Dit.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:54 schreef On het volgende:
Deze kon ik tot nu toe wel waarderen. Vooral die van Sufjan Stevens staat al weken op repeat. Ik was vroeger niet bepaald een fan, maar na dit album mag hij van mij heilig verklaard worden.
Is dat de gemene tweelingsbroer van Tobias?quote:
zoiets jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:38 schreef Beregd het volgende:
[..]
Is dat de gemene tweelingsbroer van Tobias?![]()
Darren Hanlon een nieuwe, moet ik eens gaan luisteren. Jake Xerxes Fussell is mss wel iets voor jou?
Quatre Chemins van Melanie Horsnell was ik nog vergeten te noemen, is ook wel iets voor jou, lijkt me.quote:Op zaterdag 11 april 2015 07:08 schreef Beregd het volgende:
Jonathan Wilson heeft ook een fantastische EP uit.
Klinkt goed. Haal 'm nu binnen.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:59 schreef methodmich het volgende:
The Long Answer Is No van het Belgische Douglas Firs is ook wel een aanrader voor iedereen die van Ryan Adams en The Jayhawks houdt.
Verstandig! Jessica Pratt en Young Fathers had je denk ik al binnen?quote:
Nee en Ja. Young Fathers is niet helemaal mijn ding. Jessica moet ik wel leuk vinden denk je?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verstandig! Jessica Pratt en Young Fathers had je denk ik al binnen?
Wellicht wel. Beetje folkachtig, heel soms een Joanna Newsom-achtige stem. Misschien niet helemaal volledig jouw ding, maar zeker het proberen waard denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee en Ja. Young Fathers is niet helemaal mijn ding. Jessica moet ik wel leuk vinden denk je?
Wel leuk, maar heel erg Ryan Adams. Net als de nieuwe Bony King, ook best wel goed, maar zo hard Ryan Adams.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:59 schreef methodmich het volgende:
The Long Answer Is No van het Belgische Douglas Firs is ook wel een aanrader voor iedereen die van Ryan Adams en The Jayhawks houdt.
Jij en hiphop? wtf.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wellicht wel. Beetje folkachtig, heel soms een Joanna Newsom-achtige stem. Misschien niet helemaal volledig jouw ding, maar zeker het proberen waard denk ik.
Young Fathers staat wel hoog in mijn lijstje met beste albums tot nu toe trouwens. Mogelijk zelfs wel eerste!
Inderdaad. Mijn jaar kan al niet meer kapot.quote:
Beetje late reactie, maar a. is dat niet zo verrassend hoor en b. vind ik het zeker geen 'standaard' hiphopalbum, hoogstens dat er een basis in hiphop ligt. Maar er zit net zo goed (kraut)rock, soul en pop in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |