Het klinkt alsof je hier ervaring mee hebt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo'n 'psycholoog' die semidiepzinnige vragen stelt waar je maar één antwoord op kan geven waar niemand een reet verder meekomt en dan doet of hij vooruitgang heeft geboekt.
qua effectiviteit wel in de categorie 'psycholoog' die misbruik maakt van de zwakke momenten van labiele tienersletjes
Dit deed hij wel goed ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
qua effectiviteit wel in de categorie 'psycholoog' die misbruik maakt van de zwakke momenten van labiele tienersletjes
Labiel tienersletje is mijn tweede naamquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je hier ervaring mee hebt?
Neuh, Harry.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi Wibi, heb je al pics van je vriendin voor ons?
Of nachtsporten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Straks weer avondsporten, of hoe noem je het ook al weer?
Ik noem dat gewoon rukkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Straks weer avondsporten, of hoe noem je het ook al weer?
Nee, ik ben nog maagd zoals het een FOK!ker betaamt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of nachtsporten.
Doe jij dat nooit?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dat was de grap.
Die chick zei: 'Ik doe het was.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |