Dat dus, tot nu toe ook één van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 08:06 schreef bazbo het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn jaar kan al niet meer kapot.
[ afbeelding ]
Miguel is die R&B zanger inderdaad, vreemde eend in de lijst.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:05 schreef methodmich het volgende:
Leuk lijstje, kciR. Wel wat minder dubbelen dan normaal gesproken. Van je lijstje bovenaan zeggen Fyfe en Mini Mansions me niet direct wat. Wat voor soort muziek is dat?
En Miguel is toch die R&B zanger of ben ik in de war met een ander?
Okee, dank voor de omschrijvingen. Weet niet of het helemaal in mijn straatje past, zal ze eens opzoeken op YT!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:50 schreef kciR het volgende:
[..]
Miguel is die R&B zanger inderdaad, vreemde eend in de lijst.
Fyfe is elektronische folk, soloproject van een singersongwriter (m). Lijkt op Wild Beasts, Patrick Wolf, Miike Snow.
Vergeet ik Mini Mansions. Een beetje psychedelische pop met oa de bassist van Queens of the Stone Age. En gastbijdragen van Alex Turner (Arctic Monkeys) en Brian Wilson.
Het is eigenlijk een popalbum, met zijn klassieke compositie erachteraan. Gewoon een prima Ben Folds plaatquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ben Folds is toch deels klassieke muziek? Wel goed dus?
Okee, interessanter dan ik op basis van enkele recensies dacht dus. Ik ga hem eens opsnorren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een popalbum, met zijn klassieke compositie erachteraan. Gewoon een prima Ben Folds plaat
Druk bezig, al heb ik (uiteraard) veel te weinig beluisterd en al helemaal niets nieuws ontdekt. Dus ik laat me graag door jullie verrassen de komende weken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:28 schreef kciR het volgende:
De animo in de jaarlijstjes lijkt wat minimaal te zijn dit jaar. Iedereen al druk bezig met zn lijstje?
Ik moet nog een stuk of 15-20 albums goed beoordelen.. In grove lijnen staat het al wel redelijk.
Dat dacht ik net ook toen ik PAUW op TV zag langskomen en even later bij Eigen huis en tuin iets over macrameeën zag.quote:
Je mag wel wat plaatsen van mijn lijstje opkopen..quote:Op zondag 13 december 2015 12:56 schreef ranja het volgende:
Het is helemaal niet leuk om dit jaar een albumlijst te maken.
Veel te goed jaar waardoor geweldige albums niet hoger komen dan plaats 30 ofzo, belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |