is een ideequote:Op dinsdag 29 december 2015 09:18 schreef AnneX het volgende:
Kun je er nog een sauna en turks bad inbouwen? om het lijf / de spieren te verwennen?
Goed bezig!
Hoeveel meter is die kelder???quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef crv het volgende:
vandaag nog een stukje gestuckt. De deuropening moest ook nog gedaan worden. Voor de rest zit er dus 1 laag witsel op. vindt het prima voor de kelder
Volgende fase is tegelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
16 meterquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoeveel meter is die kelder???
30 dozen wijn lang en 7 dozen wijn breed toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoeveel meter is die kelder???
33x33quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tegels van 1 bij 1?Dat is nog een heel eind dan...
langer en brederquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
30 dozen wijn lang en 7 dozen wijn breed toch?
quote:
de vloerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:21 schreef lipje het volgende:
Ga je de wanden betegelen?
Waarom dan eerst stukken?
had hem liever wat groter gehad, maar aangezien we op de bouwgrens zitten durf ik niet al te ver eroverheenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:28 schreef Molo het volgende:
Fritzl is er niks bij![]()
Wat een ruimte joh! Heerlijk, zeker straks in de zomer met je terras enzo
Als het straks af is zie je hoe ontzettend veel je er in kwijt kunt. Heerlijk man!quote:Op woensdag 30 december 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
had hem liever wat groter gehad, maar aangezien we op de bouwgrens zitten durf ik niet al te ver eroverheen
deze kelder, met name het achterste deel is NOGO voor iedereen behalve ikquote:Op woensdag 30 december 2015 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het straks af is zie je hoe ontzettend veel je er in kwijt kunt. Heerlijk man!
En ooit een fok meet, met allemaal gekke KSC'ers in je kelder op matjes
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
deze kelder, met name het achterste deel is NOGO voor iedereen behalve ik
quote:
Dat stuk met die haken aan de binnenmuur, kettingen over katrollen vanaf het plafond en een kruis gemonteerd op een draai as aan de buitenmuur? Met die leren riempjes en gespen enzo?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
deze kelder, met name het achterste deel is NOGO voor iedereen behalve ik
je hebt er nogal verstand vanquote:Op donderdag 31 december 2015 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat stuk met die haken aan de binnenmuur, kettingen over katrollen vanaf het plafond en een kruis gemonteerd op een draai as aan de buitenmuur? Met die leren riempjes en gespen enzo?
hij leert het je welquote:
niet nodig, geen interese ineen duttoux/fritzl toekomstquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |