ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
Die deuren van SLT staan wel heel erg moordlustig ingesteld.
Wilde net instappen toen ze automatisch dicht gingen (nog ruim voor vertrektijd) en de deuren gingen pas weer open toen er deur in mijn linker en rechter zij stond.
Wilde net instappen toen ze automatisch dicht gingen (nog ruim voor vertrektijd) en de deuren gingen pas weer open toen er deur in mijn linker en rechter zij stond.
dat moet je even op de knop drukken of zorgen dat je voet langs het oogje van de sensor gaat en je er niet overheen stapt
Vertrektijd en gesloten deuren hebben niet zoveel met elkaar te maken bij SLT
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Bij meerdere treinen hebben gesloten deuren en vertrektijd niet veel met elkaar te maken. SGM sluit ook na een (vrij korte) tijd uit zichzelf de deuren.
Op dinsdag 7 april 2015 11:32 schreef b2py het volgende: 10 bakken ICM naar Deventer en 7 door naar Enschede op dit tijdstip uit Amersfoort. Het mag wel in de krant! \O/
Goederentrein die te Amersfoort Aansluiting aan de kant is gezet zodat wij kunnen planken naar het oosten. Hup Prorail
Zo'n zelfde geval (ook zo'n McDonald's medewerker) zat laatst in de stilte coupé te raaskallen. Ook wat van gezegd, dat bepaalde mensen hier voor hun rust gingen zitten en dat in de rest van de trein voldoende ruimte was om te bellen. Mocht ik mee ook niet mee bemoeien van mevrouw.
Op dinsdag 7 april 2015 11:43 schreef Basekid_NZ het volgende: Aanstaande zaterdag lekker 1e klas Maastricht-Den Haag CS - Maastricht doen via spoorwinkel voordeelkaartje
Ik heb vorig jaar een Dalvoordeel abbo genomen voor t actietarief van 29 euro
Die heb ik opgezegd omdat ik met m'n maandelijkse bezoekje aan Nederland en mn vaste ritjes (Roosendaal- Breda) die ik daar maak t er voor 59 per euro niet uithaal. Loop 19 april af...
Nu is weer de dalvoordeel aanbieding voor 29 euro er . Met in de voorwaarden dat je de afgelopen 2 maanden geen dalvoordeel mag hebben
Nu weet ik dat Greavy vorig jaar zo een gelijke situatie had en de boel heeft omzeild, de vraag is..hoe?
Ik heb vorig jaar een Dalvoordeel abbo genomen voor t actietarief van 29 euro
Die heb ik opgezegd omdat ik met m'n maandelijkse bezoekje aan Nederland en mn vaste ritjes (Roosendaal- Breda) die ik daar maak t er voor 59 per euro niet uithaal. Loop 19 april af...
Nu is weer de dalvoordeel aanbieding voor 29 euro er . Met in de voorwaarden dat je de afgelopen 2 maanden geen dalvoordeel mag hebben
Nu weet ik dat Greavy vorig jaar zo een gelijke situatie had en de boel heeft omzeild, de vraag is..hoe?
Bellen en lief vragen. Ze zijn best meegaand daar.
Beetje boos doen dat je ook een actietarief wilt want je voelt je als klant in je hemd gezet ofzo. De NS is echt niet moeilijk in dat soort gevallen.
Wel gek want mijn weekendvrij is automatisch doorgezet met actietarief.
Nouja goed, ik heb al even geleden opgezegd.
Het is vrij simpel, ik weet zo een 6 maanden van te voren wanneer ik in Nederland ben, waar en wat ik doe, ik weet ook dat een spontaan pret ritje Breda Leer bijvoorbeeld er gewoon niet in zit (Helaas). En dan doe je de berekening en dan kom je er op neer dat actietarief loont, en vol tarief niet...