abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151447695
Zwangerschap en Geboorte!

2015

8 april: _Happy_ (verrassing!)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
16 oktober: pinquit
21 oktober: JantinaGr
24 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui (tweeling)
6 november: silliegirl
23 november: Bloesem

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!
pi_151447714
Er kwam niets, dus ik dacht: hoppakee, tijd voor deel 1542!
pi_151447839
Wait whut? Is er nu weer een nieuw topic open? Ik kan dit niet bijhouden hoor dames...
pi_151447900
Laat je werk liggen Sil, meeposten zal je!

Estrys, gefeliciteerd! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151448024
Gefeliciteerd Estrys *O*.

Oh mensen, ik ben een partij misselijk vandaag :r. Pff. Ook wel weer een bevestigingsgevoel maar toch.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151448397
*O*

Voor estrys en bloes
  dinsdag 7 april 2015 @ 14:26:37 #7
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151448663
Bloes wat een moeilijke situatie :*
Daui droomde van drielingen, zij blijkt er 2 te krijgen :+

Weten we eigenlijk hoe het met happy gaat?
pi_151448937
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+
leuk zeg!

Nja we krijgen nu wel van een aantal mensen te horen dat het vást een jongen is nu, of dat een jongen "nu wel héél erg leuk zou zijn". :') Zo van, na 2 meiden wil je wel eens wat anders. Euhm nou niet per se. Ik ga voor gezond kind, maar als ik het echt 100% voor het zeggen had, dan zou k een meisje erbij wel erg leuk vinden. Betekent niet dat k minder blij zou zijn/minder zou houden van een zoon, maar gewoon, het idee van hoe je gezin dan is samengesteld enzo.

Als t aan mij ligt doen we een Robert ten Brinkje zeg maar :P geloof alleen dat lief het na deze wel genoeg vond :+
En de meiden, wat willen die?

Die van ons wil een broertje, dan is hij een tweeling zegt hij O+
Wij hopen alleen op een iets minder eigenwijs karakter dan de jongste :P

maar goed mijn schoonmoeder op kraamvisite van onze dochter maakte het helemaal bont
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151448964
Zoooo afspraak combinatietest gemaakt. T had even wat voeten in aarde, maar over 2 weken mogen we xD
:)
pi_151448990
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:37 schreef mignonne het volgende:
Zoooo afspraak combinatietest gemaakt. T had even wat voeten in aarde, maar over 2 weken mogen we xD
Heb ik gewoon dit belangrijke zwangerschapsnieuws gemist. Gefeliciteerd.
Wat fijn voor jullie zeg, je lang gekoesterde wens O+
Met een meidenkwartet
pi_151449017
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:36 schreef Estrys het volgende:

[..]

En de meiden, wat willen die?

Die van ons wil een broertje, dan is hij een tweeling zegt hij O+
Wij hopen alleen op een iets minder eigenwijs karakter dan de jongste :P

maar goed mijn schoonmoeder op kraamvisite van onze dochter maakte het helemaal bont
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oudste wil een broertje, de jongste een zusje xD
ze heeft bedacht dat hij thomas moet heten, naar haar grote liefde :') en jongste vond dat we een meisje maar gewoon E. moesten noemen. Dat vonden we bij haar toch ook een goeie naam? Never change a winning formula :P
pi_151449038
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:38 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Heb ik gewoon dit belangrijke zwangerschapsnieuws gemist. Gefeliciteerd.
Wat fijn voor jullie zeg, je lang gekoesterde wens O+
O+
pi_151449137
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:39 schreef mignonne het volgende:
jongste vond dat we een meisje maar gewoon E. moesten noemen.
Haha, dat zegt mijn tweejarige ook steeds (met zn eigen naam dan :D)!
Baby vind hij geen leuke naam.

Estrys, wat leuk! gefeliciteerd! Hoe oud zijn je andere twee ook alweer? *O*

En bloes ook zwanger! Van harte! *O*

Fijne zwangerschap toegewenst allebei.
pi_151449707
Oh help, stress! Ik moest net naar het toilet (EINDELIJK, ik was de laatste dagen weer net een konijn }:| ) maar bij het afvegen had ik wat roze bloed aan mijn doekje :(. Ik weet niet waar het vandaan komt en het was echt niet noemenswaardig veel, maar toch maak ik me nu zorgen. :{
pi_151449729
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:44 schreef Mineola het volgende:

[..]

Haha, dat zegt mijn tweejarige ook steeds (met zn eigen naam dan :D)!
Baby vind hij geen leuke naam.

Estrys, wat leuk! gefeliciteerd! Hoe oud zijn je andere twee ook alweer? *O*

En bloes ook zwanger! Van harte! *O*

Fijne zwangerschap toegewenst allebei.
Die zijn zes en twee
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151449779
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:52 schreef L-E het volgende:
Er kwam niets, dus ik dacht: hoppakee, tijd voor deel 1542!
Ik zag niet dat ik de laatste was :@
Thanks!
Schudden voor gebruik
pi_151449885
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:08 schreef silliegirl het volgende:
Oh help, stress! Ik moest net naar het toilet (EINDELIJK, ik was de laatste dagen weer net een konijn }:| ) maar bij het afvegen had ik wat roze bloed aan mijn doekje :(. Ik weet niet waar het vandaan komt en het was echt niet noemenswaardig veel, maar toch maak ik me nu zorgen. :{
Van je billen? Misschien is het doordat je juist zoveel "keutels" en moeilijke poepjes hebt gehad.
Dan kan het zijn dat je daardoor een klein scheurtje of bloedvatje hebt laten knappen bij het drukken.

Meer vezels en veeeeeeeel meer drinken (water).
Als dit niet werkt: Je kunt ook kijken naar bijvoorbeeld pruimenextract om het wat soepeler te krijgen en je een boost te geven. Dit is niet schadelijk voor je darmflora en kan met de zwangerschap samen.
Pruma Colon is een voorbeeld hiervan. Te krijgen bij je apotheek.

Zal wel schrikken geweest zijn. Bloed is nooit leuk om te vinden bij het afvegen, waar dan ook. :*
Schudden voor gebruik
pi_151449963
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Van je billen? Misschien is het doordat je juist zoveel "keutels" en moeilijke poepjes hebt gehad.
Dan kan het zijn dat je daardoor een klein scheurtje of bloedvatje hebt laten knappen bij het drukken.

Meer vezels en veeeeeeeel meer drinken (water).
Als dit niet werkt: Je kunt ook kijken naar bijvoorbeeld pruimenextract om het wat soepeler te krijgen en je een boost te geven. Dit is niet schadelijk voor je darmflora en kan met de zwangerschap samen.
Pruma Colon is een voorbeeld hiervan. Te krijgen bij je apotheek.

Zal wel schrikken geweest zijn. Bloed is nooit leuk om te vinden bij het afvegen, waar dan ook. :*
Ik denk inderdaad dat het daar van is. Ik kan nu geen druppel meer ontdekken namelijk.

Wat betreft vezels en water: ik drink me verloren. Sowieso heb ik er nu al 2 liter (decaf) thee doorheen en dan tel ik de gewone glazen water nog niet mee. Vezels let ik ook expres op (donker brood, veel fruit). Misschien is dat pruma colon wel een idee.
pi_151450035
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:17 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat het daar van is. Ik kan nu geen druppel meer ontdekken namelijk.

Wat betreft vezels en water: ik drink me verloren. Sowieso heb ik er nu al 2 liter (decaf) thee doorheen en dan tel ik de gewone glazen water nog niet mee. Vezels let ik ook expres op (donker brood, veel fruit). Misschien is dat pruma colon wel een idee.
soms is het gewoon een fase :D
obstipatie sucks ^^,
Schudden voor gebruik
pi_151450070
Beweeg je wel voldoende, sillie?
pi_151450093
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:21 schreef Limone het volgende:
Beweeg je wel voldoende, sillie?
Wat is voldoende? Ik loop sowieso al een half uur per dag. En dan "fitness" ik nog 2x per week en ik ga een keer zwemmen.

Oh, en dan heb ik de 20 trappen die ik op en af loop per dag nog niet meegeteld. (Ik zit op de tweede verdieping op mijn werk, geen lift en ik moet elk uur minimaal 1x naar beneden en terug ...)
pi_151450144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Wat is voldoende? Ik loop sowieso al een half uur per dag. En dan "fitness" ik nog 2x per week en ik ga een keer zwemmen.
Dat lijkt mij wel voldoende. Als je nou de hele dag op je luie reet zat, begreep ik wel waarom je darmen in slaapstand stonden. :Y)
pi_151450236
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:23 schreef Limone het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel voldoende. Als je nou de hele dag op je luie reet zat, begreep ik wel waarom je darmen in slaapstand stonden. :Y)
Mijn reet zou willen dat 'ie is lui kon zijn :') -O- .
pi_151450334
Oh, de ironie...heb ik eindelijk verlof, heb ik geen tijd om hier de boel bij te houden :') Sorry dames, maar ik lees en leef wel mee! :*

Ik geloof dat ik 36 weken lang nesteldrang heb opgespaard, wat er nu ineens uitkomt ofzo :') Was een lijstje aan het maken van wat er nog 'moet' gebeuren en ben al de hele dag bezig alsof dat ook allemaal vandaag moet ofzo... Dus nu mezelf maar even gedwongen om met een kop thee te gaan zitten c_/

Net al wel wat babywasjes gedraaid O+ Wat is dat schattig zeg, al dat kleine spul bij elkaar!
En er past lekker veel in 1 trommel ;)
pi_151450369
Sillie ik heb bij beide zwangerschappen een groot gedeelte aan de lactulose gezeten. Op eigen houtje beslist, maar gynocoloog maakte er nooit een probleem van. Kwam na de bevallingen weer helemaal goed ^O^

Misschien het bespreken/overwegen waard?
Of misschien dat mignonne/wup hier een visie over hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')