile had.
Elflettering heeft ook zoiets wat hij binnen draagt.

Volgens mij heb ik je gisteren al gezegd dat je eens op moet houden met dat gezeik op POL van je. Dat zij het in hun SC willen doen, wil niet zeggen dat wij dat hier gaan doen natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
POL vindt zo'n beetje heel FOK! een domme tokkie. POL heeft nogal een hoge dunk van zichzelf.

Daar heb ik ook iets over gelezen. Ik geloof op Glamora.ma of zo.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:35 schreef YokiKater het volgende:
Ik zag gister een nieuw programma, Tony en Toni, over de drummer van Het Goede Doel en zijn zoon die blijkbaar DJ is. Echt weer zo'n RTL5 topshow.

Ik zapte er gisteren langs. Geloof me, het is voor niemand leukquote:Op woensdag 8 april 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb ik ook iets over gelezen. Ik geloof op Glamora.ma of zo.

Klopt, we moeten er ver boven staan.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je gisteren al gezegd dat je eens op moet houden met dat gezeik op POL van je. Dat zij het in hun SC willen doen, wil niet zeggen dat wij dat hier gaan doen natuurlijk

Je kunt beter remlof multiquoten, is voor iedereen leuker.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je gisteren al gezegd dat je eens op moet houden met dat gezeik op POL van je. Dat zij het in hun SC willen doen, wil niet zeggen dat wij dat hier gaan doen natuurlijk

Die ouwe zit de hele dag op Tinder scharrels te zoeken.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zapte er gisteren langs. Geloof me, het is voor niemand leuk

Nice.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die ouwe zit de hele dag op Tinder scharrels te zoeken.

Dat het een zware bevalling was?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef timmmmm het volgende:
In de categorie: 'wat heeft een RLS van RTL gemeen met Fylax' moeder'

quote:Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat het een zware bevalling was?

Het maken was leuker dan het resultaatquote:Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat het een zware bevalling was?

quote:Op woensdag 8 april 2015 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het maken was leuker dan het resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |