SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mijn eerste marathon inderdaad, dus ik word gelijk nerveus als je 35k zegt, haha. Dan twijfel ik of ik wel genoeg gedaan heb. /zenuwpeesquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:49 schreef TMan het volgende:
[..]
Ik heb ook zaterdag m'n laatste duurloop gedaan, 35k in mijn geval. Was voor mij ook de tweede 30+.
Wat betreft taperen doe ik vooral minder en minder intensieve kms. Dit weekend nog twee keer tien denk ik, dan volgende week twee loopjes van tussen de acht en de twaalf denk ik, en de 11e misschien een paar km om de spanning eruit te lopen. Heb er best wel vertrouwen in eigenlijk, wel superspannend!
Is het jouw eerste? Wat is je streeftijd?
Uitlopen zal mijn voornaamste doel zijn. Ik heb elke LDL in het afgelopen half jaar behoorlijk relaxed binnen 4h30-pace gelopen, dus ik zal niet ontkennen dat ik ook de marathon daarbinnen wil lopen. Sneller dan 4h15 zal het sowieso niet gaan, denk ik...
Maar het "ik-moet-eerst-maar-eens-de-eindstreep-halen" gevoel is ook echt wel aanwezig. Zeker omdat ik in februari nog flink geplaagd werd door mijn IT-band.
Ik heb uiteindelijk dit weekend helemaal niet meer gelopen. Vandaag loop ik nog een uurtje en donderdag nog een half uurtje max... maar misschien ook niet, haha. Dus misschien een wat extreme taper, maar mn benen beginnen al wel lekker uitgerust te voelen
Zelfde vragen aan jou terug, qua streeftijd en je hoeveelste het is?![]()
Snap heel goed wat je bedoelt en als je naar m'n tijd kijkt lijkt een sub 1.50 vrijwel onmogelijk. Het zal ook niet makkelijk worden om sub 1.50 te lopen, maar het is meer dat ik na het loopje van gisteren dat niet onmogelijk acht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:27 schreef McTwente het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar voor die sub 1.50 moeten de laatste 6,1 km sneller dan 30 minuten met deze tussentijd. Als je Hengelo rustig gelopen hebt kan het misschien wel hoor.
Ik vond mijn 1.15.20 op de laatste Woolderesloop net snel genoeg om vertrouwen te hebben in de 1.50 in Enschede...
Heb gisteren niet rustig gelopen, maar merkte gisteren toch wel heel goed dat ik niet helemaal topfit was en daardoor vrij lastig op gang kon komen. Heb de eerste kilometers getwijfeld of ik hem wel uit zou kunnen lopen. Dan geeft het toch wel vertrouwen als ik het na 5km toch weer zo op kan pakken met zelfs een laatste km-tijd van 4:34. Sowieso vind ik het fijner om wat rustiger te beginnen, plan is om tijdens de HM van Enschede te starten op eindtijd van 1:55 en dan onderweg kijken wat voor tijd er in kan zitten.![]()
Voor mij ook de eerste! Streeftijd is 3:59:59quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:56 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Mijn eerste marathon inderdaad, dus ik word gelijk nerveus als je 35k zegt, haha. Dan twijfel ik of ik wel genoeg gedaan heb. /zenuwpees
Uitlopen zal mijn voornaamste doel zijn. Ik heb elke LDL in het afgelopen half jaar behoorlijk relaxed binnen 4h30-pace gelopen, dus ik zal niet ontkennen dat ik ook de marathon daarbinnen wil lopen. Sneller dan 4h15 zal het sowieso niet gaan, denk ik...
Maar het "ik-moet-eerst-maar-eens-de-eindstreep-halen" gevoel is ook echt wel aanwezig. Zeker omdat ik in februari nog flink geplaagd werd door mijn IT-band.
Ik heb uiteindelijk dit weekend helemaal niet meer gelopen. Vandaag loop ik nog een uurtje en donderdag nog een half uurtje max... maar misschien ook niet, haha. Dus misschien een wat extreme taper, maar mn benen beginnen al wel lekker uitgerust te voelen
Zelfde vragen aan jou terug, qua streeftijd en je hoeveelste het is?Geen idee of ik dat tempo zolang vol kan houden, wordt spannend.
Begint wel te kriebelen, zin in! Afgelopen weekend op youtube het verslag van vorig jaar (deels) zitten kijken, daarna had ik er helemaal veel zin in! Wordt wel vroeg opstaan zondag, ik moet zo rond kwart over 8 de trein hebben![]()
![]()
Haha, mijn vrouw en ik hebben gewoon 2 overnachtingen geboekt, dus we gaan zaterdag heen en maandag terug. Het laatste waar ik op zit te wachten is dat de trein (uit Groningen) vertraging heeft ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:55 schreef TMan het volgende:
Voor mij ook de eerste! Streeftijd is 3:59:59Geen idee of ik dat tempo zolang vol kan houden, wordt spannend.
Begint wel te kriebelen, zin in! Afgelopen weekend op youtube het verslag van vorig jaar (deels) zitten kijken, daarna had ik er helemaal veel zin in! Wordt wel vroeg opstaan zondag, ik moet zo rond kwart over 8 de trein hebben
We zullen er wel geen uitgebreide citytrip van kunnen maken, maar ik vind het ook niks om na de marathon binnen afzienbare tijd weer richting het station te 'moeten'...
Dus zaterdag chillen en zondag na de marathon lekker douchen in het hotel en zorgen dat we ergens de rest van de middag/avond kunnen blijven hangen![]()
Dapper met je sub-4 voor je eerste! Ik zal voor je duimen.![]()
Heb je al veel op die snelheid (5'40"/km ongeveer toch?) getraind? Of HM's gelopen in de aanloop hier naartoe?![]()
@Zwabber, gaat de goede kant op! Zaterdag 6x1000 in mijn eigen tempo kunnen lopen. Gisteren lekker 23km door het bos en over de heide gecrosst. Ging ook wel lekker, maar nog wel iets hogere hartslag en wat sneller vermoeide benen. Ga denk ik nog wel de stormbaas overzetten naar 12 of 18km, ipv 5 uur. Anders komt Koning van Spanjetrail niet goed denk ik
Jouw enkel al weer wat aan de beterende hand? Voel die van mij ook nog wel iets soms, maar kan wel lang duren voordat dat weer goed zit ja. Erg klote... Was je al wel weer aan het lopen, ja toch?![]()
Nou, nee. Ik ben een beetje kriebelig geworden van alle verkouden mensen in mijn omgeving. Maar het is wel een geruststelling dat ik zondag vrijuit kan lopen. Ik heb geen richttijd maar stiekem hoop ik wel onder de 4:29:15 te lopen. Dan ben ik in ieder geval sneller dan Oprah Winfreyquote:.
![]()
Zonder vlag wel he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik ben een beetje kriebelig geworden van alle verkouden mensen in mijn omgeving. Maar het is wel een geruststelling dat ik zondag vrijuit kan lopen. Ik heb geen richttijd maar stiekem hoop ik wel onder de 4:29:15 te lopen. Dan ben ik in ieder geval sneller dan Oprah Winfrey.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Is dat niet die smashrun-badge?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:15 schreef Devv het volgende:
Nou, nee. Ik ben een beetje kriebelig geworden van alle verkouden mensen in mijn omgeving. Maar het is wel een geruststelling dat ik zondag vrijuit kan lopen. Ik heb geen richttijd maar stiekem hoop ik wel onder de 4:29:15 te lopen. Dan ben ik in ieder geval sneller dan Oprah Winfrey.
Fijn, nog meer motivatie![]()
Ik hou zelf ook niet van al die grieperige/verkouden mensen... heb zelf vorige week ook nog een klein griepje gehad, dus ik beschouw mezelf nu als resistent![]()
![]()
![]()
De enkel (of eigenlijk zit het verder naar voren, de enkel zelf is volgens mij probleemloos) is nog niet goed genoeg om hard te lopen. Vorige week heb ik het nog wel weer geprobeerd, maar na 0,5 km omgekeerd. De afgelopen dagen heb ik wel wat gefietst, maar dat is echt niet mijn ding. Met windkracht 3 tegen vind ik er al niks aan en krijg ik de pedalen nauwelijks nog rond. Nu is het wel een zware fiets, maar toch. Volgende week voor het eerst van mijn leven naar de fysio. Nee, dat kon niet eerder, want nachtdiensten. Dan hoor ik het wel. Maar stiekem hoop ik dat het morgen gewoon pijnloos is en ik een stukje kan hardlopen, de enige sport die ertoe doet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Jouw enkel al weer wat aan de beterende hand? Voel die van mij ook nog wel iets soms, maar kan wel lang duren voordat dat weer goed zit ja. Erg klote... Was je al wel weer aan het lopen, ja toch?![]()
Zwabber, je kunt rustig ademhalen. Mijn tijd van gisteren is 'omhoog afgerond' door de organisatie: 45:53. Wel 16e van de 36 vrouwenAfijn, het was een leuke belevenis. Clubgenootje werd 2e vrouw bij de 10 EM
![]()
![]()
Ik snap eerlijk gezegd niet dat die tijd omhoog afgerond kan zijn? Drukte je je horloge pas aan op het moment dat je start passeerde? Anders kan ik deze brutotijd niet verklaren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Quoi het volgende:
Zwabber, je kunt rustig ademhalen. Mijn tijd van gisteren is 'omhoog afgerond' door de organisatie: 45:53. Wel 16e van de 36 vrouwenAfijn, het was een leuke belevenis. Clubgenootje werd 2e vrouw bij de 10 EM
Eindconclusie: degelijk gelopen![]()
![]()
Dat moet het zijn? Ik ben ook zo gewend aan die matjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat die tijd omhoog afgerond kan zijn? Drukte je je horloge pas aan op het moment dat je start passeerde? Anders kan ik deze brutotijd niet verklaren.
Eindconclusie: degelijk gelopen
Pijll's tijd is ook langzamer, 13 sec.![]()
Linkerrijtjequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Quoi het volgende:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
20 vrouwen achter je gelaten, Quoi! Petje af
Hier met 'dat griepje' op bed. Meh
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Degelijke prestatiequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
13 tarraseconden verbaast me niets.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat moet het zijn? Ik ben ook zo gewend aan die matjes
Pijll's tijd is ook langzamer, 13 sec.
Wat wel gek is om te zien, is dat de snelste bij de 10 EM niet eerste is geworden bij de 10 EM. Dit omdat er een apart klassement voor de 55+ is.![]()
Thanksquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef Yuki het volgende:
20 vrouwen achter je gelaten, Quoi! Petje af
Hier met 'dat griepje' op bed. MehEn beterschap!
Die 55+ categorie alleen voor de 10 EM is raar idd.![]()
http://www.vathorst.nu/index.php?nr=11356&co=441131&ui_set=jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
ThanksEn beterschap!
Die 55+ categorie alleen voor de 10 EM is raar idd.
Iets voor jou?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik had het gisteren wel zwaar, dat is te zien (maar de man in het gele jasje, die ik net had ingehaald, ook). Wel mooie plaatjes, met het Kasteel op de achtergrond. Binnenkort maar eens wandelend bekijken, we kregen kortgeleden gratis een jaarkaart voor toegang in de bus. Ter promotie zijn die kaarten verspreid in dorpen die om Haarzuilens heen liggen geloof ik
![]()
De plaatjes van marathon photo's worden wel steeds onduidelijker![]()
Oh en thank god for the halve marathonlopers want daardoor liep ik niet zo alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool! Dankje, had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.vathorst.nu/index.php?nr=11356&co=441131&ui_set=ja
Iets voor jou?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: