quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 17:10 schreef LTVDK het volgende:
Ze ben ik gewoon
Met mijn INFP klink ik ook als een hippie trouwens
quote:
Willen mensen begrijpen en zoeken manieren om het menselijk potentieel te vervolmaken. Weinig interesse voor bezittingen of de omgeving. Zij ervaren structuren en regels als beperkend en verkiezen ervoor autonoom te werken.
(al klopt het qua tekst wel)
Ja leuk, maar je kan geen Skylines spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gele, blauwe en rode muur in mijn huis. Primaire kleuren
quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, maar je kan geen Skylines spelen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, maar je kan geen Skylines spelen.
Ah, dus het detail was opgevallen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:58 schreef Specularium het volgende:
Ik moest wel lachen om deze.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Uccie het volgende:
Update: kuiken 2.0 heeft de nacht overleefd.
Mooi zo, hopelijk een sterk vogeltje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Uccie het volgende:
Correctie, het is dat we met onze dikke lijven zo vast in de tweezits geplet waren, dat het 4 pakjes boter en enkele kwartieren duurde om ons eruit te verlossenquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat nou ja, ik heb laatst nog een keer in een bus gezeten, het is dat timmmmm me tegenhield anders had ik mezelf er na de eerste halte al onder gegooid. En daar wil jij dan nog vrijwillig in gaan rijden ook
Ga je nu niet meer naar de HAVO?quote:
Gefeliciteerd met Kuiken 2.0.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Uccie het volgende:
Terecht, dus niet zo over gaan miepen, letterigquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax had 'm ook in het topic van de buren geplaatst, maar daar hebben ze 'm weer weggehaald.
Echt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax had 'm ook in het topic van de buren geplaatst, maar daar hebben ze 'm weer weggehaald.
Blegh, jaloezie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |