Toch vraag ik het liever, buienradar zit er soms flink naast.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik eentje dusen yvonne gaf ik vroeger waarschuwingen als ze de was binnen moest halen, maar dat is sinds buienradar niet meer nodig
Vanmiddag is de week pas om.quote:
Blijft toch wel een lekker plaatjequote:Op woensdag 8 april 2015 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat draaien ze ineens veel I call you honey
Sunday Sun komt hier optreden op 5 meiquote:Op woensdag 8 april 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blijft toch wel een lekker plaatje
James Brown
Meneer Taalnazi, ik vind dat overgang niet kunnen volgens mij is het die overgang. Mocht u een grapje proberen te maken door dat overgang te zeggen, dan mag u dit bericht als niet gepost beschouwen.quote:
Ben niet in vorm vandaag, verkouden, keelpijn, een jammende fax etc etc...quote:Op woensdag 8 april 2015 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valt me trouwens op dat SC nog steeds geen grap over dat liedje van Rob de Nijs heeft gemaakt.
Oh da's een goeiequote:
Gossie.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben niet in vorm vandaag, verkouden, keelpijn, een jammende fax etc etc...
quote:
Nee, dat is bang her hard xDquote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Luister ik nu naar Banger hart in het Engels?
LOLquote:
XDquote:
Kende je die nog niet? Dat was de SC-grap waar ik op zat te wachten.quote:
Ik onthoud niet elke grap die hier wordt gemaakt. Daar is geen plek voor in mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Dat was de SC-grap waar ik op zat te wachten.
SC draait vandaag op halve toerenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Dat was de SC-grap waar ik op zat te wachten.
DELFTtwitter:peterken73 twitterde op woensdag 08-04-2015 om 11:37:35Live #arrestatie voor mijn neus op #A13.
reageer retweet
COOLquote:Op woensdag 8 april 2015 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
DELFTtwitter:peterken73 twitterde op woensdag 08-04-2015 om 11:37:35Live #arrestatie voor mijn neus op #A13. [ afbeelding ] reageer retweet
THUG LIFE
Ja, maar kan niks verzinnen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iets over de bril van Paul? xD Omdat het Dag van de Bril is.
Vraag iets over de awardsshow van morgen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja, maar kan niks verzinnen.
En is misschien wat te voorspelbaar
Ik heb een slechte vraag getweetquote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja, maar kan niks verzinnen.
En is misschien wat te voorspelbaar
Ik heb een hele matige. Die ik sowieso in kan zendenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een slechte vraag getweet
Gebruik het als inspiratie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |