abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151691436
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:09 schreef Zith het volgende:

[..]

Als met verrekijkers kleine stipjes oppeens niet-in-het-echt-bestaande ruimtestations worden dan zijn lenzen blijkbaar gateways to another dimension.
Als je zou beredeneren zoals sommigen hier doen, ja.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151691603
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

I wish I was wrong.
Your wish has come true my friend! You ARE wrong. Very, very wrong
pi_151691703
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Off topic- het gaat over fakery in space.
Ok, dan houden we het op space; jupiter bestaat niet, saturnus is een verzinsel en om mars moeten we maar lachen. Kan je immers niet met blote oog zien. Dat je de manen van jupiter en ringen van saturnus kunt zien met verrekijker telt dan natuurlijk niet...
pi_151692022
http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/the-naked-eye

If something can be seen with the naked eye, it can be seen without the help of an instrument:
This organism is too small to be seen with the naked eye.
The police found traces of blood on his jacket that were invisible to the naked eye.

Maybe I'm just being pedantic.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151692023
Over 10 minuten ff naar buiten en omhoog kijken Tingo!
pi_151692086
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef Tingo het volgende:
http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/the-naked-eye

If something can be seen with the naked eye, it can be seen without the help of an instrument:
The police found traces of blood on his jacket that were invisible to the naked eye.

Duh.. het gaat erom dat het belachelijk is dat je iets niet gelooft terwijl je het met je eigen ogen kunt zien, ook al is het met je (eigen) instrument.
  dinsdag 14 april 2015 @ 21:33:18 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151692426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef nikao het volgende:
Over 10 minuten ff naar buiten en omhoog kijken Tingo!
Lol, volgens mij heb ik hem gezien :o. Toch maar keer de telescoop van mijn zwager lenen. Misschien kan ik er een foto van maken.

Leuk die satelliet tracker :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_151692546
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:26 schreef nikao het volgende:

[..]

Duh.. het gaat erom dat het belachelijk is dat je iets niet gelooft terwijl je het met je eigen ogen kunt zien, ook al is het met je (eigen) instrument.
Ik denk dat veel mensen kunnen 'n witte stipje in de donker lucht zien....of moeten we allemaal geloven dat 't 'n space station is,want NASA zegt 't zo is?
Dat ligt eraan hoeveel vertrouw je heb in NASA ook toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151692612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen kunnen 'n witte stipje in de donker lucht zien....of moeten we allemaal geloven dat 't 'n space station is,want NASA zegt 't zo is?
NEE! Vertrouw NASA niet, vertrouw niemand, behalve je eigen ogen. Pak een verrekijker en kijk omhoog. Je zult contouren en details zien bij dat witte stipje. Kom dan maar terug met wat je dan denkt dat het is. KIJK nou maar gewoon eens zelf
pi_151692954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:17 schreef nikao het volgende:

[..]

Ok, dan houden we het op space; jupiter bestaat niet, saturnus is een verzinsel en om mars moeten we maar lachen. Kan je immers niet met blote oog zien. Dat je de manen van jupiter en ringen van saturnus kunt zien met verrekijker telt dan natuurlijk niet...
Maar dat is weer off-topic
pi_151692992
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar dat is weer off-topic
Want? Saturnus en Jupiter is niet in space? Of bedoel je dat die wel bestaan en dat die foto's niet gefaked zijn?
pi_151693171
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Lol, volgens mij heb ik hem gezien :o. Toch maar keer de telescoop van mijn zwager lenen. Misschien kan ik er een foto van maken.

Leuk die satelliet tracker :).
Dit is ook wel een leuke app: Satellite AR
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 14 april 2015 @ 21:49:30 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151693203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is nou juist het leuke van controleerbare feiten, je kan ze controleren :Y Je kan de baan opzoeken, en met die informatie voorspellen waar en wanneer het ISS te zien gaat zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 april 2015 @ 21:52:27 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151693361
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:45 schreef nikao het volgende:

[..]

Want? Saturnus en Jupiter is niet in space? Of bedoel je dat die wel bestaan en dat die foto's niet gefaked zijn?
Volgens mij, en ik kan het mis hebben, heeft hij het specifiek over de kunstmatige constructies rond de aarde en niet over al het andere.
Vrijheid
  dinsdag 14 april 2015 @ 21:53:14 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151693393
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is ook wel een leuke app: Satellite AR
Jup. Die heb ik gebruikt ja.
Vrijheid
pi_151693419
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij, en ik kan het mis hebben, heeft hij het specifiek over de kunstmatige constructies rond de aarde en niet over al het andere.
Jep, maar het gaat hier even over wat je wel en niet gelooft. Waarom zou hij de foto's van jupiter wel geloven (of kijken met je verrekijker) en ISS niet? Beide kan je met je eigen ogen zien en checken.
Meten met 2 maten.
pi_151694175
Ik vind dit zo langzamerhand wel een beetje in de categorie vallen "ik geloof niet dat olifanten bestaan en ik ga lekker niet naar de dierentuin om er eentje te zien, want die is in gevangenschap en loopt niet vrij rond en is dus niet echt, dat zijn gewoon mannen in een pak."
Of zoiets.

Maar er zal wel een reactie van Tingo op komen dat je een olifant zonder verrekijker kunt zien en bovendien is 'ie niet rose en heeft hij niet teveel gedronken, dus de vergelijking slaat als een tang op een varken. Of een vlag op een modderschuit. Of zoiets. 8)7
pi_151694224
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat de vraag terecht gesteld wordt, hoe hij dan weet dat die wel echt zijn. Die kan hij namelijk ook niet met het blote oog zien, daarvoor heb je een verrekijker nodig.
pi_151694261
quote:

Nogal ja. Maar je hebt al eerder laten zien dat je vergelijkingen niet snapt en alles veel te letterlijk wilt opvatten.
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 22:15:30 #70
230491 Zith
pls tip
pi_151694512
quote:

En als je een bril nodig hebt om iets ver weg te zien?

[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 14-04-2015 22:20:47 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 22:16:22 #71
230491 Zith
pls tip
pi_151694565
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:37 schreef nikao het volgende:
NEE! Vertrouw NASA niet, vertrouw niemand, behalve je eigen ogen. Pak een verrekijker en kijk omhoog. Je zult contouren en details zien bij dat witte stipje. Kom dan maar terug met wat je dan denkt dat het is. KIJK nou maar gewoon eens zelf
Met een verrekijker open je een wereld naar een niet-bestaande dimensie.Wat je door lenzen ziet bestaat niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 22:16:47 #72
230491 Zith
pls tip
pi_151694596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:45 schreef nikao het volgende:

[..]

NASA geloven dat Jupiter bestaat :')
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:20:04 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151694768
quote:
0s.gif Op mdinsdag 14 april 2015 22:08 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind dit zo langzamerhand wel een beetje in de categorie vallen "ik geloof niet dat olifanten bestaan en ik ga lekker niet naar de dierentuin om er eentje te zien, want die is in gevangenschap en loopt niet vrij rond en is dus niet echt, dat zijn gewoon mannen in een pak."
Of zoiets.

Maar er zal wel een reactie van Tingo op komen dat je een olifant zonder verrekijker kunt zien en bovendien is 'ie niet rose en heeft hij niet teveel gedronken, dus de vergelijking slaat als een tang op een varken. Of een vlag op een modderschuit. Of zoiets. 8)7
Naar de dierentuin? Je denkt toch niet dat deze personen ooit buiten komen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_151694825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:15 schreef Zith het volgende:

[..]

En als je een bril nodig hebt om iets ver weg te zien? Maakt de lens het oppeens onrealistisch?
'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.
Misschien de 'naked eye' is 'n andere definitie als NASA zegt dat er 'n space station is te zien met de blote oog.
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:23:30 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151694930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.
Misschien de 'naked eye' is 'n andere definitie als NASA zegt dat er 'n space station is te zien met de blote oog.
Je kan het ISS ook zien met het blote oog :D Snap je dat nou nog steeds niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')