Ik dacht dat het idee van een BBM ook was dat het in de ochtend klaar was? Met een timer enzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ff een lekker kappie met roomboter naar binnen schuiven
Waarom? Klinkt toch heel lief?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet gaan gebruiken bij Anna. Ik denk dat ik dan wel een paar maanden op de bank slaap.
Kan, maar ik had hem gister avond op tijd aangezetquote:Op woensdag 8 april 2015 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik dacht dat het idee van een BBM ook was dat het in de ochtend klaar was? Met een timer enzo
quote:
Geen pijnstillers vandaag, en het is nog heeeeeel vaag aanwezig.quote:
Nou eh, ik hoop wel dat het eindig is want deze vorm van buikspieroefeningen hebben niet mijn voorkeurquote:
Mee naar de huisarts gaan?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen pijnstillers vandaag, en het is nog heeeeeel vaag aanwezig.
Ik hoest me alleen helaas leip, dus in de loop van de dag zal er wel een ibuprofennetje tegenaan moeten
Mijn huisarts geeft een eenvoudig, voorspelbaar antwoord: blijf eens lekker een weekje thuis, nietsdoen.quote:
Zo valt'ie ook nog te lezen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zullen we de kist vast gaan uitkiezen?
Iets om de hoestprikkel te dempen, is wel een idee. Vaak houdt dat hoesten zichzelf in stand. Ik kreeg wel eens iets met codeïne als ik me niet vergis, maar de laatste keer adviseerde de assistente me gewoon een middel dat bij de drogist te verkrijgen is.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn huisarts geeft een eenvoudig, voorspelbaar antwoord: blijf eens lekker een weekje thuis, nietsdoen.
Als je er dan nog last van hebt mag je terugkomen.
Mag alleen als je niets "ophoest"quote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iets om de hoestprikkel te dempen, is wel een idee. Vaak houdt dat hoesten zichzelf in stand. Ik kreeg wel eens iets met codeïne als ik me niet vergis, maar de laatste keer adviseerde de assistente me gewoon een middel dat bij de drogist te verkrijgen is.
Mijn griep/verkoudheid, soms koorts, hoesten duurt nu -met komen en gaan- al 6 of 7 weken. Langs huisarts gegaan, wederom een infectie van de hogere luchtwegen (waarschijnlijk klimaatsysteem of huisstofmijt op het kantoor in 020 waar ik met grote regelmaat werk, als ik een paar dagen daar geweest ben, ontwikkel ik klachten).quote:
Heeft geen relatie met de keelontsteking; ik ben allergisch voor zo'n beetje alles dus ik hoest altijd licht op. En dus geen noscapine voor mijquote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat hoest je dan op bij een keelontsteking?
Pfff.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeft geen relatie met de keelontsteking; ik ben allergisch voor zo'n beetje alles dus ik hoest altijd licht op. En dus geen noscapine voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |