Aangezien Jr het niet in hem ziet zitten kan het nog wel eens een hele grote gaan wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt gewoon naar Ajax, joh. Telegraaf zit er vrij zelden naast. Tevens kan meneer Stewart hééél slecht liegen.
JR ziet hem volgens mij vrij weinig tot zeer zelden spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aangezien Jr het niet in hem ziet zitten kan het nog wel eens een hele grote gaan worden
Stijn hoe kan het dat Viktor Visser zo ver is afgezakt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen is het niet mijn favoriete type
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:11 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn Schaars kan beter stoppen met voetballen, dit is treurig. Die keert nooit meer terug op een leuk niveau.
Mijn ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen is het niet mijn favoriete type
Zeker. Is ook wel eens goed om een seizoen zonder prijzen te zitten na vier jaar verwenning.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan niet ieder seizoen wat winnen maar komt allemaal goed
Vorig jaar was het ook niet om aan te gluren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Is ook wel eens goed om een seizoen zonder prijzen te zitten na vier jaar verwenning.
6 miljoen ook prima prijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo'n technicus zoals Ajax het graag wil zien, maar kan prima mee.
Had graag bij Feyenoord gezienquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er een gelimiteerd bedrag in zat.
Ruud Vormerquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had graag bij Feyenoord gezien
Ben wel benieuwd wie op de lijst staan om Clasie te vervangen
Zullen we gokken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had graag bij Feyenoord gezien
Ben wel benieuwd wie op de lijst staan om Clasie te vervangen
ik vond het een beetje een vieze speler die altijd een stapje te laat is maar voor AZ is hij belangrijk, dus wie weet wordt het wat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo'n technicus zoals Ajax het graag wil zien, maar kan prima mee.
Te oudquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we gokken?
Ik voorspel Joey van den Berg, want Martin van Geel.
Wie zou jij doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we gokken?
Ik voorspel Joey van den Berg, want Martin van Geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |