laat maar, dat werkt niet...quote:Op zondag 17 mei 2015 18:03 schreef delano.888 het volgende:
Die chromen eind stukken zijn 15 euro op ebay inc verzending. Ik heb er ook een mooie op zitten.
3 auto's vind ik een beetje too muchquote:Op zondag 17 mei 2015 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon allebei hebben hè....
Herkenbaarquote:Op maandag 18 mei 2015 10:38 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
3 auto's vind ik een beetje too much
Hoezo werkt dat niet? Zit hier al ongeveer een jaar perfect vast, en dan heb ik alleen maar de schroefjes gebruikt die er bij zaten, je kan natuurlijk ook lassen als je dat veiliger vind.quote:
Euwwww nou snap ik m.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:04 schreef JohnB52 het volgende:
Nee ik had wat anders gevonden (ecu tuning van speedparts) maar die ging niet in jouw auto werken...
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-3-98-02/tuning/200/
deze dus.
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-3-98-02/tuning/154/
die heb jij nodig...
Denk ik...
IKR. De volgende keer pak ik m.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:07 schreef JohnB52 het volgende:
ja, niet meer over nadenken dus voortaan Delano
Kan me voorstellen dat ze er altijd iets hoger mee adverteren, om wat speelruimte incalculeren. Als je 3500 wil vangen, zou ik hem ook voor 4000 te koop zettenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:54 schreef JohnB52 het volgende:
Was niet wat ik zocht.
Op zoek naar de volgende, of die van scherpenisse kopen.
Wel vreemd, had al een mondelinge overeenkomst over de prijs, staat ie nu op de site voor ¤3995...
Nou ja morgen belt ie me terug, we zien wel.
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Anders deze even bekijken.
Hij stond al ruim een maand voor minder te koop, de prijs is nu ineens omhoog gegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze er altijd iets hoger mee adverteren, om wat speelruimte incalculeren. Als je 3500 wil vangen, zou ik hem ook voor 4000 te koop zetten
Geld staat al op de rekening, RA staat nog voor de deur, 23e opgehaald...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:27 schreef Descendent het volgende:
Oh; nou snap ik je SF berichtjes opeens John. Wist heul niet dat je achter een cabrio aanzat.
De RA al verkocht dan?
Eh wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:25 schreef JohnB52 het volgende:
@delano waarom maar je zelf je tuningssetje niet?
Die uit Scherpenisse ziet er wel gaaf uit trouwens. Al gekocht?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Geld staat al op de rekening, RA staat nog voor de deur, 23e opgehaald...
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:25 schreef JohnB52 het volgende:
Nee nog niet :-P
Ps: F5 knop kapot?
Maar die van mij gaat naar 265pk en 370Nm denk ik.
Dat is een beetje krap zonder een leuke IC, ik merk vaak als men richting dat vermogen gaat met enkel een td04-15t dat de IAT toch wel aardig hoog komt in de wat warmere dagen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:25 schreef JohnB52 het volgende:
Nee nog niet :-P
Ps: F5 knop kapot?
Maar die van mij gaat naar 265pk en 370Nm denk ik.
software is gratis joh!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eh wat?
Hoe maak ik zelf een tuningsset voor 150 inc apc klep, nieuwe software enz?
Ik heb geen td04 er op ;-)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:53 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Dat is een beetje krap zonder een leuke IC, ik merk vaak als men richting dat vermogen gaat met enkel een td04-15t dat de IAT toch wel aardig hoog komt in de wat warmere dagen.
@delano, als jij je tuningspullen regelt, kan je je bin naar mij opsturen, ik maak er wat moois van en ik stuur het kosteloos weer terug.
Ik kan dus klaar zijn voor 175?quote:de T7 APC kit is inc monate en alle aanpassingen 175 euro.
Stage 1 tuning naar 230 pk en 340 Nm is 200 euro
Jij hebt toch geen T7?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:13 schreef delano.888 het volgende:
Software kan... gratis???.....
Info vanuit een tuner:
[..]
Ik kan dus klaar zijn voor 175?
Nee daarom moet ik dus ook een T7 APC kit kopen, dat heb ik nu helemaal niet er in zitten. (T5 APC is minder goed en even duur)quote:
Je weet dat de GT17 een verkapte verfbrander wordt boven de 225pk/340nm ongeveer? Verder dan 1050mg/c kan ik je niet aanraden met een gt17. Ik ging met 1080 mg/c over de 65graden IAT bij 20 graden buitenlucht, vermogen was ver te zoeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik heb geen td04 er op ;-)
Leuke IC komt er wel op, maar even kijken welke. Do88 heeft zijn IC verbeterd en even 480 euro gemaakt.
Dat is mooi want die zit er niet in ;-)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:30 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Je weet dat de GT17 een verkapte verfbrander wordt boven de 225pk/340nm ongeveer? Verder dan 1050mg/c kan ik je niet aanraden met een gt17. Ik ging met 1080 mg/c over de 65graden IAT bij 20 graden buitenlucht, vermogen was ver te zoeken.
Indien je een 9-3 hebt is universeel makkelijk ertussen te frotten, ik was voor 90 euro klaar.
Oh, jij ook gt25? OK mooi, universele IC ertussen frotten en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat is mooi want die zit er niet in ;-)
Wel een gt25
quote:
Heb je het "waar moet ik op letten" topic op het saabforum al uit je hoofd geleerd?quote:Op zondag 24 mei 2015 22:15 schreef FredvZ het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een vervanger voor mijn huidige (Peugeot) cabrio.
Aangezien mijn belangrijkste eis "het moet een cabrio zijn" is, kan het ook zomaar een 9-3 cabrio worden.
Zijn er specifieke dingen waar ii op moet letten als ik ga kijken?
Ga ik nu doenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:47 schreef Leandra het volgende:
Heb je het "waar moet ik op letten" topic op het saabforum al uit je hoofd geleerd?
gewoon doen!quote:Op zondag 24 mei 2015 23:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ga ik nu doen![]()
Ik realiseerde me vanavond pas dat mijn volgende auto misschien wel eens een Saab zou kunnen worden.
Jansen denk ik? Inderdaad een top kerel. Gisteren nog geweest voor wat kleine dingetjes en airco vullen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:45 schreef L0we het volgende:
Vanavond bij een -volgens mij- bekend adresje in Veenendaal geweest voor een nieuwe sleutel. Bleek dat ik de antenne voor mijn afstandsbediening miste, wonderlijk... Gelukkig had hij die nog wel liggen, en kreeg em er gratis bij. Aardige kerel, absolute aanrader als je nog eens een sleutel nodig heb, of ze opnieuw moet laten programmeren.
Klopt ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jansen denk ik? Inderdaad een top kerel. Gisteren nog geweest voor wat kleine dingetjes en airco vullen.
OP?quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:57 schreef Leandra het volgende:
Zie OP![]()
Mooi! Ik vind ze heel mooi onder een OG.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:03 schreef Leandra het volgende:
Ik mis de connectie met Saab even, maar dat kan aan mij liggen
jongens, dit gaat over G-ice, hij heet Gijs, saab-tuners.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:04 schreef delano.888 het volgende:
Waar de hel gaat dit ineens overzit je in het verkeerde topic eXplorer?
Ow fuck vandaar dat hij niet terug mailt over tuningquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:19 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
[..]
jongens, dit gaat over G-ice, hij heet Gijs, saab-tuners.
Zal vast ook wel iemand anders zijn die daar raad mee weet toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ow fuck vandaar dat hij niet terug mailt over tuning![]()
mijn stage1 gaat echt nooit goed komen meer zo
![]()
Ik er maar er achter aan mailen of hij zijn pm's niet leest![]()
je kan ook Evo contacten, ik kan je file wel stagen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ow fuck vandaar dat hij niet terug mailt over tuning![]()
mijn stage1 gaat echt nooit goed komen meer zo
![]()
Ik er maar er achter aan mailen of hij zijn pm's niet leest![]()
De prijsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Zal vast ook wel iemand anders zijn die daar raad mee weet toch?
Waar loop je nu op vast?
Weet ik maar die heeft niet de T7 APC en het nette kabeltje. Hij bood aan om iets te solderen maar ik wil het gewoon netjes hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:46 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
je kan ook Evo contacten, ik kan je file wel stagen.
gewoon gesoldeerd nemen, je gaat er zelf toch niet veel mee doen toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet ik maar die heeft niet de T7 APC en het nette kabeltje. Hij bood aan om iets te solderen maar ik wil het gewoon netjes hebben.
Wat ik al zei, ik wil het gewoon netjes hebben. Ben trots op mijn bakkie, wel geen zelf gecreëerde dingen die vroeg of laat een keer uiteen vallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:53 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
gewoon gesoldeerd nemen, je gaat er zelf toch niet veel mee doen toch?
Wbm valt solderen ook wel onder netjes hoor. Zeker als je het goed doet met een krimpkousje eroverheen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik wil het gewoon netjes hebben. Ben trots op mijn bakkie, wel geen zelf gecreëerde dingen die vroeg of laat een keer uiteen vallen.
Altijd T5 ECU, t7 en t5 is niet te vergelijken met elkaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:01 schreef delano.888 het volgende:
Als ik deze t7 apc en dat snoertje heb:
http://www.saabforum.nl/s(...)e1bf34c3aa180bec940b
En een extra ecu, waar iemand hier in dit topic gratis stage1 op kon zetten, ben ik er dan?
En zit er verschil in de ecu's? Ik heb een T5 auto, maar ga er een T7 APC klep aan hangen en stage1 op zetten. Moet ik dan een T5 ecu hebben of een T7 ecu?
Hè verdorie, waarom moet t nou weer zo moeilijk. En wat het verschil tussen die 3 dan en welke moet ik hebben?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:01 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Altijd T5 ECU, t7 en t5 is niet te vergelijken met elkaar.
Let op welke t5 ECU je neemt, er zijn er 3 geloof ik.
Ik zal het zo opzoeken, ik dacht dat je de 20mhz ecu wilt hebben maar pin mij er niet op vast, ik kom hier nog op terug.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hè verdorie, waarom moet t nou weer zo moeilijk. En wat het verschil tussen die 3 dan en welke moet ik hebben?
Bedankt voor de moeite!!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:25 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ik zal het zo opzoeken, ik dacht dat je de 20mhz ecu wilt hebben maar pin mij er niet op vast, ik kom hier nog op terug.
Volgens mij is een 9-3 OG dan de logische volgende?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:49 schreef kiekjesdief het volgende:
na een 900turbo en een 900ng moest ik 4x4 hebben vond ik. Na nog geen jaar in subaru is die echt overleden bij 180K km al. Moet nu toch maar weer Saab worden denk ik.
Precies daar was ik naar aan het zoekenquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is een 9-3 OG dan de logische volgende?
Open? Dicht? 3-deurs? 5-deurs?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:50 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
Precies daar was ik naar aan het zoeken
schijnbaar wat er in de media bekend is gemaakt is nog maar het puntje van de berg, dus heel veel medelijden (voor hem) heb ik niet, sorryquote:
Buiten dit alles, is het een behoorlijke doodsteek voor de nederlandse saab tuning gemeenschap. Hij was voor zover ik weet de enige die bepaalde opties had.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:04 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
schijnbaar wat er in de media bekend is gemaakt is nog maar het puntje van de berg, dus heel veel medelijden (voor hem) heb ik niet, sorry![]()
ik vind het buitengewoon erg voor zijn familie, die had al SHIT en nu is dat vertienvoudigd.
Zoals?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Buiten dit alles, is het een behoorlijke doodsteek voor de nederlandse saab tuning gemeenschap. Hij was voor zover ik weet de enige die bepaalde opties had.
Jammer dan, je moet er niet aan denken dat je daar met je auto komt en hij dankzij je eigen initiatief met je auto naar hem te gaan een band met je kind kan opbouwen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Buiten dit alles, is het een behoorlijke doodsteek voor de nederlandse saab tuning gemeenschap. Hij was voor zover ik weet de enige die bepaalde opties had.
Van een T5 9-3 met 154pk naar een stage 225pk, inc nieuwe T7 apc en ecu en alles klaar zonder geknutsel van jezelf. De andere tuners hebben bijvoorbeeld de apc of juiste omgezette ecu niet.quote:
Er is gisteren kennelijk al gemeld dat ze daar geen topic over willen, en ik begrijp het wel, want mensen gaan zoeken en dan komen ze dus op het Saab-forum terecht, krijgen ze daar ook nog eens gedonder mee.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik wilde overigens een topic openen op saabforum (over het feit dat saabtuners er niet meer is, niks over de redenen) maar dat mag niet. Beetje jammer. Ze willen de controversie niet hebben op het forum. Terwijl er volgens mij nog nergens over gesproken is. Ik snap die censuur niet echt maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |