hij is van Tony's Chocolonely.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]maar doe mij maar met melk, in plaats van puur.
Dan ookquote:
verdomme Muisquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Teach me how to dance
inb4 gifjes van een dansende Mr. Bean oid.
Is de seks met J. zo slecht dat dit het hoogtepunt is van de week?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
verdomme Muiswaarom moet je altijd mijn enige pleziertje dat ik heb in mijn leven verpesten
Slechte seks is toch nog beter dan geen seksquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is de seks met J. zo slecht dat dit het hoogtepunt is van de week?
Iddquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Slechte seks is toch nog beter dan geen seks
Ik had de hoop dat 2x - iets + op zou leverenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Skrillex en Bieber, oortyfus gegarandeerd.
Volgens mij wordt CG binnenkort gebeld... als ze dat wil.quote:
Heeft Ed mijn nummer dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij wordt CG binnenkort gebeld... als ze dat wil.
Kan geregeld wordenquote:
Wie? Jij?quote:
Door Merg & Brain was een prima albumquote:
Bikinifoto gaarnequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Owja, iedereen hier heeft elkaars nummerquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af of dat wel verstandig is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Owja, iedereen hier heeft elkaars nummer![]()
![]()
Ik heb geen bikini.quote:
Bummerquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Tevens inb4: dan een foto zonder bikini.
quote:
25 procentquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Nu in vetpercentages
[ afbeelding ]
15-20% voor mij
Ik had het over m'n eigen vetpercentagequote:
Er klopt volgens mij ook niets van die plaatjes bij die cijfers.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 30 dus echt helemaal niet verkeerd. 35 wordt me wel erg veel.
zolang het vet maar in de melk zit is het allemaal wel prima.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er klopt volgens mij ook niets van die plaatjes bij die cijfers.
30 is een grensgevalletjequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 30 dus echt helemaal niet verkeerd. 35 wordt me wel erg veel.
Volle melkquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zolang het vet maar in de melk zit is het allemaal wel prima.
Dat zeg ik maar net.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook maar net waar het vet wordt opgeslagen. Er zijn vrouwen met maat 36 die een hogere vetpercentage hebben dan iemand met maar 44.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |