Nergens gelezen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verloor een weddenschap pik
maar dat zei ik pas 6x

Nu nog de lichaamstypes en je hebt alle plaatjes gehadquote:

Deze?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu nog de lichaamstypes en je hebt alle plaatjes gehad

plaatjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu nog de lichaamstypes en je hebt alle plaatjes gehad

Bananaquote:

Echt niet, anders was ik hem allang gepeerd op onze datequote:

Ow, was dat een date?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt niet, anders was ik hem allang gepeerd op onze date

Check!quote:

Plintje maakt mooie foto's, misschien wil hij je helpenquote:

Overbelichte uitgebeten lucht. Dat had ik beter kunnen doen.quote:

Door jou is CG nu een van de 4 op de 10.quote:

Wattes?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Door jou is CG nu een van de 4 op de 10.

Mensen die op internet benaderd worden voor naaktfoto's.quote:

Oh, dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen die op internet benaderd worden voor naaktfoto's.

muis titpic plzquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen die op internet benaderd worden voor naaktfoto's.

Ik ben wel eens door een fokster serieus om een naaktfoto gevraagdquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er bij het onderzoek geen FOK!kers zijn ondervraagd....

sorry, zal t niet meer doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wel eens door een fokster serieus om een naaktfoto gevraagd

ik zei foksterquote:

Mint is me er eenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]

Gek wijfiequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...

Het komt wel erg dichtbij zo!!!!!!11!!!!!1!!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Door jou is CG nu een van de 4 op de 10.

Hondenbezitters *kotssmileyquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mijn hont 5 meter van de stoep af gaat schijten en zowat in de sloot zit en ik moet om zijn drol op te ruimen eerst over 100 andere hondendrollen heen springen, vertik ik het.

Ik loop vaak genoeg met een poepzakje over straat als ik geen rare capriolen (lees: hink stap sprong over andere hondenpoep) hoef te doen.quote:

Hondenbezitters met die poepzakjes zijn bijna net zo erg. Beetje in de lauwe kak van je hond graaienquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik loop vaak genoeg met een poepzakje over straat als ik geen rare capriolen (lees: hink stap sprong over andere hondenpoep) hoef te doen.
En onze honden doen het niet in speeltuinen, op stoepen of andere plekken waar er kans is dat een persoon die normaal rond loopt zich kan vertrappen in hun uitwerpselen. Want ook ik vind het vies om in een hondendrol te stappen.

Verrassend.twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 21:13:26Winnaar van de Serious Talent Award 2015 is: @RONDEMUSIC! GEFELICITEEERD!!! #3FM http://t.co/3ISpkGI3UV reageer retweet

Wil je dit soort dingen niet postenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hondenbezitters met die poepzakjes zijn bijna net zo erg. Beetje in de lauwe kak van je hond graaien
 thanks
 thanks

Maar op RTL5 is ook een topshow bezigquote:

ik kwam er na 1 dag op mijn werk achter dat de meid achter mij een oldbie is van FOK!. Meteen sfeer!quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]

een usernaam willen we!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kwam er na 1 dag op mijn werk achter dat de meid achter mij een oldbie is van FOK!. Meteen sfeer!
Topwijf overigens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |