Ik wel. Moet je eens dit topic doorlezen, hoeveel weerstand er is. Het wordt zo snel afgeschoven dat het stuitend is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die erkenning er niet is. Jij wel?
Ja dat is de achterban van links, dus natuurlijk hoor je die daar niet over.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of die slaven uit het Verre Oosten die nu as we speak in Qatar stadions bouwen in mensonterende omstandigheden en waar zelfs doden te betreuren vallen.
Ze doen dit ja hou je vast Linksmenschen/Groenlinkse Lesbo's voor een Arabische oliesjiek, wat nu?
Er is weerstand tegen betalen en overigens ook weerstand tegen de eis an sich. Dat heeft m.i. iets van lijkenpikkerij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wel. Moet je eens dit topic doorlezen, hoeveel weerstand er is. Het wordt zo snel afgeschoven dat het stuitend is.
Dan snap je weinig van geschiedenis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik wel. Moet je eens dit topic doorlezen, hoeveel weerstand er is. Het wordt zo snel afgeschoven dat het stuitend is.
Jij stelt dat die mensen ervoor betaald zijn, toen. Maar ze zijn gewoon weggegraaid uit hun geboorteland. Tegen hun wil.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:47 schreef DS4 het volgende:
Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar dan kun je gewoon de discussie aangaan. Dat is wat gezelliger.
Das natuurlijk nogal grote onzin.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dat is de achterban van links, dus natuurlijk hoor je die daar niet over.
Eh... zonder erkenning, geen geld. Toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
TS vroeg niet om erkenning, maar om geld. Dus krijg je het antwoord op die vraag.
Erkenning is niets mis mee, maar een andere discussie.
Ooit zo'n gutmensch erover horen praten dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Das natuurlijk nogal grote onzin.
De tranen schieten in m'n ogen. Wetende dat er anderhalve man en een paardekop staan. Elk jaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Done.
http://www.rijksoverheid.(...)13-in-amsterdam.html
En nu?
Weet je dat 'gutmensch' een naziterm is?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ooit zo'n gutmensch erover horen praten dan?
Geen schade, geen geld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... zonder erkenning, geen geld. Toch?
Je vergeet het woordje 'policor' nog in je post.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ooit zo'n gutmensch erover horen praten dan?
Ja dat weet ik. Wist je dat Ferdinand Porsche samenwerkte met Hitler?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Weet je dat 'gutmensch' een naziterm is?
Dan heb je mijn post niet goed begrepen. Ik zeg uitdrukkelijk dat ik het vanuit economisch perspectief benader, omdat het zo voorgelegd wordt, met daarbij direct de opmerking dat er meer facetten zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij stelt dat die mensen ervoor betaald zijn, toen. Maar ze zijn gewoon weggegraaid uit hun geboorteland. Tegen hun wil.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De tranen schieten in m'n ogen. Wetende dat er anderhalve man en een paardekop staan. Elk jaar.
Error overload.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of die slaven uit het Verre Oosten die nu as we speak in Qatar stadions bouwen in mensonterende omstandigheden en waar zelfs doden te betreuren vallen.
Ze doen dit ja hou je vast Linksmenschen/Groenlinkse Lesbo's voor een Arabische oliesjiek, wat nu?
Wat wil je nou? Erkenning, of erkenning ten behoeve van geld?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Eh... zonder erkenning, geen geld. Toch?
En moslims.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Wist je dat Ferdinand Porsche samenwerkte met Hitler?
De tranen schieten ook in mijn ogen als er niemand bij mijn herdenkingsdienst komt kijken voor de slachtoffers van de rooftochten van de Vikingenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De tranen schieten in m'n ogen. Wetende dat er anderhalve man en een paardekop staan. Elk jaar.
Jawel, dat is er geweest. Geheel terecht staat dat in de verleden tijd. Er is leed geweest, waar je de conclusie uit kan trekken dat er schade is geweest. Zinloze discussie verder, want die schade is er nu in elk geval niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee? Er is geen leed geweest? Of zie jij schade enkel als deuken en butsen in een auto..?
Dus ook de nazaten die wel langskomen als er geld te verdelen zou zijn laten het afweten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Porsche werkte voor Hitler, dus met het gebruik van naziterminologie is niks mis... Nou ja, doe maar dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Wist je dat Ferdinand Porsche samenwerkte met Hitler?
Geld voor lééd. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post niet goed begrepen. Ik zeg uitdrukkelijk dat ik het vanuit economisch perspectief benader, omdat het zo voorgelegd wordt, met daarbij direct de opmerking dat er meer facetten zijn.
De vraag gaat over geld. Nou ja, als je er een gelddiscussie van maakt, dan wordt het al snel een vervelende discussie. Zelfs binnen relaties is dat een discussie waar het servies nog wel eens het onderspit bij delft...
Gewoon niet meer om geld vragen lijkt mij dan de beste oplossing, want geld is m.i. hier niet de issue.
De analogie was kennelijk niet te begrijpen. Laat het me je maar uitleggen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Porsche werkte voor Hitler, dus met het gebruik van naziterminologie is niks mis... Nou ja, doe maar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |