ok thx voor de tipquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:46 schreef bluemoon23 het volgende:
Muurtje metselen van kalkzandsteenblokken. http://www.bouwbestel.nl/(...)37x100x198-cs12.html
Dat kun je ook lijmen net als Ytong, het is alleen veel zwaarder en steviger.
ja en niet met de franse slag .... er wordt zeer secuur gewerkt, voorbereid en de bouwplaats wordt ook behoorlijk opgeruimd gehouden en spullen worden direkt na gebruik schoongemaakt incl bekisting e.d.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:58 schreef Gieliovd het volgende:
Wat een onzin. Ytong is niks mis mee.
Gaat hard!!!
Gaaf. Is het natuursteen?quote:Op zondag 8 november 2015 21:19 schreef crv het volgende:
en voor het terras hebben we deze tegels uitgezocht
[ afbeelding ]
nee is Keramiek, 2 cm dikke tegels. Mirage Evo2 seriequote:
Mooie tegels! Wij hebben voor in ons nieuwe huis ook keramisch besteld. Ziet er mooi uit en niet het nadeel van natuursteenquote:Op zondag 8 november 2015 21:19 schreef crv het volgende:
en voor het terras hebben we deze tegels uitgezocht
[ afbeelding ]
ik kom een paar keer per jaar wel met mijn kofferbak vol thuisquote:Op maandag 9 november 2015 22:53 schreef Gieliovd het volgende:
Gaaf, maar heb je zo veel wijn dan? Ik lust het graag maar als ik 10 flessen in huis heb...
vooralsnog funktioneren die nog. Overigens is het meest voor mij hèquote:Op dinsdag 10 november 2015 04:35 schreef AnneX het volgende:
En hoest met de levers van jullie beiden
incl zwembad?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef crv het volgende:
Vandaag is de Pergolaopmeetmeneer geweest.
De Pergola wordt er een met een lamellen plafond inclusief verlichting van 4 bij 5 meter
Zoiets
[ afbeelding ]
Kun je er geen doorzichtige zonnepanelen opgooien, of heb je je stroomverbruik al gedekt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef crv het volgende:
Vandaag is de Pergolaopmeetmeneer geweest.
De Pergola wordt er een met een lamellen plafond inclusief verlichting van 4 bij 5 meter
Zoiets
[ afbeelding ]
helaas, willen we wel maar mag nietquote:
zit led in, ding verbruikt amper stroomquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je er geen doorzichtige zonnepanelen opgooien, of heb je je stroomverbruik al gedekt?
Nee, ik bedoel gewoon om stroom op te wekken voor het huishouden, als dat ding 4x5 is dan kom je al een heel eind....quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
zit led in, ding verbruikt amper stroom
We denken wel na over zonnepanelen op het dak overigens
ja die, die is met vast dak en bloedheet eronder ... nee dank jequote:Op zaterdag 14 november 2015 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon om stroom op te wekken voor het huishouden, als dat ding 4x5 is dan kom je al een heel eind....
Ik zag trouwens op de site van je huizenbouwer ook een pergola met zonnepanelen erin
https://www.weberhaus.de/(...)/detail/haus/120384/
nog even een kleine update, de bloeddruk loopt weer iets op.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:50 schreef Teslynd het volgende:
Wat een lange arm heeft die betonmolen.
Het schiet nu lekker op.
Ben je er met de huisbouwer uitgekomen over de vele kleine tekortkomingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |