Stijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
Zijn er behalve de twentefans nog mensen voor twente?
Nee, de return in Zwolle nog volgende week.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
PEC is toch door bij deze stand?
Opperkleurder en ik zijn voor Tapia.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
keiharde struggles inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
student zonder digitale tv? Ik voel een connectie.
Oh, vergetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, de return in Zwolle nog volgende week.
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
Klopt. 110% PRO TAPIAquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Opperkleurder en ik zijn voor Tapia.
Inderdaad, uitdoelpunten tellen dubbel toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
PEC is toch door bij deze stand?
Zit op 11quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helaas niet het open kanaal van FOX. Ik wacht morgen wel tot ik de uitslag per telegram ontvang.
SCC??quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben alleen voor PEC omdat het voordeel voor SCC. Verder boeit het me niet.
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, uitdoelpunten tellen dubbel toch?
Ik heb begrepen dat Nick van der Lijke een topprestatie heeft neergezet vandaag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben goed op weg met mijn Lotto-Djumbo voorspelling.Ik zit niet langer voor aap.
in Gelsenkirchen een paarquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
extra handicap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?
Cambuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |