Laat het toch gaan man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je loopt hier de sfeer te verpesten, met je TR's. En de mods trappen er ook nog in ook. PowerLoungen was gewoon cynisch.
Ik laat het hier maar bij.
Niet per trekschuit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helaas niet het open kanaal van FOX. Ik wacht morgen wel tot ik de uitslag per telegram ontvang.
Ik ben goed op weg met mijn Lotto-Djumbo voorspelling.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helaas niet het open kanaal van FOX. Ik wacht morgen wel tot ik de uitslag per telegram ontvang.
student zonder digitale tv? Ik voel een connectie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu je met Hans op de foto bent geweest heeft hij vast wel een plekje voor je over in een van de skyboxenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie hebben zelfs al aardbevingen, jullie lopen hartstikke voor op de rest van Nederland!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ongelooflijke domme overtreding. Dit wordt een goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |