Is er ook niet en moet ook niet gebeuren. En zeker niet alleen van het Westen. Dan zouden alle volken uit de OP het ook moeten doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tot dusver heb ik alleen belangengroepen herstelbetalingen zien eisen. Ik kan mij niet herinneren dat er daadwerkelijk geld is uitgekeerd aan nabestaanden van slaven.
Dus je vindt herstelbetalingen onzin? Sterker, je vindt het eigenlijk onzin dat nabestaanden janken over het slavernijverleden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is er ook niet en moet ook niet gebeuren. En zeker niet alleen van het Westen. Dan zouden alle volken uit de OP het ook moeten doen.
jepquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
Dus omdat polderturk een of ander kuttopic heeft geopend, vinden bepaalde laaggeletterden het bijzonder hilarisch om zelf ook maar een kuttopic te openen?
Nog een graadje triester. Er was een trolltopic over die Armeense trollgenocide. Trollderturk flipte daarop hard en maakte snel een trolltopic over het compenseren van negers, indianen en andere zielige mensen. Daarna volgden er nog een aantal trolltopics, waaronder dit topic dus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
Dus omdat polderturk een of ander kuttopic heeft geopend, vinden bepaalde laaggeletterden het bijzonder hilarisch om zelf ook maar een kuttopic te openen?
Dikke trollercopter dus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nog een graadje triester. Er was een trolltopic over die Armeense trollgenocide. Trollderturk flipte daarop hard en maakte snel een trolltopic over het compenseren van negers, indianen en andere zielige mensen. Daarna volgden er nog een aantal trolltopics, waaronder dit topic dus.
Eigenlijk is het allemaal volslagen kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |