Ik zeg ook nergens dat je aanvraag goedgekeurd zal wordenquote:Op maandag 6 april 2015 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, wellicht is daar een reden voor, dus ik blijf vooralsnog wel braaf luisteren
Hoe is het jou zo de eerste keer bevallen?quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond de eerste keer zo 2 uur vullen wel even prima zonder verzoekjes...
Ik kan de afwijzing nu nog niet aanquote:Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je aanvraag goedgekeurd zal worden
zoals ze in het Duits zo mooi zeggen : Haette, haette, Fahrradkettequote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet, anders had ik afgelopen vrijdag al gedraaid
Snap ik hoor, en als ik ook echt een themashow doe gaat dat ook zonder verzoekjes (howel ik er nog wel eens een paar tussenfrut)quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond de eerste keer zo 2 uur vullen wel even prima zonder verzoekjes...
In het Duits zeggen ze niets mooi, want het is Duitsquote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoals ze in het Duits zo mooi zeggen : Haette, haette, Fahrradkette
quote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
In het Duits zeggen ze niets mooi, want het is Duits
Je kunt ook te ver gaan D.quote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef D. het volgende:
smaken de bijdehandjes lekker bij de whiskey?quote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging over Duits, dus ik moest aan scheldende Kees denken, en ja dan moet er even snel een Duits liedje inquote:
die Kees wil ik nog eens als MP3quote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het ging over Duits, dus ik moest aan scheldende Kees denken, en ja dan moet er even snel een Duits liedje in
Neuh, was even vanwege het Duits en dit liedje stond toevallig in mijn lijst bovenaanquote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik verwacht dat er weer een bepaald rijtje langs gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |