ik weet zo 1,2,3 niet meer wat mijn max inwoners aantal is geweest op een tile, maar de 600k heb ik zeker gehaald (zal wel op een grote tile geweest zijn)quote:
Ik heb precies hetzelfde. Het is meer van hetzelfde allemaal. In het begin vond ik het leuk, maar toen viel het in herhaling of zo. Het heeft zeker wel potentie.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:33 schreef Fir3fly het volgende:
Een uurtje geleden begonnen met een stad maar ik kan me niet verzetten om verder te gaan. Ik weet niet wat het is, maar ik kan er echt niet inkomen. Er zit niet genoeg diepte in het spel wat mij betreft en mods verhelpen het niet.
Mooi lijstje! Vanavond weer spelen.quote:Op zondag 19 april 2015 12:32 schreef Adolecens het volgende:
Mooi overzicht van "beste" mods en allerlei andere tools, assets, buildings etc.
http://www.pcgamer.com/th(...)ods-maps-and-assets/
Wellicht iets copy/paste voor de OP
een mod uitschakelen, zie OP..quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:27 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg een foutmelding bij opstarten spel. Kan ik wegklikken, maar komt direct opnieuw. Verder kan ik niks (meer) en spel is niet te spelen. Ook bij andere saved games.
Iemand een idee?![]()
[ afbeelding ]
Tnx! Dat was het. Hoewel in Windows 8.1 je .NET moet uitschakelen en inschakelen via "Programma's en onderdelen toevoegen aan Windows"quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een mod uitschakelen, zie OP..
anders alle mods uitschakelen..?
Ja, alleen volgens mij meer om er een soort GTA van te maken. Niet om samen te bouwen.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:14 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Iemand al bezig voor een multiplayer mod? Mis vooral het samen spelen met vrienden! Liefst tegelijk in dezelfde stad
Welke webshop?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:53 schreef maniack28 het volgende:
Fijn, failed to retrieve key.... Moeilijk hoor, in een digitaal tijdperk je game(verkoop) zo opzetten dat je voldoende keys hebt
Meer mensen met hetzelfde probleem, lijkt het:quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:53 schreef maniack28 het volgende:
Fijn, failed to retrieve key.... Moeilijk hoor, in een digitaal tijdperk je game(verkoop) zo opzetten dat je voldoende keys hebt
Ik speel het nog wel, maar de motivatie is niet meer zo aanwezig als in de eerste week/weken. Het is nu vooral het mooi in elkaar steken van wegen- en spoornetwerken ed., meer dan het halen van x inwoners.quote:Op zondag 26 april 2015 00:05 schreef PLAE@ het volgende:
Beetje kenmerkend voor dit spel denk ik dat de topics als een trein gingen tot dit deel, ineens was de interesse weg. Dit gaat je dus niet weken boeien, jammer!
Truc is vooral om verkeerslichten te vermijden.quote:Op zondag 26 april 2015 13:15 schreef maniack28 het volgende:
Hoe snel bouwen jullie dubbele of driedubbele wegen? En eenrichting of niet? Ik loop bij 5000 inwoners al tegen drukte aan
Dus zo min mogelijk kruisingen?quote:Op zondag 26 april 2015 13:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik speel het nog wel, maar de motivatie is niet meer zo aanwezig als in de eerste week/weken. Het is nu vooral het mooi in elkaar steken van wegen- en spoornetwerken ed., meer dan het halen van x inwoners.
[..]
Truc is vooral om verkeerslichten te vermijden.
Nouja, het kan wel als je het verkeer goed verdeelt.quote:Op zondag 26 april 2015 13:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dus zo min mogelijk kruisingen?
Dit is dus kut
[ afbeelding ]
eenrichtingsverkeer voorkomt ook vaak verkeerslichtenquote:Op zondag 26 april 2015 13:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dus zo min mogelijk kruisingen?
Dit is dus kut
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |