Kwam niet door die oogaids heen, sorry.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je een keer naar mijn post history kijkt
Nee. Ik ben homo dus kan gewoon lekker boodschappen doen en zelfs een bloemetje mee nemen zonder mijn identiteit in twijfel te trekken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moeder brengt de boodschappen op zolder ja? Jarlours.
Oog aids? Oef. Dat is harsh man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kwam niet door die oogaids heen, sorry.
Die andere was treffender. Kinderlijk dat je die wegknipt. Beetje weglopen voor inzichten in je eigen gedrag.quote:
Ook alleen onzekere mensen gaan nadenken over wat ze wellicht wel en niet kunnen meenemen ivm afkeurende blikken. Een baas geeft natuurlijk geen fuckquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben homo dus kan gewoon lekker boodschappen doen en zelfs een bloemetje mee nemen zonder mijn identiteit in twijfel te trekken.
En de enige keer dat er bij jou een neukgat bloed dan is het alleen omdat je zelf te hard gestoten hebt en duurt het maar zolang tot het gestelpt is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nee. Ik ben homo dus kan gewoon lekker boodschappen doen en zelfs een bloemetje mee nemen zonder mijn identiteit in twijfel te trekken.
Bijna net zo hard als je pik als je een naakte vent ziet zeker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oog aids? Oef. Dat is harsh man.
100% waar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook alleen onzekere mensen gaan nadenken over wat ze wellicht wel en niet kunnen meenemen ivm afkeurende blikken. Een baas geeft natuurlijk geen fuck
Huilen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die andere was treffender. Kinderlijk dat je die wegknipt. Beetje weglopen voor inzichten in je eigen gedrag.
Yes. High 5.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig nog 37 minuten nietwaar noot
Ik snap echt niks van wat jij daar hebt geschreven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En de enige keer dat er bij jou een neukgat bloed dan is het alleen omdat je zelf te hard gestoten hebt en duurt het maar zolang tot het gestelpt is.
Harsh =/= hard. Kom op man. Je kan beter dan dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bijna net zo hard als je pik als je een naakte vent ziet zeker.
Niet heel gek, gezien je beperkt intellectueel vermogen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van wat jij daar hebt geschreven.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En de enige keer dat er bij jou een neukgat bloed dan is het alleen omdat je zelf te hard gestoten hebt en duurt het maar zolang tot het gestelpt is.
Dit kan echt niet hoor, belachelijk zo omgaan met andere mensen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bijna net zo hard als je pik als je een naakte vent ziet zeker.
hahaahhahhahaha ;pquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Dit kan echt niet hoor, belachelijk zo omgaan met andere mensen.
Daarbij snap ik niet wat je bedoeld met neukgat bloedingen en mezelf hard stoten. Het klinkt een beetje 50 shades of grey.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Dit kan echt niet hoor, belachelijk zo omgaan met andere mensen.
Klopt, maar dat is niet eens nodig om jou op/uit de kast te krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Harsh =/= hard. Kom op man. Je kan beter dan dat.
Zegt degene die iemand uitscheld met homoquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet heel gek, gezien je beperkt intellectueel vermogen.
Uitscheldt*quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zegt degene die iemand uitscheld met homo
Heb al tr gedaanquote:
Dat is al een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet eens nodig om jou op/uit de kast te krijgen.
Wees trots op die edit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitscheldt*
Maar je bent er bijna, op dat groep 5-niveau.
Ik ga niet janken. Wijs je enkel op je slechte inlevingsvermogen en belachelijk slechte beledigingen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga je nu weer janken als ik homo typ?
Uhh wat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Wel hypocriet, TS roept homo maar maakt zelf zo'n tt...
;p
Wist dat je dom was, maar er is al eerder in dit topic aangegeven dat die door een modje veranderd is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Wel hypocriet, TS roept homo maar maakt zelf zo'n tt...
;p
Beetje gay wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ga niet janken. Wijs je enkel op je slechte inlevingsvermogen en belachelijk slechte beledigingen.
Hij roept homo, maar noemt de fok gebruiker Chevy 'lkkr' wat voor lekker staat. Zijn beide jongens...quote:
Joh echtquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wist dat je dom was, maar er is al eerder in dit topic aangegeven dat die door een modje veranderd is.
Volgende keer beter, nootjes.
Leer... trekken.... bwahahahahahhaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb al tr gedaanhoop dat de betreffende schavuiten hun verdiende loon krijgen en hier leer uit trekken
Tja, leek me een beetje triest als dat daadwerkelijk de leukste opmerking was die je kon verzinnen, maar zo triest is je gevoel voor humor blijkbaar dus echt.quote:
Ga je eens gedragen als papa ofzo, djeeezzzquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Leer... trekken.... bwahahahahahha
Ja, echt. Maar semi geslaagde poging dit om je fuckup te maskeren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, leek me een beetje triest als dat daadwerkelijk de leukste opmerking was die je kon verzinnen, maar zo triest is je gevoel voor humor blijkbaar dus echt.
Dan ga ik wel in OUD postenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je eens gedragen als papa ofzo, djeeezzz
Gelukkig ben ik een beetje heel erg gay. En daar durf ik voor uit te komen. En ik durf er ook voor uit te komen als ik vind iemand een term foutief gebruikt om anderen te kwetsen. En dat jij dan als een arrogant misbaksel nog verder gaat en echt alles uit je repertoir haalt om homo's door het slijk te halen en door mij persoonlijk aan te vallen maakt me niets uit.quote:
Hoe groot is je piemel ;squote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een beetje heel erg gay. En daar durf ik voor uit te komen. En ik durf er ook voor uit te komen als ik vind iemand een term foutief gebruikt om anderen te kwetsen. En dat jij dan als een arrogant misbaksel nog verder gaat en echt alles uit je repertoir haalt om homo's door het slijk te halen en door mij persoonlijk aan te vallen maakt me niets uit.
Maar goed. Hoop niet voor je dat een van je vrienden (mits je die hebt) homo/bi blijkt te zijn voor hen, want met zo'n schadelijk persoon als jou in hun omgeving zal het er niet gemakkelijk op worden.
Ik word niet 'fuckup' als jij weer eens met je domheid te koop loopt hoor, dan blijf ik bezig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echt. Maar semi geslaagde poging dit om je fuckup te maskeren.
Heb nog wel wat voor je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef HPLC het volgende:
Gezellig topic, helaas zijn mijn maïskolven al gepoft en verorberd.
Het was je eigen domheid hoor, lees maar eens terug dan snap je het wel denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik word niet 'fuckup' als jij weer eens met je domheid te koop loopt hoor, dan blijf ik bezig.
Te groot voor dit forum om te handelen. Want als ik dat getal uittyp in centimeters overbelast ik de servers.quote:
En in woorden?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Te groot voor dit forum om te handelen. Want als ik dat getal uittyp in centimeters overbelast ik de servers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |