die electricien is gewoon een echte fransoos chaotisch en niet kunnen plannen/communicerenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef Gieliovd het volgende:
Al-tijd wat is. Drama's toch, alsof die pannekoeken zat werk hebben.
Gelukkig bouwt het verder lekker door!!
Zaterdag nog maar niet 't terras op
moet dan nog wel een maand uithardenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:56 schreef Gieliovd het volgende:
O dat is wel turbo beton dan haha. Ik ben meer van de techniek
wordt aan gewerktquote:Op zondag 22 november 2015 21:33 schreef AnneX het volgende:
Waterpas? Hemelwaterafvoer?
Wat een oppervlakte
quote:Op maandag 23 november 2015 07:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mooie toepassing van onderwaterbeton.
thx jij ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:05 schreef AnneX het volgende:
Als je klaar bent, weet je het voor de rest van je leven![]()
Joyeux Noëll
Dat zijn nogal wat meters die je moet makenquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:45 schreef crv het volgende:
Klaar met een K-werk wat ik absoluut niet leuk vindt en ook niet goed in ben.... Stucken.
Gelukkig is het maar een kelder. Fotos onder zijn van tijdens het klooien met stucken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de gemetselde muur is 14 meter lang inkl deurquote:Op zondag 27 december 2015 04:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat meters die je moet maken
Je hoeft je in ieder geval voorlopig niet te vervelenquote:Op zondag 27 december 2015 07:58 schreef crv het volgende:
[..]
de gemetselde muur is 14 meter lang inkl deur
Rest is gegoten beton dus daar enkel de gaten en oneffenheden maar dat was ook een 30kg zak zo leeg
Het betondeel is ongeveer 23 meter bij elkaar
de wijnvoorraad stallen natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2015 10:53 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je hoeft je in ieder geval voorlopig niet te vervelen![]()
Waar ga je de kelder straks voor gebruiken ?
quote:
mag je ondertussen wel vaatjes gaan inslaanquote:
als ik nu nog 1 fles wijn koop dan kan ik er gelijk mijn bed neerzetten denk ikquote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef lipje het volgende:
[..]
mag je ondertussen wel vaatjes gaan inslaan
achterste deel wordt wijn en andere drankvoorraad en waren die donker gestald moeten worden zoals olijfolie en zoquote:Op zondag 27 december 2015 10:53 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je hoeft je in ieder geval voorlopig niet te vervelen![]()
Waar ga je de kelder straks voor gebruiken ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |