Nee was best wel ziek eigenlijk.quote:
Niet echt, maar als je niet op zoek bent naar een relatie ga je niet meedoen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ze vond hem gewoon niet leuk? Liet ze dat merken?
Omdat jij niet die oude man bent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu is mijn vriend ook wat ouder dan ik, maar 50+ jaar leeftijdsverschil begrijp ik echt niet.
Dat is zo, ja. Eerlijk zijn is gewoon het beste maar ook het moeilijkst natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt, maar als je niet op zoek bent naar een relatie ga je niet meedoen.
Kom dan met een beter lulverhaal.
Kijk die docu maar, kijken of je het dan nog nice vindt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij niet die oude man bent.
Ik beloof niks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kijk die docu maar, kijken of je het dan nog nice vindt.
Ik val dan wel op oudere vrouwen, maar niet op dat corrigerende zeikwijfquote:
Gooi het even in de groep.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag was echt een onproductieve faaldag.
Zo'n 'psycholoog' die semidiepzinnige vragen stelt waar je maar één antwoord op kan geven waar niemand een reet verder meekomt en dan doet of hij vooruitgang heeft geboekt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
Die show op 3 is geen reet meer aan zonder Kiesgod Bakker.
Dat doe ik net.quote:
Het was het allemaal waard, aldus Keith Bakker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
Die show op 3 is geen reet meer aan zonder Kiesgod Bakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |