SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@kopsterk, als Serero en Andersen er dan nooit meer in komen zou al het al en aanwinst zijn. Verder zit er wel pit in die man, geweldig schot, en wat meer ervaring. Daarbij speel je wedstrijden genoeg, waar Bazoer en Sinkgraven genoeg minuten zullen maken. Klaassen speelt altijd.![]()
Dat klopt, maar bij mij overheerst toch het gevoel van: had je deze zes miljoen niet beter voor een LCV of een linksback kunnen gebruiken? Lijkt me niet dat ze daar nu ook vele miljoenen voor uit gaan geven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
@kopsterk, als Serero en Andersen er dan nooit meer in komen zou al het al en aanwinst zijn. Verder zit er wel pit in die man, geweldig schot, en wat meer ervaring. Daarbij speel je wedstrijden genoeg, waar Bazoer en Sinkgraven genoeg minuten zullen maken. Klaassen speelt altijd.![]()
Lb sowieso niet, want Boil pijpt Frank. Lcv komt denk ik nog wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bij mij overheerst toch het gevoel van: had je deze zes miljoen niet beter voor een LCV of een linksback kunnen gebruiken? Lijkt me niet dat ze daar nu ook vele miljoenen voor uit gaan geven.![]()
Straks zit er een speler van zes miljoen op de bank en staat er centraal in de verdediging één of andere budgetaankoop a la Viergever.![]()
Goed beleid, je sterkste linie met 2 spelers versterken voor ruim 15 miljoen.Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"![]()
waar haal je die 9 miljoen vandaan danquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:35 schreef Shrewd het volgende:
Goed beleid, je sterkste linie met 2 spelers versterken voor ruim 15 miljoen.![]()
Bazoer en Sinkgraven kunnen toch ook op die positie spelen?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
ah dacht dat het bij 7 miljoen bleefquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:48 schreef J2T het volgende:
[..]
Sinkgraven transfersom kon oplopen tot 9M. Aldus de Telegraaf.![]()
Ajax maakt werk van de komst van Nemanja Gudelj. De middenvelder van AZ kan een meerjarig contract in Amsterdam tekenen.
Marc Overmars, directeur voetbalzaken van Ajax, heeft de interesse in de 23-jarige international uit Servië bevestigd. Zijn collega Earnest Stewart van AZ heeft nog niets van de Amsterdamse club vernomen. Hij moest het nieuws over de aanvoerder van zijn club dinsdagochtend in de Telegraaf lezen.
Ajax en AZ hoeven niet te onderhandelen over een transfersom. De middenvelder heeft een clausule in zijn contract staan waarin is opgenomen dat hij voor een vast bedrag mag vertrekken, naar verluidt 6 miljoen euro. Ajax nam in de winterstop Daley Sinkgraven voor een soortgelijk bedrag over van sc Heerenveen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ja, Siggy, Hoorn etc ook wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:45 schreef Muto het volgende:
Bazoer en Sinkgraven kunnen toch ook op die positie spelen?![]()
Aan de ene kant een yes, aangezien zijn fysieke kracht en manier van spelen, aan de andere kant had ik liever een (ervaren) verdediger gezien. Middenvelders genoeg![]()
Bedankt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax maakt werk van de komst van Nemanja Gudelj. De middenvelder van AZ kan een meerjarig contract in Amsterdam tekenen.
Marc Overmars, directeur voetbalzaken van Ajax, heeft de interesse in de 23-jarige international uit Servië bevestigd. Zijn collega Earnest Stewart van AZ heeft nog niets van de Amsterdamse club vernomen. Hij moest het nieuws over de aanvoerder van zijn club dinsdagochtend in de Telegraaf lezen.
Ajax en AZ hoeven niet te onderhandelen over een transfersom. De middenvelder heeft een clausule in zijn contract staan waarin is opgenomen dat hij voor een vast bedrag mag vertrekken, naar verluidt 6 miljoen euro. Ajax nam in de winterstop Daley Sinkgraven voor een soortgelijk bedrag over van sc Heerenveen.![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Op zich financieel en sportief gezien wel een aankoop die zeer goed te begrijpen is: Prima speler, en voor 6 miljoen niet duur, dus daar pak je over een paar jaar vast wel winst op.
Aan de andere kant idd een beetje vreemd om zo'n speler te kopen als je in principe ook al genoeg kwaliteit hebt voor die positie, zoals o.a. idd Sinkgraven en Klaassen. Maar wellicht dat ze verwachten dat Klaassen straks al de stap zal maken richting buitenland.![]()
Mwah, is hij veel minder dan de al oudere Schöne!?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Ow nee.Gaan we weer een middelmatige speler kopen op een positie die al bezet is.
![]()
die kans is zeker aanwezigquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef Yi-Long het volgende:
Op zich financieel en sportief gezien wel een aankoop die zeer goed te begrijpen is: Prima speler, en voor 6 miljoen niet duur, dus daar pak je over een paar jaar vast wel winst op.
Aan de andere kant idd een beetje vreemd om zo'n speler te kopen als je in principe ook al genoeg kwaliteit hebt voor die positie, zoals o.a. idd Sinkgraven en Klaassen. Maar wellicht dat ze verwachten dat Klaassen straks al de stap zal maken richting buitenland.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kan hij mooi de Zimling-rol op zich nemen. Maar dan wél spelen en ook nog eens jong. Kan Serero (die het dit jaar wel redelijk deed) mooi naar AC Milan en kan er wat doorstroming plaatsvinden vanuit de jeugd. Ik snap het wel![]()
Nu alleen nog een goede LB en CV.![]()
Urby als lb?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:54 schreef NeuNeu het volgende:
Kan hij mooi de Zimling-rol op zich nemen. Maar dan wél spelen en ook nog eens jong. Kan Serero (die het dit jaar wel redelijk deed) mooi naar AC Milan en kan er wat doorstroming plaatsvinden vanuit de jeugd. Ik snap het wel![]()
Nu alleen nog een goede LB en CV.![]()
Ajax is op zoek naar een ervaren speler die zeker wat kan toevoegen aan de selectie en heeft een zeer zwakke verdediging, is dit dan de speler die je als eerste benadert?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, is hij veel minder dan de al oudere Schöne!?![]()
Frank heeft al zijn ideale LBquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:54 schreef NeuNeu het volgende:
Nu alleen nog een goede LB en CV.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Botakaquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:56 schreef J2T het volgende:
Wie zouden jullie halen als Kishna pleite gaat?
#bordopschootscouting![]()
als eerste, als tweede, als laatste. als ze ze maar halenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ajax is op zoek naar een ervaren speler die zeker wat kan toevoegen aan de selectie en heeft een zeer zwakke verdediging, is dit dan de speler die je als eerste benadert?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
depayquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:56 schreef J2T het volgende:
#bordopschootscouting![]()
fisscherquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uthquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:56 schreef J2T het volgende:
#bordopschootscouting-nee-![]()
Hij speelt zeer volwassen en is Captain bij AZ, dus waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ajax is op zoek naar een ervaren speler die zeker wat kan toevoegen aan de selectie en heeft een zeer zwakke verdediging, is dit dan de speler die je als eerste benadert?Fischer komt terug van blesssure toch? En ik neem aan dat er nog wel meer jong talent aan zit te komen vanuit de opleiding.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:56 schreef J2T het volgende:
#bordopschootscouting
Ik weet niet of je daar dan special iemand voor hoeft aan te trekken. Als je goedkoop een snelle buitenspeler wilt halen, dan wellicht Miyaichi?![]()
Hahahhaahhahahahquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij speelt zeer volwassen en is Captain bij AZ, dus waarom zou dat niet kunnen?
[..]
Fischer komt terug van blesssure toch? En ik neem aan dat er nog wel meer jong talent aan zit te komen vanuit de opleiding.
Ik weet niet of je daar dan special iemand voor hoeft aan te trekken. Als je goedkoop een snelle buitenspeler wilt halen, dan wellicht Miyaichi?![]()
verkeerde mentaliteitquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef J2T het volgende:
[..]
Een alleskunner dus. Wel eerst even laten wennen aan de clubcultuur in Jong.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkgraven gaat sowieso een optie op de flank worden. Frank vindt dat mooi, een echte buitenspeler en een type zoals Schöne dat wel eens invult. Plus Sinkgraven speelde bij Heerenveen ook linksbuiten toen die Ziyech nog hadden.![]()
Corona.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:56 schreef J2T het volgende:
#bordopschootscouting
#ikbenmarcnetto'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
vervanging voor Kishna? Niemand, gast heeft nog niets laten zien, mis je niets aan. Maakt 1 actie per wedstrijd en vindt dan wel weer dat het mooi is geweest, waar is mijn transfer Raiola?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik zou Bale halen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ook Gudelj ontkent. Het is dus rond.'Wish I was old and a little sentimental'
Wat een Rod Stewartquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zit die Stewart weer te janken, man man man.Oh.![]()
Blup blup huilebalk. Zes miljoen is zes miljoen.quote:Volgens AZ-directeur Earnest Stewart moet een club zich eerst officieel melden bij de club van wie het de speler wil aantrekken met een nog doorlopend contract. ,,En dat heeft Ajax momenteel nog niet gedaan."
Dat er in het contract van Gudelj een gelimiteerde transfersom van zes miljoen euro is opgenomen, doet daar geen afbreuk aan. ,,Ook dan moet een club zich eerst bij ons melden. Van een transfer is nog geen sprake, voor een speler als Gudelj is altijd veel belangstelling.''![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom zou die naar Ajax willen komen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de Zuid Amerikaanse verrassing.
Eder BalantaShe was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Samenspelen met de IJslandse Tovenaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Waarom zou die naar Ajax willen komen?Oh.![]()
Ik zou Willems graag eens op de positie van Bale linkshalf zien.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bale linkshalfquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Willems graag eens op de positie van Bale linkshalf zien.![]()
![]()
Ik zou Bale daar ook wel eens willen zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Willems graag eens op de positie van Bale linkshalf zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, dat is ie van origine.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nog nooit gezienquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zou Bale daar ook wel eens willen zien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij keek nooit naar het voetbal van de Spurs?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
zijn tijd bij de spurs heb ik inderdaad niet gezien, of niet onthouden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij keek nooit naar het voetbal van de Spurs?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bij Saushempton was ie linksback en bij Tottenham werd dat gepromoveerd tot linkshalf.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn tijd bij de spurs heb ik inderdaad niet gezien, of niet onthouden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
okquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Saushempton was ie linksback en bij Tottenham werd dat gepromoveerd tot linkshalf.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
was toch meer een vrije rolquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Saushempton was ie linksback en bij Tottenham werd dat gepromoveerd tot linkshalf.![]()
Die wedstrijd tegen Inter dat hij iedereen schijt liep.
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"![]()
Kromkamp had ik destijds ook liever als rechtshalf gezien ipv rechtsback. Prima speler, geen geweldige verdediger.![]()
Ik denk dat je spelers als Bale en Willems sowieso een beetje moet incalculeren als 'vrije rol', want dan komen ze het beste tot hun recht.quote:![]()
Ik vind ze eerlijk gezegd niet te vergelijken maar Willems is wel een leuke speler gewordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat je spelers als Bale en Willems sowieso een beetje moet incalculeren als 'vrije rol', want dan komen ze het beste tot hun recht.![]()
Ja op het end wel jaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Willems is minder doelgericht dan Bale, maar heeft misschien wel weer een veel betere voorzet/pass. Bale heeft meer scorend vermogen. Al zie ik Willems in een meer aanvallende rol ook wel veel gevaarlijker worden wat betreft doelpogingen enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind ze eerlijk gezegd niet te vergelijken maar Willems is wel een leuke speler geworden
Willems vind ik gewoon al jaren een genot om te zien, en dan neem ik zijn zwakkere punten voor lief erbij...
Vergelijk het bijvoorbeeld met een Vd Wiel of Van Rhijn, dan vind ik hem verdedigend trouwens niet (veel) zwakker. Daley Blind vond ik ook nooit geweldig op die positie als LB. Wat dat betreft is Willems niet de enige back waar er kritiek is op de verdedigende kwaliteiten.
Ik zou Willems ook wel eens willen zien qua vrije trappen enzo.
[ Bericht 2% gewijzigd door Yi-Long op 07-04-2015 14:08:16 ]![]()
godverdomme ik heb gudelj altijd een overschatte kut voetballer gevonden en nu moet ik verdomme mijn mening veranderen![]()
2 seizoenen in 2e elftal en Frank krijgt hem wel aan het voetballen zoals hij wil.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kun je voorstellen als een depay en Willems straks naar het buitenland gaan. Hoe gaan ze ooit communiceren.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Willems plaatst gewoon een paar tweetsquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Kun je voorstellen als een depay en Willems straks naar het buitenland gaan. Hoe gaan ze ooit communiceren.
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 20-10-2011 om 12:46:08yaaww peepsz we zijn in israel 30grade t0day uefa cup wedstrijd tegen H0epel tel Aviv 21:00 check hem(L),, reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoel met het team en interviews. Nederlands kunnen ze al niet, laat staan dat ze met hun intellect ff spaans leren .quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Willems plaatst gewoon een paar tweetsAFCA
Je .... eeeuuuh.... euhhh.... weet euhhhhhh.... misschien nog euuuuuhhhh..... hoe euuuuuhhhhh.... Frankie en euuuuuuhhh.... Ronald.... euuhhhhhh..... praatten.....euuuuuhhh...!?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:25 schreef Smoofie het volgende:
![]()
![]()
een tussenstap?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:38 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij AFC Ajax Memphis DepayFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sub-top in Engeland/Spanje ipv meteen een top 2-3 club...quote:
Dus denk aan Tottenham, Liverpool, etc etc.![]()
Tottenham is vooralsnog zijn top denk ik, dus zou het slim vinden als hij eerst naar Tottenham zou gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sub-top in Engeland/Spanje ipv meteen een top 2-3 club...
Dus denk aan Tottenham, Liverpool, etc etc.
Past ook wel goed bij hem, lekker ballen met Eriksen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwah, bij Man Utd zou hij ook wel prima mee kunnen doen volgens mij, gezien de concurrentie. Ik vind Ashley Young nou niet meteen beter dan Depay bijvoorbeeld. Wat dat betreft verschilt het ook een beetje qua club en speelwijze en concurrentie, en kun je een beetje een inschatting maken waar hij wel en niet wekelijks aan spelen toe zou komen, als hij gewoon zijn normale niveau haalt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tottenham is vooralsnog zijn top denk ik, dus zou het slim vinden als hij eerst naar Tottenham zou gaan.
Past ook wel goed bij hem, lekker ballen met Eriksen.![]()
zou misschien wel kunnen ja, al zie ik hem liever bij Tottenham een jaartje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, bij Man Utd zou hij ook wel prima mee kunnen doen volgens mij, gezien de concurrentie. Ik vind Ashley Young nou niet meteen beter dan Depay bijvoorbeeld. Wat dat betreft verschilt het ook een beetje qua club en speelwijze en concurrentie, en kun je een beetje een inschatting maken waar hij wel en niet wekelijks aan spelen toe zou komen, als hij gewoon zijn normale niveau haalt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom gaat het in het Ajax topic over Bale, willems en depay?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat,quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:54 schreef over_hedge het volgende:
Waarom gaat het in het Ajax topic over Bale, willems en depay?
Ajax kut voetbalt,
geen kampioen meer wordt,
niet in Europa actief is,
niet in de beker meer speelt,
er verder geen transfer geruchten zijn
en omdat men er over begon.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
...omdat niet iedereen voetbal met oogkleppen op bekijkt...?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:54 schreef over_hedge het volgende:
Waarom gaat het in het Ajax topic over Bale, willems en depay?![]()
Dus?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...omdat niet iedereen voetbal met oogkleppen op bekijkt...?Daar zijn toch andere topics voor
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt, maar volgens kwamen we via een natuurlijk verloop in de discussie toevallig bij deze namen terechtquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus?Daar zijn toch andere topics voor
Anyway, moet Ajax de resterende wedstrijden nog op dezelfde voet verdergaan, of gewoon het seizoen afsluiten door de jonge talenten meer speeltijd te gunnen om ze ervaring te laten opdoen...?![]()
Ik zie Depay geen europese top worden. Denk dat als hij speelt zoals bij PSV , hij al moeite zal hebsben om bij Everton een basisplaats te krijgen. Laat staan bij een United. United streeft wel een hoget niveau na. Huidige spelers als Young worden ook wel gedumpt.AFCA
Volgens mij wou Frank al toewerken naar volgend seizoenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens kwamen we via een natuurlijk verloop in de discussie toevallig bij deze namen terecht
Anyway, moet Ajax de resterende wedstrijden nog op dezelfde voet verdergaan, of gewoon het seizoen afsluiten door de jonge talenten meer speeltijd te gunnen om ze ervaring te laten opdoen...?
En toen waren daar Sigthórsson Schöne en Boilesen ineens weer![]()
Onbegrijpelijke keuzes idd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij wou Frank al toewerken naar volgend seizoen
En toen waren daar Sigthórsson Schöne en Boilesen ineens weer
Schöne vind ik een goede speler, maar dan wel op een positie waar hij hoort te staan. Boilesen is ontzettend matig, en Siggy was destijds bij AZ erg goed, en heeft ook bij Ajax wel goede dingen laten zien, maar qua vorm/fitheid is het te wisselvallig.
Erg leuk om te kijken is het in ieder geval niet. Enige hoogtepuntjes dit seizoen van dit team zijn eigenlijk Bazoer, Klaassen, en wellicht El Ghazi en soms Kishna.
Het is een beetje karig allemaal, helaas.![]()
Op de plek waar Schöne hoort te staan is hij niet goed genoeg met deze concurrentie, tenminste ik zie liever Bazoer/Klaassen/Sinkgraven daar en met volgend jaar Gudelj erbij wordt het helemaal lastig voor hem. En ik heb Siggy zelden iets goeds zien doen, natuurlijk heeft hij wel eens gescoord maar dat mag je toch ook wel verwachtenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke keuzes idd.
Schöne vind ik een goede speler, maar dan wel op een positie waar hij hoort te staan. Boilesen is ontzettend matig, en Siggy was destijds bij AZ erg goed, en heeft ook bij Ajax wel goede dingen laten zien, maar qua vorm/fitheid is het te wisselvallig.
Erg leuk om te kijken is het in ieder geval niet. Enige hoogtepuntjes dit seizoen van dit team zijn eigenlijk Bazoer, Klaassen, en wellicht El Ghazi en soms Kishna.
Het is een beetje karig allemaal, helaas.
Cillessen, Veltman en de laatste weken Viergever vind ik ook prima. Sinkgraven heeft me ook wel overtuigd, evenals Milik. Het zijn ook niet de slechtste spelers die normaal gesproken op het veld staan alleen het loopt voor geen meter![]()
Eigenlijk verbaasd v rhijn mij nog het meest. Die jongen speelt al enkele jaren mee bij Ajax maar laat nog steeds niet zien wst er van hem gevraagd wordthardcoholic![]()
vind hem toch wel best stabiel een voldoende scoren hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:00 schreef Ferdii het volgende:
Eigenlijk verbaasd v rhijn mij nog het meest. Die jongen speelt al enkele jaren mee bij Ajax maar laat nog steeds niet zien wst er van hem gevraagd wordtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij hebt wel een lage ondergrens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vind hem toch wel best stabiel een voldoende scoren hoor![]()
Ik ben toch wel een beetje huiverig geworden voor 'doet het leuk bij een provincieclub' de laatste jaren. Bij Ajax viel het vies tegen. Veel geblesseerd en qua doelpunten per wedstrijd ook erg pover. Nou hoeft dat bij Ajax geen ramp te zijn als je als aanspeelpunt en in de combinatie een goede bijdrage levert, maar ook dat heb ik hem niet zien doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke keuzes idd.
Schöne vind ik een goede speler, maar dan wel op een positie waar hij hoort te staan. Boilesen is ontzettend matig, en Siggy was destijds bij AZ erg goed, en heeft ook bij Ajax wel goede dingen laten zien, maar qua vorm/fitheid is het te wisselvallig.Klopt, ik vond het middenveld met Klaassen / Bazoer / Sinkgraven er wel hoopvol uitzien. Verder vind ik El Ghazi het ook wel prima doen. Kishna is in mijn ogen nog wat wisselvalliger.quote:Erg leuk om te kijken is het in ieder geval niet. Enige hoogtepuntjes dit seizoen van dit team zijn eigenlijk Bazoer, Klaassen, en wellicht El Ghazi en soms Kishna.
Het is een beetje karig allemaal, helaas.
Cillessen is ook wel een 'hoogtepuntje', maar dat is bij Ajax eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk.
Wat ik vooral hoop is dat we volgende seizoen eens weer wat frisser voetbal gaan zien. Het is eigenlijk al 2-3 seizoenen echt niet om aan te zien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
vind het zeker geen geweldenaar maar is in mij n ogen de minst zwakke inde verdediging op het momentquote:
samen met veltman misschien
maar dat is mijn mening, kan het compleet verkeerd zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
'Laat Utrecht-Ajax overspelen na spreekkoren'
De KNVB moet Utrecht-Ajax laten overspelen vanwege de anti-Joodse spreekkoren tijdens de wedstrijd afgelopen zondag. Die oproep doet advocaat en voorzitter van Federatief Joods Nederland (FJN) Herman Loonstein dinsdag. Ook doet hij aangifte tegen de KNVB, FC Utrecht en de daders.
"Als de KNVB een daad wil stellen dan laat de bond de wedstrijd overspelen", aldus Loonstein. Volgens hem zou dat het signaal zijn dat de bond de spreekkoren "ook echt erg vindt".
Supporters in stadion de Galgenwaard zongen zondag: "me vader zat bij de commando's, me moeder zat bij de SS, en samen verbrandden zij Joden, want Joden die branden het best".
Volgens Loonstein is de maat "dusdanig vol" dat actie nodig is. De KNVB is er volgens Loonstein verantwoordelijk voor dat de spreekkoren door konden gaan. "De bond had in moeten grijpen tijdens de wedstrijd, maar heeft dat niet gedaan".
Eerder op dinsdag liet de Stichting Bestrijding Antisemitisme weten aangifte te doen tegen FC Utrecht. De voetbalclub is volgens de advocaat van de stichting medeplichtig aan de antisemitische uitingen, omdat zondag in het stadion van FC Utrecht niets is gedaan om ze te stoppen.
"Wij zijn van mening dat Utrecht de boosdoeners via de speaker tot de orde had moeten roepen en als dat niet zou werken, in overleg met de scheidsrechter de wedstrijd had moeten staken", aldus woordvoerder Hans Knoop van de Stichting Bestrijding Antisemitisme (BAN).
Hij wijst erop dat antisemitisme strafbaar is en dat FC Utrecht zich daar medeschuldig aan heeft gemaakt door daar als gastheer niet tegen op te treden.
De BAN won in 2011 een kort geding tegen ADO Den Haag. Toen bepaalde de rechter dat de Haagse club onmiddellijk moet ingrijpen als er vanaf de tribunes antisemitische spreekkoren klinken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
_quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
De KNVB moet Utrecht-Ajax laten overspelen vanwege de anti-Joodse spreekkoren tijdens de wedstrijd afgelopen zondag. Die oproep doet advocaat en voorzitter van Federatief Joods Nederland (FJN) Herman Loonstein dinsdag. Ook doet hij aangifte tegen de KNVB, FC Utrecht en de daders.
"Als de KNVB een daad wil stellen dan laat de bond de wedstrijd overspelen", aldus Loonstein. Volgens hem zou dat het signaal zijn dat de bond de spreekkoren "ook echt erg vindt".
Supporters in stadion de Galgenwaard zongen zondag: "me vader zat bij de commando's, me moeder zat bij de SS, en samen verbrandden zij Joden, want Joden die branden het best".
Volgens Loonstein is de maat "dusdanig vol" dat actie nodig is. De KNVB is er volgens Loonstein verantwoordelijk voor dat de spreekkoren door konden gaan. "De bond had in moeten grijpen tijdens de wedstrijd, maar heeft dat niet gedaan".
Eerder op dinsdag liet de Stichting Bestrijding Antisemitisme weten aangifte te doen tegen FC Utrecht. De voetbalclub is volgens de advocaat van de stichting medeplichtig aan de antisemitische uitingen, omdat zondag in het stadion van FC Utrecht niets is gedaan om ze te stoppen.
"Wij zijn van mening dat Utrecht de boosdoeners via de speaker tot de orde had moeten roepen en als dat niet zou werken, in overleg met de scheidsrechter de wedstrijd had moeten staken", aldus woordvoerder Hans Knoop van de Stichting Bestrijding Antisemitisme (BAN).
Hij wijst erop dat antisemitisme strafbaar is en dat FC Utrecht zich daar medeschuldig aan heeft gemaakt door daar als gastheer niet tegen op te treden.
De BAN won in 2011 een kort geding tegen ADO Den Haag. Toen bepaalde de rechter dat de Haagse club onmiddellijk moet ingrijpen als er vanaf de tribunes antisemitische spreekkoren klinken.![]()
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"![]()
Zo'n subsidiesponsje wil zich ook weer even laten horen hoorHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
overspelen en dan met 1 punt het kampioenschap winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door mokkiemok op 07-04-2015 16:30:38 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
De BAN won in 2011 een kort geding tegen ADO Den Haag. Toen bepaalde de rechter dat de Haagse club onmiddellijk moet ingrijpen als er vanaf de tribunes antisemitische spreekkoren klinken.![]()
Ach je kunt er om lachen, maar het is best mogelijk dat een rechter wel wat ziet in de aansprakelijkheid van Utrecht. De wedstrijd overspelen is natuurlijk niet bijzonder zinvol.quote:
Sterker nog, je kunt wel raden waar dat op gaat uitdraaien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En dan 2-0 verliezen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:39 schreef FritzWepper het volgende:
Hahaha, Utrecht over laten spelen. Ik zou het hilarisch vinden.![]()
![]()
Dat middenveld is dan wel weer niveau 5e klasse reservequote:Oh.![]()
Zivkovic moet nog even wennen..quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andries laat toch Jaap alles doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toetermongool.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/toeterjantwitter:twitter:toeterjan twitterde op maandag 06-04-2015 om 14:38:34ik ben niet bij toeteren @FCEindhoven reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ach ja, die jongen is nou eenmaal de slimste supporter, dan krijg je zo'n erebaan.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De verdediging kan iig zo in het eerste.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Gaat het hier helemaal niet over de bestuurlijke crisis? Einde aan het mooiste beleid ooit. Gillers krijgen hun zin![]()
![]()
Misschien wil Peter r de Vries de club wel redden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik verwacht dat hij morgen zijn project gaat toelichten bij het knuffelbeertje van Nederland Medialand.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Misschien wil Peter r de Vries de club wel redden.![]()
Zaterdag wordt er weer gevoetbald door AJAX 1
Heracles uit, altijd lastig. Kunstgras, nog nooit verloren op kunstgras.
![]()
Welke bestuurlijke crisis ? En soms bijkopen moet je wel he, is altijd al gebeurd maar de laatste jaren waren ze daar niet gelukkig in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gaat het hier helemaal niet over de bestuurlijke crisis? Einde aan het mooiste beleid ooit. Gillers krijgen hun zinAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zijn broer ook al, goede genen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.indewandelgang(...)oeter-Jan-een-begrip
goed verhaalquote:Jan is overigens niet alleen supporter maar voetbalt zelf ook, samen met zijn broer, bij de G1 van de voetbalvereniging ODC uit Boxtel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
LAchen om debieltjes:')[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik houd daar ook niet van. Daarom mijd ik het PSV topic.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tsja, die tompsv word je soms niet goed van inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik houd daar ook niet van. Daarom mijd ik het PSV topic.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Buitendam , Davyquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, die tompsv word je soms niet goed van inderdaad.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kolbein was ook echt weer gruwelijk om te janken zondag. Geen enkele kaats/pass lukt, aannames waren weer van dieptriest niveau. Hoe kan ik ooit enigszins blij zijn geweest met die lul.![]()
![]()
het kan er elk moment uitkomenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Kolbein was ook echt weer gruwelijk om te janken zondag. Geen enkele kaats/pass lukt, aannames waren weer van dieptriest niveau. Hoe kan ik ooit enigszins blij zijn geweest met die lul.
hij zit in een goede fase![]()
Hij laat het elke week zien op de trainingquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het kan er elk moment uitkomen
hij zit in een goede faseA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kolbeinn is op dit moment fitter dan ooitquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Kolbein was ook echt weer gruwelijk om te janken zondag. Geen enkele kaats/pass lukt, aannames waren weer van dieptriest niveau. Hoe kan ik ooit enigszins blij zijn geweest met die lul.![]()
Gudelj ontkent alles. Die zal morgen wel tekenen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
mike verweij zit er iig nooit naastquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:51 schreef Monolith het volgende:
Gudelj ontkent alles. Die zal morgen wel tekenen.
is dus rond![]()
Wat vind jij nou van de komst van Gudelj?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
mike verweij zit er iig nooit naast
is dus rondOh.![]()
Verhuur of vooral bivakkeren op linksbuitenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik vraag me af wat dan de toekomst van Andersen gaat zijnOh.![]()
Dan maar verhuren , op linksbuiten komt ie er toch niet aan de pasquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verhuur of vooral bivakkeren op linksbuitenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb nog steeds wel een zwak voor Andersen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan maar verhuren , op linksbuiten komt ie er toch niet aan de pas
Jammer dat hij zo'n slapzak isOh.![]()
Wat zijn dan zijn voetballende kwaliteiten die Ajax echt sterker maken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Gudelj is trouwens een goeie speler ook al is die weer van AZ afkomstigOh.![]()
Ik ook wel.Maar ik vrees dat het slechts blijft bij :''ziet er leuk uit meer ook niet categorie''quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wel een zwak voor Andersen.
Jammer dat hij zo'n slapzak isRED ONS HENNIEGOD![]()
Voor 6 miljoen is het in ieder geval geen risico. Prima speler, helemaal als Klaassen dus eventueel zou vertrekken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Gudelj is trouwens een goeie speler ook al is die weer van AZ afkomstig![]()
Zou die serieus alweer gaan vertrekken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 6 miljoen is het in ieder geval geen risico. Prima speler, helemaal als Klaassen dus eventueel zou vertrekken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Misschien valt het niet op maar zijn passing en inzicht zijn van een bovengemiddeld niveau .quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn dan zijn voetballende kwaliteiten die Ajax echt sterker maken?
Maar dan vraag ik me af voor die moet spelen .Exit Serano ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Klaassen gaat niet weg. Serero misschien. Maar ik hoop dat het fake is. Liever een goede verdediger.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 6 miljoen is het in ieder geval geen risico. Prima speler, helemaal als Klaassen dus eventueel zou vertrekken.AFCA
Daarvoor gaan ze naar Zuid Amerikaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klaassen gaat niet weg. Serero misschien. Maar ik hoop dat het fake is. Liever een goede verdediger.
eindelijk..RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze moeten gewoon wat kindsoldaten uit congo oppikken en die leren voetballen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarvoor gaan ze naar Zuid Amerika
eindelijk..AFCA
Ik vrees ook dat hij de concurrentiestrijd niet gaat winnen. Jammer maar heeft te lang geduurdquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook wel.Maar ik vrees dat het slechts blijft bij :''ziet er leuk uit meer ook niet categorie''Oh.![]()
6 miljoen vind ik anders nog een aardig bedrag hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 6 miljoen is het in ieder geval geen risico. Prima speler, helemaal als Klaassen dus eventueel zou vertrekken.Oh.![]()
Biafraantjes zoals Botakaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon wat kindsoldaten uit congo oppikken en die leren voetballen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Rip nieuwe Laudrupquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat hij de concurrentiestrijd niet gaat winnen. Jammer maar heeft te lang geduurdRED ONS HENNIEGOD![]()
Serero zal wel weggaan dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien valt het niet op maar zijn passing en inzicht zijn van een bovengemiddeld niveau .
Maar dan vraag ik me af voor die moet spelen .Exit Serano ?
Is Gudelj creatief genoeg voor half? Al zal hij wel op VM eindigenOh.![]()
Ik zou serieus een NFL fysieke trainer inhuren. Misschien wordt Andersen dan 75 kilo.quote:AFCA
Denk het niet . Zal idd wel VM worden . Anders heb je naast Bazoer een tweede box to box.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero zal wel weggaan dan.
Is Gudelj creatief genoeg voor half? Al zal hij wel op VM eindigenRED ONS HENNIEGOD![]()
Het zit ook vooral mentaal. Geen winnaarsmentaliteit maar heel erg flegmatiekquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou serieus een NFL fysieke trainer inhuren. Misschien wordt Andersen dan 75 kilo.Oh.![]()
Andersen is verloren .quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou serieus een NFL fysieke trainer inhuren. Misschien wordt Andersen dan 75 kilo.RED ONS HENNIEGOD![]()
Klaassen ook box to boxquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk het niet . Zal idd wel VM worden . Anders heb je naast Bazoer een tweede box to box.
Sinkgraven zie ik het liefst altijd spelen.Oh.![]()
Zelfs met winnaarsmentaliteit wordt hij weggeblazen met zijn 60 kiloquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zit ook vooral mentaal. Geen winnaarsmentaliteit maar heel erg flegmatiekAFCA
Rouleren dan zeker want Klaassen zie ik ook niet weggaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen ook box to box
Sinkgraven zie ik het liefst altijd spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Bazour en sink gaan toch niet alles spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rouleren dan zeker want Klaassen zie ik ook niet weggaanAFCA
Maar als hij sterk is en mentaal nog steeds zwak komt hij er ook niet aan te pas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelfs met winnaarsmentaliteit wordt hij weggeblazen met zijn 60 kilo
Jammer want technisch gezien is hij potentieel wereldtopOh.![]()
Bazoer kan dat wel aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bazour en sink gaan toch niet alles spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Sowieso rouleren dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rouleren dan zeker want Klaassen zie ik ook niet weggaan
Al staat er meestal als het goed loopt wel een vast team en zal er weinig worden veranderdOh.![]()
Als het goed loopt. Tjaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso rouleren dan.
Al staat er meestal als het goed loopt wel een vast team en zal er weinig worden veranderdRED ONS HENNIEGOD![]()
Fysiek nog niet. Denk ik. Brede selectie is wel nice. Maar eerst verdedigingquote:
AFCA
Ik denk van wel qua fysiek .Is een krachtmens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fysiek nog niet. Denk ik. Brede selectie is wel nice. Maar eerst verdediging
Ik hoop dat ze niet gaan scouten bij clubs als Velez Sarsfield, Boca Juniors of Corinthians want die komen niet meer naar NLRED ONS HENNIEGOD![]()
Daar verwacht ik weer wat miskopenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fysiek nog niet. Denk ik. Brede selectie is wel nice. Maar eerst verdedigingOh.![]()
Eder Balanta natte droomquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk van wel qua fysiek .Is een krachtmens.
Ik hoop dat ze niet gaan scouten bij clubs als Velez Sarsfield, Boca Juniors of Corinthians want die komen niet meer naar NLOh.![]()
Jonk uit het TH, jeugdopleiding niet meer centraal. Jeugdaankopen lijken ook stil te staanquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Welke bestuurlijke crisis ? En soms bijkopen moet je wel he, is altijd al gebeurd maar de laatste jaren waren ze daar niet gelukkig in.![]()
Zal denk ik eerder kiezen voor pakweg Porto of Benficaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel weet hij dat nietRED ONS HENNIEGOD![]()
Jonk uit het TH heb ik gemist. Die wilde het alleen maar met jeugd gaan doen, dat is wel erg ambitieus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jonk uit het TH, jeugdopleiding niet meer centraal. Jeugdaankopen lijken ook stil te staan
Maar Jonk is ook bezig met het hoogste trainersdiploma, die zie ik sowieso binnen nu en 2 jaar vertrekken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gudelj schermt dus ook met interesse van PSV, zou me niets verbazen als die nog een ultieme poging wagen.
Aan de andere kant zijn ze wel afhankelijk van de verkoop van bv Wijnaldum en vraag me af of daar wel genoeg interesse voor is, zo'n geweldenaar is dat niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Z'n pa was samen met Lerby in Eindhoven. Kan nog zomaar zo zijn dat psv idd nog in de race is....quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Gudelj schermt dus ook met interesse van PSV, zou me niets verbazen als die nog een ultieme poging wagen.
Aan de andere kant zijn ze wel afhankelijk van de verkoop van bv Wijnaldum en vraag me af of daar wel genoeg interesse voor is, zo'n geweldenaar is dat niet.'Wish I was old and a little sentimental'
Klaassen
Bazoer
Sinkgraven
Serero
Andersen
met daarachter nog Nouri en Van de Beek... Wat moeten we in godsnaam met Gudelj?![]()
![]()
Donder op met die twee, als je daar tevreden mee bent zegt dat alles over het niveau waar jij tevreden mee bent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Klaassen
Bazoer
Sinkgraven
Serero
Andersen
met daarachter nog Nouri en Van de Beek... Wat moeten we in godsnaam met Gudelj?![]()
Als het een beetje meezit dan gaat ie naar PSV ipv Ajax. Denk dat de Telegraaf weer is wat voorbarig is geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Klaassen
Bazoer
Sinkgraven
Serero
Andersen
met daarachter nog Nouri en Van de Beek... Wat moeten we in godsnaam met Gudelj?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Had je zo de CL mee kunnen winnen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[ afbeelding ]
Frank zou Boil linksback zetten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb nog steeds vertrouwen in Andersen, wie weet heeft hij gewoon wat tijd nodig zoals Blind ook had. Serero mogen ze wmb proberen te slijten, technisch goed maar passing en rendement zijn belabberd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Donder op met die twee, als je daar tevreden mee bent zegt dat alles over het niveau waar jij tevreden mee bent.![]()
Wel verwonderlijk trouwens dat Jonk en Bergkamp dit keer tegenover elkaar staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan moet hij een jaar uitgeleend worden en zien we daarna wel weer. Op dit moment heb je er werkelijk niets aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb nog steeds vertrouwen in Andersen, wie weet heeft hij gewoon wat tijd nodig zoals Blind ook had. Serero mogen ze wmb proberen te slijten, technisch goed maar passing en rendement zijn belabberd.![]()
Zlatan linksbuiten zetten omdat Huntelaar in de spits moetquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[ afbeelding ]
Frank zou Boil linksback zetten.![]()
![]()
Serero en Andersen lekker verkopen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Klaassen
Bazoer
Sinkgraven
Serero
Andersen
Zijn gewoon regels. Gudelj mag niet praten met andere clubs zonder toestemming AZ.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus het AD.
Overigens duurt de officiële bekendmaking wel tot na het seizoen. AZ zit ook nog na de reguliere ronden met de play-offs en dan heeft zo'n jongen geen zin in afleiding en al die troep. Zoals Valentijn Driessen ook zegt bij Telesport TV.
Voerde zijn verzonnen verhaaltje wel een beetje ver door bij RTV-NH. Had geen idee of er in zijn contract (waar zijn handtekening onder staat) een gelimiteerde transfersom staat.![]()
6 miljoen nu ipv 3 miljoen 2 jaar geleden vind ik overigens helemaal niet slecht gedaan van Ajax. 2 jaar meer zekerheid is 3 miljoen wel waard. Nu weet je zeker dat die gast sowieso wel voor hetzelfde geld weer weggaat.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
+ hij is nog maar 23. 5 jaar contract aanbieden. Over 3 jaar verkopen voor 15 miljoen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:10 schreef MouzurX het volgende:
6 miljoen nu ipv 3 miljoen 2 jaar geleden vind ik overigens helemaal niet slecht gedaan van Ajax. 2 jaar meer zekerheid is 3 miljoen wel waard. Nu weet je zeker dat die gast sowieso wel voor hetzelfde geld weer weggaat.![]()
Deze manquote:Op zondag 5 april 2015 21:45 schreef Ooku het volgende:
[..]
Emanuelson - Heitinga - VdVaart alle drie terug halen.
+ Gudelj kopen van AZ.
= kampioenschap![]()
Orakel![]()
![]()
![]()
Wie anders linksbuitenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zlatan linksbuiten zetten omdat Huntelaar in de spits moetOh.![]()
Wagner lovequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk halen we een GROTE STERKE en SNELLE neger uit Afrika deze zomer![]()
Scout in Frankrijk, daar lopen alleen maar negers van 1.95m.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk halen we een GROTE STERKE en SNELLE neger uit Afrika deze zomer![]()
Onzin, ik heb in Frankrijk ook wel eens blanke mensen zien lopen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Scout in Frankrijk, daar lopen alleen maar negers van 1.95m.Oh.![]()
Douglas uit Rusland halen, Van Dijk, top scouting weer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzin, ik heb in Frankrijk ook wel eens blanke mensen zien lopen.![]()
![]()
Wel weer apart dat ze dus weer backup spelers gaan kopen. Een RCV achter Veltman, een tweede spits, een speler die linksback en LCV kan, een aanvaller die gerouleerd gaat worden
En alleen voor het middenveld een diepteinvestering, waar het niet nodig is
Oh.![]()
Ik weet niet hoe Jonk denkt maar Nouri en Van de Beek kun je volgend jaar echt nog niet voor de leeuwen gooien, dus het is goed dat ze nu een speler als Gudelj halen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Alleen van Football Manager uiteraard, maar dat is sowieso voldoendequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je hem ook wel eens zien spelen of ken je hem alleen van football manager?
Oh.![]()
Klaassen & Gudelj vastquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Klaassen
Bazoer
Sinkgraven
Serero
Andersen
met daarachter nog Nouri en Van de Beek... Wat moeten we in godsnaam met Gudelj?
Bazoer & Sinkgraven op roulatie
Nouri & vd Beek incidenteel
Serero & Andersen exit
Voldoet precies voor drie posities.![]()
Ze kunnen nog vele miljoenen uitgeven dus dat zou niet het probleem moeten zijn.
Aankopen in de verdediging kunnen de jeugd iig niet in de weg zitten want er komt praktisch niets aan dat de moeite waard is.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Deze man begrijpt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Klaassen & Gudelj vast
Serero & Andersen exit
De laatste Ajax speler die dat had was Theo Janssen, eentje die tenminste het vuurtje op kan stoken als het niet op de voetballende manier kan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word wel erg moe ervan dat "gif" hebben tegenwoordig een kwaliteit is![]()
Ik heb liever dat we eerst zorgen dat we het op de voetballende manier kunnen voor een groot deel van het seizoen dan dat we wedstrijden binnenslepen omdat we zulke gifbekkies hebben, maar dat we nog steeds naar zaadvoetbal kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
De laatste Ajax speler die dat had was Theo Janssen, eentje die tenminste het vuurtje op kan stoken als het niet op de voetballende manier kan.Oh.![]()
Gelukkig kan Gudelj ook uitstekend voetballen, dus sla je 2 vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we eerst zorgen dat we het op de voetballende manier kunnen voor een groot deel van het seizoen dan dat we wedstrijden binnenslepen omdat we zulke gifbekkies hebben, maar dat we nog steeds naar zaadvoetbal kijken![]()
Tja Gudelj is het best op rechtshalf en daar hebben we Klaassen en Bazoer al die daar goed uit de voeten kunnen. Maar dan komt Gudelj weer op VM en krijg je weer een Theo Janssen verhaal all over again.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Gelukkig kan Gudelj ook uitstekend voetballen, dus sla je 2 vliegen in 1 klap.Oh.![]()
Het is alleen jammer dat ze back-ups voor de huidige achterhoede zoeken, terwijl die juist in de basis wel wat nieuw bloed kan gebruiken. Voor de bank kopen is dan zonde.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:09 schreef MouzurX het volgende:
Ze kunnen nog vele miljoenen uitgeven dus dat zou niet het probleem moeten zijn.
Aankopen in de verdediging kunnen de jeugd iig niet in de weg zitten want er komt praktisch niets aan dat de moeite waard is.![]()
Is sowieso bizar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze back-ups voor de huidige achterhoede zoeken, terwijl die juist in de basis wel wat nieuw bloed kan gebruiken. Voor de bank kopen is dan zonde.
Van der Hoorn wegdoen om iemand anders te kopen die 5 wedstrijden in het jaar mee gaat doen. Haal gewoon iemand die beter is, alleen dan kom je echt verder
Oh.![]()
Ik mis iets?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is sowieso bizar.
Van der Hoorn wegdoen om iemand anders te kopen die 5 wedstrijden in het jaar mee gaat doen. Haal gewoon iemand die beter is, alleen dan kom je echt verder
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Van der Hoorn mag weg voor elk aannemelijk bod en er komt een rechter centrale verdediger voor ACHTER Veltmanquote:Oh.![]()
Erg goede speler die Gudelj, maar of hij bij ajax past betwijfel ik wel een beetje. Had hem graag naar ons zien komen, maar is helaas onhaalbaar.
De aankoop van Sinkie voor 8-9 miljoen wordt zo wel vrij onnodig.
Kan het ophemelen van die jongen, net als van van Bazoer nog wel eens in je nadeel gaan werken.
Zelfde krijg je als je inderdaad een nieuwe eerste spits wilt halen. Je zal als Zivkovic maar elke week in de eredivisie spelen, 10x scoren, en vervolgens 2 jaar worden gedegradeerd tot jong- speler.
Veel potentie, zelfs kwaliteit, volgend jaar, maar ik moet het allemaal nog maar zien.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Logisch, Veltkutje in vorm is immers de beste Nederlandse verdediger, right?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn mag weg voor elk aannemelijk bod en er komt een rechter centrale verdediger voor ACHTER Veltman
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Zo dacht ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Klaassen & Gudelj vast
Serero & Andersen exit
Voldoet precies voor drie posities.
Ik ben alleen niet onder de indruk van de kwaliteiten van Gudelj.Groot fan van User Wotte![]()
Moet die joego zich een keer gaan gedragen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:43 schreef De_Pel het volgende:
Erg goede speler die Gudelj, maar of hij bij ajax past betwijfel ik wel een beetje. Had hem graag naar ons zien komen, maar is helaas onhaalbaar.
Kan het ophemelen van die jongen, net als van van Bazoer nog wel eens in je nadeel gaan werken.
Zelfde krijg je als je inderdaad een nieuwe eerste spits wilt halen. Je zal als Zivkovic maar elke week in de eredivisie spelen, 10x scoren, en vervolgens 2 jaar worden gedegradeerd tot jong- speler.
Veel potentie, zelfs kwaliteit, volgend jaar, maar ik moet het allemaal nog maar zien.Groot fan van User Wotte![]()
Ik denk wel dat Gudelj goed past. Hij heeft een type spel wat Ajax dit seizoen heel erg mist en kan ook de boel op sleeptouw nemen wat hij dit seizoen continu bij AZ laat zien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:43 schreef De_Pel het volgende:
Veel potentie, zelfs kwaliteit, volgend jaar, maar ik moet het allemaal nog maar zien.
Sinkgraven en Bazoer zijn beide nog zo jong, en die gaan ook geen 40 wedstrijden voor je spelen. Met Gudelj heb je goede concurrentie en kun je lekker rouleren. Ik neem aan dat Ajax wel minimaal de groepsfase Europa League gaat halen dus dan komen er nog een serie wedstrijden bij.
Zivkovic is wel apart ja. Maar die zal volgend seizoen hopelijk gewoon achter Milik regelmatig speeltijd krijgen.![]()
![]()
Met afstand.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Logisch, Veltkutje in vorm is immers de beste Nederlandse verdediger, right?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heb je wel eens een wedstrijd van AZ bekeken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook.
Ik ben alleen niet onder de indruk van de kwaliteiten van Gudelj.![]()
![]()
poulsenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
De laatste Ajax speler die dat had was Theo Janssen, eentje die tenminste het vuurtje op kan stoken als het niet op de voetballende manier kan.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:48 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heb je wel eens een wedstrijd van AZ bekeken?
Werd totaal uit de wedstrijd gespeeld dit weekend. Wat in wel meer topwedstrijden gebeurt is overigens.Groot fan van User Wotte![]()
Of je haalt een speler die aanzienlijk minder is dan Veltman, maar dan heeft het je geld gekost (aantrekken nieuwe speler + afschrijven op vd Hoorn) en je bent niet beter geworden in de diepte en mogelijk ook niet in de breedte.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn mag weg voor elk aannemelijk bod en er komt een rechter centrale verdediger voor ACHTER Veltman
Of je haalt een speler die Veltman uit het team speelt, dan ben je in de diepte en breedte sterker geworden, maar kost het je nog meer (duurdere aankoop en je degradeert ook Veltman tot reserve).![]()
Gudelj is ook niet de ervaren speler waar Ajax zo op zoek naar was trouwens.Groot fan van User Wotte![]()
Moet zeggen dat ik groot fan ben van zowel Bazoer als Sinkgraven en misschien dat Sinkgraven gaat meedoen om de linkervleugel? Dan zou je Fischer, Sinkgraven, El Ghazi en dus die aankoop hebben voor de vleugels (en eventuele jeugdspelers). Ik vind eigenlijk dat Bazoer en Sinkgraven beiden moeten spelen als ze fit zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Klaassen & Gudelj vast
Serero & Andersen exit
Gudelj, we gaan het zien, vind hem iig geen typischw ajaxspelert.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:47 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Gudelj goed past. Hij heeft een type spel wat Ajax dit seizoen heel erg mist en kan ook de boel op sleeptouw nemen wat hij dit seizoen continu bij AZ laat zien.
Sinkgraven en Bazoer zijn beide nog zo jong, en die gaan ook geen 40 wedstrijden voor je spelen. Met Gudelj heb je goede concurrentie en kun je lekker rouleren. Ik neem aan dat Ajax wel minimaal de groepsfase Europa League gaat halen dus dan komen er nog een serie wedstrijden bij.
Zivkovic is wel apart ja. Maar die zal volgend seizoen hopelijk gewoon achter Milik regelmatig speeltijd krijgen.
Wat betreft Bazoer/Sinkie, dat klopt, maar je hebt ook nog 3 andere middenvelders en de nodige jeugd lopen. Ben benieuwd hoe zon jongen zich voelt als hij voor 8 miljoen wordt gehaald en vervolgens 25 wedstrijden bankt. Zelfde geldmvpor Bazoer, die juist psv ruilt boor ajax voor meer kans en al uitgebreid wordt opgehemeld, en vergeleken met rijkaard, vieira en praktisch elke andere goede middenveldnegert.
Naar wat ik begrijp zou frankie graag een nieuwe eerste spits aantrekken, waardoor zivko 3e keuze blijft. Bizar verhaal wel.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Als het nobele streven weer 'totaalvoetbal' is moeten spelers sowieso multi-inzetbaar zijn. Zo'n Bazoer en Sinkgraven moeten dan zonder enige moeite (een fase van) een wedstrijd een linie kunnen opschuiven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik groot fan ben van zowel Bazoer als Sinkgraven en misschien dat Sinkgraven gaat meedoen om de linkervleugel? Dan zou je Fischer, Sinkgraven, El Ghazi en dus die aankoop hebben voor de vleugels (en eventuele jeugdspelers). Ik vind eigenlijk dat Bazoer en Sinkgraven beiden moeten spelen als ze fit zijn![]()
Compleet scheelgespeeld door de ClaasBaasquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:49 schreef Adames het volgende:
Gudelj hoef ik niet. Weinig goede topwedstrijden gespeeld ook
Niet op basis van hoe zivkovich speelt.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gudelj, we gaan het zien, vind hem iig geen typischw ajaxspelert.
Wat betreft Bazoer/Sinkie, dat klopt, maar je hebt ook nog 3 andere middenvelders en de nodige jeugd lopen. Ben benieuwd hoe zon jongen zich voelt als hij voor 8 miljoen wordt gehaald en vervolgens 25 wedstrijden bankt. Zelfde geldmvpor Bazoer, die juist psv ruilt boor ajax voor meer kans en al uitgebreid wordt opgehemeld, en vergeleken met rijkaard, vieira en praktisch elke andere goede middenveldnegert.
Naar wat ik begrijp zou frankie graag een nieuwe eerste spits aantrekken, waardoor zivko 3e keuze blijft. Bizar verhaal wel.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
We moeten stoppen met dat achterlijke totaalvoetbal wat mij betreft. Dat zou ook een hoop oplossen denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als het nobele streven weer 'totaalvoetbal' is moeten spelers sowieso multi-inzetbaar zijn. Zo'n Bazoer en Sinkgraven moeten dan zonder enige moeite (een fase van) een wedstrijd een linie kunnen opschuiven.Groot fan van User Wotte![]()
Duurste spelert sinds sulejmani.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik groot fan ben van zowel Bazoer als Sinkgraven en misschien dat Sinkgraven gaat meedoen om de linkervleugel? Dan zou je Fischer, Sinkgraven, El Ghazi en dus die aankoop hebben voor de vleugels (en eventuele jeugdspelers). Ik vind eigenlijk dat Bazoer en Sinkgraven beiden moeten spelen als ze fit zijn
Neerzetten op een onnatuurlijke positie waar de concurrentie niets minder is
Ja, dat gaat dan helemaal nergens over. Zivkovic achter Milik lijkt me meer dan genoeg om het seizoen mee in te gaan in de wetenschap dat El Ghazi, Fischer of zelfs Klaassen allemaal ook op hun eigen manier de spitspositie kunnen invullen. Misschien niet ideaal, maar dat is het überhaupt al niet meer als je A- en B-keus in de lappenmand liggen.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef De_Pel het volgende:
Naar wat ik begrijp zou frankie graag een nieuwe eerste spits aantrekken, waardoor zivko 3e keuze blijft. Bizar verhaal wel.![]()
Jongen is bijna 20 man.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Duurste spelert sinds sulejmani.
Neerzetten op een onnatuurlijke positie waar de concurrentie niets minder isGroot fan van User Wotte![]()
Ik volg jong ajsx niet, maar scoort hij niet aan de lopende band?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet op basis van hoe zivkovich speelt.
Hoe dan ook, van basisspeler en misschien wel dé revelatie van de competitie naar tribune-/jong-klant, dat moet steken.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Zelfs het Ajax onder Marc Netto heeft de poen niet om een volwaardig schaduwelftal te kunnen bekostigen, dus we moeten wel degelijk flexibele spelers hebben rondlopen.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We moeten stoppen met dat achterlijke totaalvoetbal wat mij betreft. Dat zou ook een hoop oplossen denk ik.![]()
Misschien speelt hij daar wel beter dan op het middenveldquote:Op woensdag 8 april 2015 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Duurste spelert sinds sulejmani.
Neerzetten op een onnatuurlijke positie waar de concurrentie niets minder is![]()
![]()
En misschien kan hij ook wel goed keepen. Misschien.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien speelt hij daar wel beter dan op het middenveldBestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Dat is waar.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:09 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zelfs het Ajax onder Marc Netto heeft de poen niet om een volwaardig schaduwelftal te kunnen bekostigen, dus we moeten wel degelijk flexibele spelers hebben rondlopen.
Ik zou het wel heel fijn vinden dat het Ajax-systeem wordt aangepast naaar een iets directere vorm.Groot fan van User Wotte![]()
Je hebt helemaal gelijk. Een tweede seizoen Jong Ajax voor Zivkovic is absoluut niet meer te verkopen. Dan is hij kennelijk gewoon te licht gewogen.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik volg jong ajsx niet, maar scoort hij niet aan de lopende band?
Hoe dan ook, van basisspeler en misschien wel dé revelatie van de competitie naar tribune-/jong-klant, dat moet steken.![]()
Als Schöne het al prima in kon vullen waarom zou een Sinkgraven dat dan niet kunnen?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En misschien kan hij ook wel goed keepen. Misschien.![]()
Dat Klopt. Zie 00:02.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kan toch niet 40-45 wedstrijden per jaar spelen.
Overigens, no offence, snap ik niet waarom Gudelj naar ajax zou willen.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Is een schöne in vorm slechter dan Sinkgraven dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als Schöne het al prima in kon vullen waarom zou een Sinkgraven dat dan niet kunnen?Groot fan van User Wotte![]()
Hoezo niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat Klopt. Zie 00:02.
Overigens, no offence, snap ik niet waarom Gudelj naar ajax zou willen.Groot fan van User Wotte![]()
Als je praat over het spelen op de vleugel zou mij dat niet verbazen eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is een schöne in vorm slechter dan Sinkgraven dan?![]()
Ik welquote:Op woensdag 8 april 2015 00:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat Klopt. Zie 00:02.
Overigens, no offence, snap ik niet waarom Gudelj naar ajax zou willen.![]()
Ik zeg niet dat hij het niet kan, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij dat beter kan dan die marokkaan, de nieuwe laudrup#238 én die aankoop. Daar betaal je geen 8-9 Miljoen voor. Ik vind het eerlijk gezegd nogal een onnodige paniekaankoop.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als Schöne het al prima in kon vullen waarom zou een Sinkgraven dat dan niet kunnen?Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Waarom wel. Kan gewoon rechtstreeks naar een grotere competitie en een hoger salaris. Als het dan nog was alsof je CL speelt, maar dat lijkt ook niet heel reeel.quote:Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Onnodig kun je over discussiëren, maar paniekaankoop lijkt me niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het niet kan, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij dat beter kan dan die marokkaan, de nieuwe laudrup#238 én die aankoop. Daar betaal je geen 8-9 Miljoen voor. Ik vind het eerlijk gezegd nogal een onnodige paniekaankoop.Ze wilden hem dus sowieso hebben.quote:Volgens De Boer had zowel hijzelf als Sinkgraven zelf liever tot de zomer gewacht met een transfer. ‘Dat was eigenlijk de bedoeling. Maar er waren teveel twijfels bij ons, de spoeling op het middenveld was erg dun, we hadden hem keihard nodig. Bovendien kan hij nu acclimatiseren en merken wat het inhoudt om bij Ajax te spelen.’![]()
Bij Ajax weet hij zeker dat hij basismateriaal is.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom wel. Kan gewoon rechtstreeks naar een grotere competitie en een hoger salaris. Als het dan nog was alsof je CL speelt, maar dat lijkt ook niet heel reeel.
In het buitenland niet. Hij kent de club het land en de competitie.Groot fan van User Wotte![]()
je krijgt hem gewoonquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:49 schreef Adames het volgende:
Gudelj hoef ik niet. Weinig goede topwedstrijden gespeeld ook
wen er maar aan![]()
Bij de Ijsselmeervogels ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij Ajax weet hij zeker dat hij basismateriaal is.
In het buitenland niet. Hij kent de club het land en de competitie.
Heb liever dat hij die tatoeage op z'n dijbeen weghaaltquote:Op woensdag 8 april 2015 00:33 schreef Yi-Long het volgende:
Gudelj moet wel even dat kapsel aanpassen, want dat is geen gezicht natuurlijk...![]()
Andersen coupe past wel bij hem...quote:Op woensdag 8 april 2015 00:33 schreef Yi-Long het volgende:
Gudelj moet wel even dat kapsel aanpassen, want dat is geen gezicht natuurlijk...
hardcoholic![]()
NOOIT MEER SEREROquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Klaassen & Gudelj vast
Serero & Andersen exit
![]()
Brands heeft net gezegd dat PSV hem niet gaat halen, wel opletten hè.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:29 schreef Doublepain het volgende:
Gudelj
Jammer dat ie voor zo'n kutclub gaat spelen'Wish I was old and a little sentimental'
dus hij gaat naar PSVquote:Op woensdag 8 april 2015 08:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Brands heeft net gezegd dat PSV hem niet gaat halen, wel opletten hè.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee.quote:
PSV gaat pas spelertjes halen zodra Wijnaldum en Depay zijn verkocht.'Wish I was old and a little sentimental'
Tevens is het allang rond. Alleen lopen ze nu een kneuzig en zeer opvallend ontkenningsspelletje te spelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee.
PSV gaat pas spelertjes halen zodra Wijnaldum en Depay zijn verkocht.![]()
je bedoeld PSV heeft depay en wijnaldum al verkocht?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens is het allang rond. Alleen lopen ze nu een kneuzig en zeer opvallend ontkenningsspelletje te spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die gaan naar Ajaxquote:Op woensdag 8 april 2015 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bedoeld PSV heeft depay en wijnaldum al verkocht?![]()
Ja heel aandoenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens is het allang rond. Alleen lopen ze nu een kneuzig en zeer opvallend ontkenningsspelletje te spelen.'Wish I was old and a little sentimental'
Die hebben ze aan de slager verkocht in ruil voor zes dozen autodrop.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bedoeld PSV heeft depay en wijnaldum al verkocht?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: