Klopt, arbeidsmarkt is een belangrijkere verhuisreden voor het hogere segment natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu maakt het over het algemeen voor lagere inkomens niet zo heel veel uit omdat ze vaak overal wel aan de bak kunnen. Tenzij je hele speciale vaardigheden hebt.
Was het maar kut, dan kon hij nog eens neuken.quote:
Ahh, arme jongen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mn wijsvinger opengehaald bij het openen van een blikje knakworst.
Heb je een dinsdagdip ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben vandaag een hoopje ellende. Alles is kut vandaag. Alsof de horoscoop het zou hebben voorgeschreven.
Nu erger ik me aan Earnest Stewart.
Die heb ik niet in huis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ahh, arme jongen.
Heb je er al een pleister opgeplakt?
Dipsdagquote:
Dat is raar, je doet nooit aan sport.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag is de verlate maandag dit keer.
Tevens heb ik onverklaarbare spierpijn.
Stijn zit nu in de leeftijd dat hij begint te trekken aan zijn piemeltje.quote:
Nou nee. Hoop dat die aidsclub verliest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag zijn we allemaal voor FC Twente.
Dat deed ik wel wat eerder dan mijn 17e hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn zit nu in de leeftijd dat hij begint te trekken aan zijn piemeltje.
Nog liever FC Twente danquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee. Hoop dat die aidsclub verliest.
quote:
Excelsior in Europa?quote:
Mwa, laat Groningen het maar proberen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle drie andere alternatieven zijn zwaar klote.
Nee laten we een volgend jaar leeggeplukt FC Twente of PEC Zwolle in Europa sturen. Of weer FC Groningen laten falen.quote:
#viesdikquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mn wijsvinger opengehaald bij het openen van een blikje knakworst.
Dat is pas bij de derde keerquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:20 schreef GGMM het volgende:
Als Twente nog een keer 3 punten verliest en nog steeds vindt er geen verbetering plaats dan raken ze hun licentie kwijt.
Dan kijken hoe de bereidheid is bij die hondstrouwe tukkers.quote:
Dan hangen we er een paar op. Hooivorken en fakkels! Lekker boers!quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan kijken hoe de bereidheid is bij die hondstrouwe tukkers.
Pas je op dat jij je niet brand aan een fakkel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hangen we er een paar op. Hooivorken en fakkels! Lekker boers!
een beetje dramaandag maar dan op dinsdag, het verschil is wel dat het weekend dichterbij isquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit tot nu toe een aidsdragende dag.
*brandtquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pas je op dat jij je niet brand aan een fakkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |