ze is wel een bekende van yvonne. maar ik ga geen namedropping doenquote:
Rondje DM's?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze is wel een bekende van yvonne. maar ik ga geen namedropping doen
wat boeit het wie het is. Maar ze is nog uit de tijd van de eerste big brother, en het is best raar als iemand die je alleen virtueel kent opeens een directe collega isquote:
Het maakt mij ook niet uit of je het wel of niet vertelt hoor. Van de oldbies 'ken' ik er toch niet zo veel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat boeit het wie het is. Maar ze is nog uit de tijd van de eerste big brother, en het is best raar als iemand die je alleen virtueel kent opeens een directe collega is
brechtjequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze is wel een bekende van yvonne. maar ik ga geen namedropping doen
ik eentje dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit of je het wel of niet vertelt hoor. Van de oldbies 'ken' ik er toch niet zo veel.
quote:
Waren het cokeboeken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Twee boeken besteld. Schade elf euro.
Ik viel voor de email van mijn dealer. Ja zo noem ik de webshop waar ik mijn boeken bestel.
Daar ging mijn verslavingsvrije jaar.
De bestequote:
Hybridesquote:Op woensdag 8 april 2015 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De beste
Ik had laatst een type 3 die overging op een type 4
Zo te horen de zus van Erben Wennemars.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:05 schreef Pino112 het volgende:
Welke troela leest die flitsers zo moeizaam?
Deze gaat gelukkig nog welquote:Op woensdag 8 april 2015 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
ColdplayALWEER
gvd ook al mee wakker geworden vanochtend op de radio
Ik ga maar weer een Charlie Brown op de WC achterlatenquote:
nog niet gehoord maar inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:26 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is wel echt een dramatisch nietszeggend nummer
lolquote:Op woensdag 8 april 2015 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
Dit kwam ik trouwens vorige week tegen op een toiletdeur bij de Universiteit TIlburg
[ afbeelding ]
Mex was het denk ik niet, die is natuurlijk een Eindhovenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |